Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Masser af kunder, men ingen salg! Respons søges

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Mejner:

Hej Rikke,

Jeg kommer lige med en hurtig en,

Få dig en email der hedder Rikke@memy.dk eller lign, og ikke en memy@live.dk det skræmte hvertfald mig væk!!

Ellers var det da et par saftige billeder, hvis de kvinder fulgte med i prisen ville du hurtigt blive milliardær ;)

Og ja den med billige priser, god kvalitet, det hænger ikke lige sammen, men det er selvfølgelig op til dig :)

Har du overvejet at invitere 5-10 veninder over(de skal alle medbringe computer), og så lade dem foretage et køb på din side, så bagefter få respons fra hvad de mener der skal ændres. Det er virkelig noget der sparker røv, ellers ned i det lokale erhvervscenter de kan sikkert også hjælpe.

Mvh Mejner T.

Hej og tak for input'

he he desværre følger modellerne ikke med ;-)

Mht mail adresse, så hedder den sådan, da det er min kæreste Thomas shop, som jeg køre. Så syntes jeg heller ikke den skal blive for personlig.

Mange tænker det ikke hænger sammen. Men jeg syntes det er kvalitet når en tunika er lavet af fx 50% bomuld 50% silke og kan købes til 299,- Hvad syntes du?? Syningerne er flotte, den svare hundrede procent til billedet. Så det må vel bare være fantastisk NÅR de to ting kan hænge sammen ;-)
Tilmeldt 22. Nov 10
Skrevet kl. 22:20
Camilla Grønberg:

Jeg kan godt li din side, måske du bare har brug for flere besøgende som finder dig på søgeord (google adwords) som konvertere til salg.

Tusind tak camilla, ja jeg har adwords og det er den der trækker kunder i butikken. Ellers er der faktisk meget få, der kigger.

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 23:03

Hej.

Nu har jeg lige rendt en runde på din side. Og for mig var det ret simpelt, der var desværre ikke noget jeg havde lyst at købe. 

Jeg synes egentlig ikke der er noget i vejen med hverken modeller eller billeder som sådan. Jeg synes bare tøjet er lidt kedeligt.  Nu er det nogle fede toppe jeg helt konkret er på jagt efter, så da jeg klikkede ind var det helt sikkert som potentiel køber. Men de der store løse gem-dig-væk- bluser der, rammer bare så langt fra hvad jeg ville gå med som noget kan.

Så jeg tror bare jeg konstaterer at jeg ikke er i din målgruppe Crying  

Men det er i hvert fald grunden til at jeg leder videre efter en anden shop.

/Jannie

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:50

Hej Rikke

Dejlig side du har! Du skal ud og fortælle mennesker om din online butik på nettet! Det kunne eksempelvis gøres ved at du får lavet brochurer, fortæller lidt om dig selv så du giver et personligt billede af hvem du er, deler visitkort ud m.m.

Du kan leje et lokale eller efterlyse et lokale som du kan låne gratis. Skriv på Amino og facebook at du gerne vil præsentere dit firma og konceptet bag dit firma, fortælle lidt om dig og så uddele de ovenstående ting jeg nævnte tidligere i mailen. Tag noget af din kollektion med -  giv lidt procenter på tøjet, giv dine kunder en personlig og dejlig oplevelse og forkæl dem.

Inviter dit netværk med og deres netværk mv så skal der nok ske noget. Og nogle gange skal du have tålmodigheden med dig. Stort lykke til

Flot du har så mange besøgende.

Bogen the go-giver er også et brugbart og fantastisk stykke værktøj at have med i din forretning. Den handler om at give dine kunder værdi.

Kh Catherine Winkler Kruuse from-your-heart.dk

Tilmeldt 22. Nov 10
Skrevet kl. 06:49
Hej Janni

Nu går vi jo sommeren i møde og der vil helt sikkert komme andre varer på lager, som måske falder lidt mere i din smag :-) Så kig ind forbi en anden gang, der burde være lidt for alle.

Tak fordi du gav dig tid til at rende siden rundt :-)
Tilmeldt 22. Nov 10
Skrevet kl. 06:51
Hej Catherine

Tak for søde ord :-)

Ja jeg har planer om jeg skal ud og præsentere min shop her i påsken i Århus, så jeg har bestemt fokus på de ting du nævner.

Når der også bliver afholdt shoppeparty´s som jeg kalder dem er det veninders veninder netværk og de får masser af visitkort mm med, så jeg er ude og reklamere ;-)
Fra Brøndby Strand
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 07:34

Hej

Har følgende kommentarer til din side som ikke allerede er nævnt:

1) 50 besøgende per dag er ikke nødvendigvis 50 forskellige mennesker der er forbi din side. Vil gætte på at det måske ikke engang er en om dagen fra din målgruppe i gennemsnit, idet søgemaskiner, hackere osv snildt æder 50 besøgende. "Masser af kunder" er derfor misvisende overfor dig selv

2) Hvis jeg vælger en af dine produkter, kan jeg efter info, ikke se nogen køb eller læg i indkøbsvognen, så jeg kan altså ikke købe dem! (Fandt senere ud af at vælge størrelsem så fremkom købsknappen, men din målgruppe er ikke så tekniske, de er allerede gået! Har selv en webshop der henvender sig til kvinder, med et egenudviklet system. Folk indtaster antal, kontaktoplysninger og klikker "send ordre". Det var det! (sælger dog kun en vare). Selv med dette system får jeg henvendelser en gang imellem fra kunder der spørger hvordan de bestiller

2a) jvf punkt 2, så drop det system du har, og find noget der er brugervenligt, og som du selv har kontrol over!

3) Overvej og besvar følgende spørgsmål overfor dig selv:Hvordan adskiller du dig fra de millioner andre sider med tøj på nettet? Hvad er det der gør dig unik? Hvorfor skal kunderne handle hos dig? Hvad tilbyder du som ingen andre har? ("kasseflytnings" butikker er der jo nok af). Har du lavet en målgruppe analyse? En brugertest? Alle sælger jo bedste kvalitet til billigste pris (når de selv skal sige det)

mvh Kim

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:42

RikkeSangill:

Mht mail adresse, så hedder den sådan, da det er min kæreste Thomas shop, som jeg køre. Så syntes jeg heller ikke den skal blive for personlig.

Hej Rikke,

Er ret enig i alt det de andre skriver og vil derfor ikke skrive det igen, men...

Det kan godt være, at du ikke vil have det alt for personligt, men det er altså det kunderne vil have. Det er også derfor langt de fleste webshops tilbyder live support via telefonen, så kunderne føler sig mere tilpasse og kan se, at der er 'rigtige' mennesker bag.

Hvis du ikke vil have en Rikke@memy.dk mail, så skal i som det MINDSTE have en info@memy.dk eller kontakt@memy.dk mail. Det med at have en @live, @hotmail, @mail ol - det holder bare slet ikke.

Mvh

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 09:25

Hej Rikke

Nu har jeg kigget godt og grundigt på din forsideside, som skal sælge resten af siden :) !
Umiddelbart kan jeg ikke se noget problem med modellerne, hvis det er det publikum du henvender dig til. Vare sortimentet synes jeg også er godt, man behøver jo ikke vælte rundt i varer.

Jeg vil prøve at liste det som jeg faldt over:

1) Som andre skriver. Banneret i toppen virker for banner-reklame agtigt, jeg vil mene du bare skal have et banner med firmalogo og evt et slogan, og synes ikke det skal blinke og rotere og sådan. Det forvirre kunden, og tager fokos fra resten af siden.

2) Forsiden ser rodet ud. Når man ser hvad du anbefaler, er der et stort billede, og til højre for det står der 5 - 6 ord, og man kan derefter klikke på læs mere. Der er jo masser af plads ved siden af billedet, så hvorfor ikke udnytte pladsen? og når der nu er et link hvor der står 'læs mere', hvorfor er der så også en knap med 'info'? den kunne jo ændres til læg i kurv , eller køb.

3) dine widgets i venstre side: Varegrupper, Nyheder, Topsælgere, Artikler, Nyhedsbrev. Hvorfor så mange? jeg er bange for det forvirre, og igen tager fokus fra resten af siden. Jeg forstår godt du har gode intensioner, og vil give meget info, men det virker rodet.
Jeg synes du skal slette 'topsælgere', evt bruge varerne derfra til din forside i stedet for 'vi anbefaler' (for hvorfor gør i det?, kunderne vil se det der er mest populært, og ikke det du kan lide)
'Artikler' ser underlig ud, hvad er det egentlig der er artiklerne? 'nye artikler (0)' (hvis der ikke er nogen, hvorfor er der så et link til den? '>>topic (1)', hvad er det? hvorfor er det på engelsk?.
Jeg synes du skal slette den widget. Du behøver ikke vise en artikel om hvordan kunderne kan opnå fede rabatter, i hvertfald ikke på forsiden, så føler de bare at de skal bruge for lang tid på at købe, og de tror de skal til at spammes og alt muligt. Og på den anden side vil de ikke købe uden, fordi de så tror de det er for dyrt, og de vil nok finde en anden side.
Og så synes jeg du skal flytte 'Nyhedbrev' over i højre side.
Alt det gør at du kun har to widgets i venstre side = mere overblik, og mindre rodet.

4) dine øverste menu punkter lagde jeg slet ikke mærke til før efter lang tids søgen! De skal helt klart gøres mere synlige, og måske skal der også tænkes lidt over indholdet på de sider de linker til.

Det var lidt om forsiden der jo skal sælge resten af siden. Der kan siges meget om alle undersiderne, men nu startede jeg bare med forsiden :)

Håber du kan bruge alt dette til noget, og alle de spørgsmål jeg har stillet er ment som spørgsmål dine kunder kunne stille sig selv. Og når kunden allerede begynder at stille spørgsmål til forsiden, kan du være næsten sikker på at de klikker vider til dine mange konkurrenter! desværre.

Som sagt, det er ment som positiv kritik, for at lokke flere kunder til din butik. Husk det. :)

Fra Århus-området
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:38

Kære Rikke,

Jeg vil anbefale dig vise mere af DIG på webshoppen  :o)

Hvem er det, vi handler med? Hvordan ser hun ud? Hvordan lyder hendes stemme?

Hvor er din passion? Prøv at tænke i følelsesskabende informationer og præsenter det på en personlig måde.

Selvom det er online-salg skaber det sympati og tryghed for kunden at MØDE en serviceminded betjening. Gør samtidigt op med dig selv, hvad du gerne vil fremhæve af UNIKKE egenskaber. Pris er en krævende faktor at blive kendt på - markedet er jo stort.

Det er vist på høje tid, at du præsenteres for "det feminine salg", hvor min tilgang til det kommercielle er "kvindevenlige" principper til at opnå mest muligt med "værktøjskassen" :o)

Her kommer nogle flere guldkorn, som du kan overveje at tænke ind i din business.

• Et sælgende koncept ER noget for en bestemt gruppe med noget ganske særligt.
  • At give, give og give smagsprøver på sine produkter/sin ekspertise "bygger bro" til kunderne.
  • Skab et visionær netværk. Ambassadører "åbner dører" - tilfredse kunder og begejstrede samarbejdspartnere.
  • Hvem kunne være et attraktivt "trækplaster" for nye kunder? Prøv en strategi hvor du forærer noget gratis væk - med en aftale om at måtte synliggøre personen/virksomheden i din markedsføring.

Lidt om mig:

Jeg er forretningsudvikler og kvinde med stort K - og har de sidste 15 år arbejdet passioneret med helhedsorienteret forretningsudvikling.

Mine kunder er selvstændige kvinder, der gerne vil lære at sælge mere - og med nydelse.

Via mit nyhedsbrev serverer jeg løbende lækre fif - og når du tilmelder dig, får du GRATIS guiden "7 SKØNNE genveje til at sælge med nydelse".

Jeg øser ud af mine erfaringer på forskellige events for kvinder - krydret med salg og networking. Du skal være velkommen til at kigge nærmere på disse muligheder:

Workshop "Sådan øver du dig feminint i at mestre salget" og workshop "Lær hemmeligheden bag HOTTE salgsmaterialer" og sidst med ikke mindst mine populære netværksbrunch incl. foredrag.

Husk - alt er muligt - det gælder bare om at turde SE mulighederne - og handle på dem  :o)

Ses vi på Facebook? På fb "Feminine Sales Power" laver jeg et dagligt inspirationsarbejde med "vitaminer til dit salg".

Håber du kan bruge mine input - og pøj pøj med salget  :o)

Mange hilsner

Feminine Sales Power - Louise Schubert

Side 6 ud af 6 (60 indlæg)