Ja, ikke. PM står vist for Personal Message. Jeg synes ikke det er specielt personligt at få en masseomsendt reklame og ødelægger faktisk efter min mening lidt af stilen, jeg synes bør være på Amino. Det bliver simpelthen for plat og ordinært, selvom Martin T. naturligvis altid synes han tilbyder noget helt unikt og tæt på uundværligt! |
Brian Schou Larsen:Martin E. Jensen:Brian Schou Larsen:
Og nu kommer der sgu også PM´s fra Amino næsten hver dag.
Jep, jeg må indrømme, at jeg også har tænkt "Øv, endnu en PM fra Amino Support"!
Ja, ikke. PM står vist for Personal Message. Jeg synes ikke det er specielt personligt at få en masseomsendt reklame og ødelægger faktisk efter min mening lidt af stilen, jeg synes bør være på Amino. Det bliver simpelthen for plat og ordinært, selvom Martin T. naturligvis altid synes han tilbyder noget helt unikt og tæt på uundværligt!
Hej Brian
Jeg vil starte med at sige jeg sagtens kan følge din tankegang/ holdning, men jeg er dog af en anden opfattelse.
Jeg vil gerne have information om nye tiltag, ændringer og andet. Hvis de påvirker mig. Jeg gider ikke have det om småting og den grænse synes jeg egentlig at Amino klarer at holde meget fint.
Hvis jeg ikke fik den information kunne jeg faktisk finde på at brokke mig lidt. Derudover tænker jeg egentlig også at jeg har en mail, tråd eller andet at gå tilbage og kigge hvis jeg er i tvivl om et eller andet.
Bare lige en lille fyraftens mening herfra..
- Kasper