Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg spammet?

Side 6 ud af 17 (169 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hvis du er i tvivl om det er spam så er det nok spam.

Thore har gjort det i en god mening, men modtageren har opfattet det som spam - og som om Thore vil sælge noget. Det er ikke noget vi kan gøre noget ved. Dette er faktum.

Hvis ovenstående er faktum, så har butikken handlet som vi alle ville gøre, hvis vi følte at nogen forsøgte at sælge os noget pr. uopfordret mail!

Længere er den ikke. Det er så op til parterne at finde en løsning.

• Thore kan læne sig tilbage og vente på en sag.
  • Thore kan acceptere deres "anmodning om forlig" (eller hvad det nu er)

Ja, det er en farlig verden, velkommen til den virkelige verden.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 17:29

Så du foreslår at jeg betaler de 1000,- for "spam"? Det ville være hul i hovedet

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:31

B. Hvarregaard:
Hvis du er i tvivl om det er spam så er det nok spam.

- og det gælder 99 % af tilfældene. Dette er undtagelsen, der bekræfter reglen.

Lige meget hvad; Efter at have set beskeden - uden firmanavn og lignende - kan jeg hurtigt afsløre, at det er en sindssygt barnlig og ganske truende mail, Thore har fået igen. Webshpejeren udsteder som en anden politimand prompte en bøde til Thore - og angiver at han er flink ved kun at kræve 1.000kr i stedet for de 20.000r Thore nu skylder ham som følge af Thores onde e-mail ekspadader.

Jeg tror det er et tilfælde af 'går den, så går den'. Jeg vil godt sætte en 10'er på, at du aldrig hører mere til dem Thore :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 18:30

Så lad være med at betale. Lad os høre hvordan det går når du ignorerer deres faktura. Jeg følger med i tråden.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 18:53

B. Hvarregaard:
faktura

Det er faktisk en bøde, de har udstedt. Ikke desto mindre gør det kun det hele mere grinagtigt.

Som sig glæder jeg mig til at følge med i tråden her. Smile

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 18:58
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

B. Hvarregaard:

Du har spammet dem! Jeg ville også blive stjerne tosset hvis det var mig du gjorde det mod. Jeg ville ALTID betragte dig som en sælger, også selv om det var din private e-mail. 

Well.. du bliver nok stjerne tosset over det her så:

Du mangler at oplyse en e-mail på din hjemmeside, hvor kunder kan skrive e-mails til virksomheden. I følge loven, så SKAL der fremgå en e-mail, og ikke kun en kontakt formel, hvor kunden kan sende mails.

Ha' en god dag, Hr. Hvarregaard :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 19:01

Du mangler at oplyse en e-mail på din hjemmeside, hvor kunder kan skrive e-mails til virksomheden. I følge loven, så SKAL der fremgå en e-mail, og ikke kun en kontakt formel, hvor kunden kan sende mails.

Hmm... det har jeg godt nok aldrig hørt om, men jeg er også helt grøn, gider du ikke lige smide et link til et stykke lov der beskriver det, takker

EDIT: Jeg dobbelttjekkede lige min side, det står nederst i højre hjørne, kunne sgi ikke huske om jeg havde den eller ej. Jeg er stadig MEGET interesseret i at se noget lovstof på det.

Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 19:09

Jeg kan stadig ikke finde e-mailen, nede i højre hjørne :-(

- Er gået all in på at finde et link ... så stay put

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 19:10

Det er lidt det samme som hvis en bruger skriver:

"Hej John

Jeg har ikke modtaget min aktiverings-mail. I burde lave den så det bliver sendt automatisk."

Er det også spam?

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 19:12

Side 6 ud af 17 (169 indlæg)