Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Amino Plus dyrt?

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Martin E. Jensen:

Brian Schou Larsen:

Og nu kommer der sgu også PM´s fra Amino næsten hver dag.

Jep, jeg må indrømme, at jeg også har tænkt "Øv, endnu en PM fra Amino Support"!

Surprise

Ja, ikke. PM står vist for Personal Message. Jeg synes ikke det er specielt personligt at få en masseomsendt reklame og ødelægger faktisk efter min mening lidt af stilen, jeg synes bør være på Amino. Det bliver simpelthen for plat og ordinært, selvom Martin T. naturligvis altid synes han tilbyder noget helt unikt og tæt på uundværligt!Big Smile

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 15:53

Brian Schou Larsen:

Martin E. Jensen:

Brian Schou Larsen:

Og nu kommer der sgu også PM´s fra Amino næsten hver dag.

Jep, jeg må indrømme, at jeg også har tænkt "Øv, endnu en PM fra Amino Support"! 

Surprise

Ja, ikke. PM står vist for Personal Message. Jeg synes ikke det er specielt personligt at få en masseomsendt reklame og ødelægger faktisk efter min mening lidt af stilen, jeg synes bør være på Amino. Det bliver simpelthen for plat og ordinært, selvom Martin T. naturligvis altid synes han tilbyder noget helt unikt og tæt på uundværligt!Big Smile

Hej Brian

Jeg vil starte med at sige jeg sagtens kan følge din tankegang/ holdning, men jeg er dog af en anden opfattelse.

Jeg vil gerne have information om nye tiltag, ændringer og andet. Hvis de påvirker mig. Jeg gider ikke have det om småting og den grænse synes jeg egentlig at Amino klarer at holde meget fint.

Hvis jeg ikke fik den information kunne jeg faktisk finde på at brokke mig lidt. Derudover tænker jeg egentlig også at jeg har en mail, tråd eller andet at gå tilbage og kigge hvis jeg er i tvivl om et eller andet.

Bare lige en lille fyraftens mening herfra..

- Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Schademan:

Hej Brian

Jeg vil starte med at sige jeg sagtens kan følge din tankegang/ holdning, men jeg er dog af en anden opfattelse.

Jeg vil gerne have information om nye tiltag, ændringer og andet. Hvis de påvirker mig. Jeg gider ikke have det om småting og den grænse synes jeg egentlig at Amino klarer at holde meget fint.

Hvis jeg ikke fik den information kunne jeg faktisk finde på at brokke mig lidt. Derudover tænker jeg egentlig også at jeg har en mail, tråd eller andet at gå tilbage og kigge hvis jeg er i tvivl om et eller andet.

- Kasper

Tja, jeg har da heller ikke noget i mod at blive orienteret, men synes efterhånden det er noget spamniveau. Desuden er vi jo alligevel på siden hver dag og kan jo ad den vej jo blive orienteret om det meste, hvis vi ønsker. Jeg priorterer nok min tid forkert, men føler simpelthen ikker jeg kan overskue at læse en masse nyhedsmail. Amino er da en del af min hverdag, men ikke det hele...

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 16:04

Brian Schou Larsen:

Kasper Schademan:

Hej Brian

- Kasper

Tja, jeg har da heller ikke noget i mod at blive orienteret, men synes efterhånden det er noget spamniveau. Desuden er vi jo alligevel på siden hver dag og kan jo ad den vej jo blive orienteret om det meste, hvis vi ønsker. Jeg priorterer nok min tid forkert, men føler simpelthen ikker jeg kan overskue at læse en masse nyhedsmail. Amino er da en del af min hverdag, men ikke det hele...

Hej Brian

Men ikke alle er på siden hver dag...

Har du ikke mulighed for at slå noget fra i debatindstillingerne således at du ikke modtager alle de mails?

Så kunne det jo hjælpe lidt på niveauet.

- Kasper

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:07

Brian Schou Larsen:
Synes simpelthen, der kommer alt for mange mails fra Amino. Der sker nok også mange ændringer og forbedringer, men nu synes jeg der kommer så mange mails, at jeg nu er nået til at slette dem uden at læse overskrifterne. Og nu kommer der sgu også PM´s fra Amino næsten hver dag.

Det forstår jeg helt ærligt ikke.
Vi har et nyhedbrev du selv skal tilmelde dig.
Du får mails når nogen svarer på dine indlæg, men det kan du på 2 sekunder slå helt fra i "Ret profil". Så er vi for vel 10 dage siden begyndt at sende nogle PM's ud, men det er helt nyt og kan vel ikke allerede være en byrde?
Men er de det, så kan du også slå dem fra i "Ret Profil" du kan faktisk så alt fra.
Så det der vel en fin løsning?

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:13

Brian Schou Larsen:

Jeg forstår dig ikke, det vil jeg gerne indrømme.
Den information du får, er om nye tiltag som kun er for Amino Plus medlemmer og derfor burde det interessere dig, da du er Amino Plus.
Men igen, slå PM fra, så slipper du :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 16:17

Jeg vil da også lige for god ordens skyld sige, at jeg er super tilfreds med mit PLUS-medlemsskab af Amino.

At der de seneste 14 dage er kommet 7-8 infomails ud er ikke nok til at bringe mit pis i kog, men tænkte bare lige "øv, endnu en Amino Support mail". Det er ikke noget som jeg vil kalde spam-niveau endnu...

Så længe der er nye tiltag og aktiviteter med, så er det jo kun fedt.

Jeg synes det nye tiltag med video via Ustream er ekstremt fedt, og det er helt sikkert noget jeg vil benytte mig meget af fremover. Jeg var med på den første udsendelse, men får måske problemer med den i aften kl. 20 (opfordring: hold det i arbejdstiden... hehe... det er der så nok en masse andre, som vil synes er irriterende... Big Smile)

Nå, men generelt så sparker Amino røv, og det er jeg glad for at være en del af. Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:18

Martin Thorborg:
Det forstår jeg helt ærligt ikke.
Vi har et nyhedbrev du selv skal tilmelde dig.
Du får mails når nogen svarer på dine indlæg, men det kan du på 2 sekunder slå helt fra i "Ret profil". Så er vi for vel 10 dage siden begyndt at sende nogle PM's ud, men det er helt nyt og kan vel ikke allerede være en byrde?
Men er de det, så kan du også slå dem fra i "Ret Profil" du kan faktisk så alt fra.
Så det der vel en fin løsning?

De bedste hilsner

Hej Martin,

Hvorfor skriver du om svar på indlæg? har jeg intet nævnt om - synes for øvrigt det er fint.

Mht. nyhedsbrev kan det vel slåes fra, men det er vel så for alle?!

Og når du selv ironiserer med brug af ordet byrde, vil jeg da sige det da ikke er noget, der vælter min dag og kan da sagtens leve med det. Men blot en input med min mening, der måske kunne tænkes at der er andre, der deler.

I princippet kan alt jo slåes fra, også mit bookmark på og brug af Amino og da også mit PLUS-abonnement(!). Men kaster blot en tanke ind om en írritation for mig, der for mig jo så opvejes af alle de andre fordele jeg har af Amino. Det var såmænd ikke fordi der skulle gøres til det store diskussionsemne eller at jeg vil beskylde Amino for ligefrem at chikanere mit daglige virke!

Og hvis de fleste brugere kan lide mailmængden som den er skruet sammen nu, jamen så er det jo den rigtige måde at gøre det på.

Med respekt

Brian Schou Larsen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:35

Brian Schou Larsen:

Hvorfor skriver du om svar på indlæg? har jeg intet nævnt om - synes for øvrigt det er fint.

Mht. nyhedsbrev kan det vel slåes fra, men det er vel så for alle?!

Og når du selv ironiserer med brug af ordet byrde, vil jeg da sige det da ikke er noget, der vælter min dag og kan da sagtens leve med det. Men blot en input med min mening, der måske kunne tænkes at der er andre, der deler.

I princippet kan alt jo slåes fra, også mit bookmark på og brug af Amino og da også mit PLUS-abonnement(!). Men kaster blot en tanke ind om en írritation for mig, der for mig jo så opvejes af alle de andre fordele jeg har af Amino. Det var såmænd ikke fordi der skulle gøres til det store diskussionsemne eller at jeg vil beskylde Amino for ligefrem at chikanere mit daglige virke!

Og hvis de fleste brugere kan lide mailmængden som den er skruet sammen nu, jamen så er det jo den rigtige måde at gøre det på.

Med respekt

Brian Schou Larsen

Jeg kan bare ikke forstille mig at det er de 6-7 PM's vi har sendt over de sidste 10 dage der har været en plage. Så jeg prøver at finde ud af hvad der så ellers er tilbage.
Men hvis det blot er dem, så tror jeg ikke det irriterer særligt mange, jeg har ikke hørt om andre end dig :-)

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 16:38
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jeg vil nu give Brian Schou Larsen ret. Det er kammet lidt over med markedsføringen.

Der er jo masser af plads til at køre reklamer i sidebanner for de forskellige fordele som AminoPlus tilbyder samt de aktuelle events - så det virker grangiveligt lidt som støj med alle de PM der fyres af.

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)