Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg spammet?

Side 10 ud af 17 (169 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jimi Hove:

igang:
eller returnere deres mail med et billede af en mandlig kropsdel, og bedt dem sutte lidt på den.

Nu har du været anonym i et stykke tid, men nu er du afsløret : MICHAEL BJØRNSON  !!!!

Okay jeg tænkte Karl Mar Møller...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:49

Fashion-Seller:
Okay jeg tænkte Karl Mar Møller..

Så ville det i hvert fald give god mening at være anonym :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Fashion-Seller:

Jimi Hove:

igang:
eller returnere deres mail med et billede af en mandlig kropsdel, og bedt dem sutte lidt på den.

Nu har du været anonym i et stykke tid, men nu er du afsløret : MICHAEL BJØRNSON  !!!!

Okay jeg tænkte Karl Mar Møller...

jeg har billedet af mig selv som mandestripper jeg kan fuldt udpligtede komme der ud og stippe, så skal der nok ikke komme flere mails fra ham af vis det er en mand , for jeg træner stadigvæk hårdt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:56

Mikael christiansen:
jeg har billedet af mig selv som mandestripper jeg kan fuldt udpligtede komme der ud og stippe, så skal der nok ikke komme flere mails fra ham af vis det er en mand , for jeg træner stadigvæk hårdt

Så tror jeg sgu vi har fundet løsningen :o)

Kan der så stå: "Sut på den her, hilsen Thore P.S. I trænger stadig til noget søgemaskineoptimering.." på maven?

Det kan være at du hører fra mig, hvis jeg på et tidspunkt kommer i en situation, der kalder på sådan et svar. For det er da 1.000 gange bedre end et billede Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 22:11

igang:

Mikael christiansen:

Så tror jeg sgu vi har fundet løsningen :o)

Kan der så stå: "Sut på den her, hilsen Thore P.S. I trænger stadig til noget søgemaskineoptimering.." på maven?

Det kan være at du hører fra mig, hvis jeg på et tidspunkt kommer i en situation, der kalder på sådan et svar. For det er da 1.000 gange bedre end et billede Big Smile

hahahahaha!.. Så sender de sgu nok bare flere dummebøder :-D

Tak for jeres hjælp. Skriver lige i tråden her igen, hvis jeg får flere bøder :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:34

For satan Michael... gem det billede til damerne ... hahaha :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 22:58

Mikael christiansen:

haha...klasse Mikael....

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47151
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:05

Tosser - men glem dem og alt om sagen. De mener sikkert, at du forsøger at sælge dem en ydelse for at få optimeret deres hjemmeside og at du spammer dem med dit tilbud.

Spam er forbudt, men det her har jo intet med spam at gøre. Spam ville det være hvis du sendte sådan en mail ud til 5000 firmaer, men jo ikke fordi du skriver til et enkelt firma, ikke engang hvis det var for at få arbejde til dig selv med optimeringen.

Hvis de sender dig en regning så protester mod den og gør klart du ikke vil betale. 

De kan så ikke bare sende til inkasso eller anmelde til ribers eller noget som helst andet - uden de skal trække dig i retten, og det tror jeg ikke et sekund på de drømmer om. De er tosser - dem er der mange afBig Smile Du er ikke en af dem

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

cookie2000:
Spam ville det være hvis du sendte sådan en mail ud til 5000 firmaer, men jo ikke fordi du skriver til et enkelt firma, ikke engang hvis det var for at få arbejde til dig selv med optimeringen.

Rigtig dårligt råd. Især fordi det ikke passer.
Tjek markedsføringslovens §6.
Jeg linker til den i mit blogindlæg, hvor jeg også forklarer, hvad spam er: http://www.amino.dk/blogs/kjersogdin/archive/2010/05/20/er-det-spam-hvis-jeg.aspx

Hvis trådstarter har haft en signatur i sin e-mail, som signalerer, at han ønsker at sælge noget som helst, risikerer han, at han i en retssag skal kunne bevise, at han IKKE var ude på at sælge noget. Det er ret svært at bevise - derfor risikerer han at tabe sagen.

At modparten så heller ikke har rent mel i posen ændrer intet ved dette.

Husk nu, at vi indtil nu kun har trådstartes ord for, at han ikke ønskede at sælge noget. Vi kan aldrig kigge ind i trådstarters hjerne og se, om det er sandt.

Mit råd til trådstarter vil dog være at sende en undskyldning og tage en evt. stævning med sindsro. Modparten har intet at vinde ved at køre en sag. De får ikke nogen erstatning, og de risikerer at skulle betale sagens omkostninger. Desuden vil de skulle investere en masse tid i sagen. Det giver ikke mening.

mvh Hans

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 13:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

WTF?? Nå, men kan man ikke tjene penge på andre måder, så må man jo tage andre midler i brug.

Har pt selv ikke nogen indtægt, så jeg tror da jeg vil benytte mig af deres lille ide.

SÅ KÆRE AMINOER. SENDER DU/I MIG EN BESKED JEG IKKE BRYDER MIG OM, VIL JEG HERMED INFORMERE AT DETTE KREDITERES MED 20KG PÅ JERES KONTO UNDER"UFORUDSIGELIGE OMKOSTNINGER/ SPAM" MED DEBIT PÅ MIN UNDER "TAK FOR LORT":D

Undskyld, men jeg griner en smule over dette ;)

Vil de til at stævne dig, synes jeg bare du skal lade dem. Så kan du tage den i retten, hvor jeg ikke synes den "spam"-som egentlig er relevant mail- holder vand :)

Side 10 ud af 17 (169 indlæg)