|
ah.. det fordi jeg kigger på en anden side, som du linkede i en anden tråd..
|
aaahhhh :-)
Der sælger jeg heller ikke noget :-)
Debat
|
aaahhhh :-) Der sælger jeg heller ikke noget :-) |
Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk
|
Host e-handel loven §7 host /Kenneth |
?? |
|
Hej Millard e-handel loven omhandler virksomheder der primært driver salg via internettet. Det vil kort fortalt sige webshops. Vi der driver virksomheder uden for internettet er der ingen krav til. Og det er op til os selv og bestemme om det skal være en formular eller en mail adresse, eller kun et tlf nr. Men på den anden side, så vil jeg også ved give at det er dumt ikke at have en mail adresse. /Kenneth |
Lang de fleste der er på denne side, har en webshop - som jeg ser det ihvertfald. Desuden var beskeden egentlig mest til B. Hvarregaard, da det ser ud til at han driver en virksomhed, på nettet. mvh |
|
Det er helt ude i hampen. Normalt er bøden for udsendelse af spam 100 kr. pr. mail - dog mindst 10.000 kr. Så de 20.000 kr. har han i hvert fald intet belæg for. Desuden må jeg erklære mig enig med de fleste andre. Trådstarter har på ingen måde forsøgt at sælge nogen former for ydelser og dermed har det intet med markedsføring at gøre. Hvis en venlig mail af denne karakter er at betegne som værende spam, så er vi nok mange, der har begået adskillige overtrædelser! |