Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Amino Plus dyrt?

Side 3 ud af 6 (60 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person
Jacob Rohde:

flemming.dk:
det er bestillingsarbejde det der....

I er betalt af Amino for at komme med jeres statements...

Hvad? Den må du lige uddybe...

Nej, det ved jeg naturligvis ikke...Men aminoplus er FOR DYRT...prøv at kikke på jeres samlede amino-plus medlemmer- det er en lille procentdel af brugerne på amino.

Så nedsæt amino-plus abb. til 300 dkk, og forøg markant medlemsantal. Det er jo logik.
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:56

Jacob Rohde:

flemming.dk:

Hvad? Den må du lige uddybe...

WinkJa flemming.dk den forstår jeg hellere ikke ????

Men høre gerne om mulighederne for bestillingsarbejde på Amino. Behøver ikke kun at være for PLUSSER.

Venlig hilsen,

Yesog længe leve tillid og ikke mistillid.

Ib Abildgaard

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:12

flemming.dk:
Nej, det ved jeg naturligvis ikke...Men aminoplus er FOR DYRT...prøv at kikke på jeres samlede amino-plus medlemmer- det er en lille procentdel af brugerne på amino.

Så nedsæt amino-plus abb. til 300 dkk, og forøg markant medlemsantal. Det er jo logik.

Nu er du skribent ifølge din profil.
Hvis du skrev for 1 kr. pr. side, så ville du også være fuldt booket, hvorfor gør du ikke det?

Jeg syntes Amino Plus er billigt og en ting er sikkert, prisen bliver aldrig lavere.
Tværtimod er planen at putte mere værdi i pakken og gradvist hæve prisen.
Vores filosofi er: Hvis vi hjælper dig til at tjene 100 kr., så napper vi en 5'er. Det er da meget fair ikke?

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:33
Martin Thorborg:

flemming.dk:

Nu er du skribent ifølge din profil.
Hvis du skrev for 1 kr. pr. side, så ville du også være fuldt booket, hvorfor gør du ikke det?

Jeg syntes Amino Plus er billigt og en ting er sikkert, prisen bliver aldrig lavere.
Tværtimod er planen at putte mere værdi i pakken og gradvist hæve prisen.
Vores filosofi er: Hvis vi hjælper dig til at tjene 100 kr., så napper vi en 5'er. Det er da meget fair ikke?

De bedste hilsner

Martin

Jeg er ikke helt enig- og dog ikke helt uenig.

Jeg vil prøve at forklare mig.

Er du ny medlem på amino er du her måske for at suge viden og info til dig. ( som på ethvert andet forum).

Men du TJENER måske ikke det første år en rød øre via Amino.. Så de nye medlemmer vil I fakturere 900 dkk ( ex moms) .. Og andre ældre medlemmer der måske ikke får kunder via Amino ( men henter derés kunder andre steder) vil I også have 900 dkk. for..?

Men insisterer I på 900 dkk...så okay, så lav det som life-time membership.....så er jeg på

Det er jo også aminoerne der primært skaber Amino..
Uden medlemmer var der ikke 6 ansatte i Amino-team + 1 direktør + 1 ejer ( el. ejerkreds):

På den måde hænger tingene jo også sammen...........

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:42
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

flemming.dk:
Er du ny medlem på amino er du her måske for at suge viden og info til dig. ( som på ethvert andet forum).

Men du TJENER måske ikke det første år en rød øre via Amino.. Så de nye medlemmer vil I fakturere 900 dkk ( ex moms) .. Og andre ældre medlemmer der måske ikke får kunder via Amino ( men henter derés kunder andre steder) vil I også have 900 dkk. for..?

Men insisterer I på 900 dkk...så okay, så lav det som life-time membership.....så er jeg på

Uden medlemmer var der ikke 6 ansatte i Amino-team + 1 direktør + 1 ejer ( el. ejerkreds):

Så vil jeg gerne komme med et indspark.

Som tingene er nu, synes jeg 900 eller 995 eller hvor meget det nu er, er et helt fair beløb. Og det betaler jeg glædeligt.

Jeg tjener ikke direkte noget, da jeg ikke søger mine kunder herinde. Tværtimod koster det mig penge, da jeg har fundet flere dygtige Aminoer, til småopgaver.

Til gengæld er der utroligt meget viden herinde, som jeg ville skulle bruge lang tid på at finde andre steder. Her er det bare samlet på et sted.

Og så er der utroligt meget inspiration at hente, som allerede har betalt rigtig mange års Plus medlemsskab for mig, fordi vi har fået nogle inputs som vi har sat i værk, som vi aldrig havde fået uden Amino.

At det så er en forretning med ansatte osv. ser jeg ikke som noget problem. Du har ret i at uden brugere, var der ikke disse stillinger. Men det gælder også den anden vej rundt, da jeg tvivler på at nogen ville drive det som et fritidsprojekt.

Så når jeg betaler for mit Plus medlemsskab (med glæde), er det kun min måde at støtte forretningen på. For jeg får ærligt talt ikke noget for pengene. Men jeg vil meget gerne være med til at Amino består :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:50

flemming.dk:

Jeg var imod Amino Plus til at starte med og hoppede først på da hele beløbet blev doneret til Haiti. Det viste sig at være en god forretning allerede sidste år, da jeg mere end tjente pengene hjem alene på salg via min signatur.

Jeg forlængede derfor med yderligere et år og det er tjent hjem flere gange og det er altså allerede på 3-4 måneder.

Dertil kommer alle de salg jeg ikke kan måle, samt alle de andre plusfordele (som jeg dog ikke bruger ret mange af).

Det eneste jeg får ud af at skrive om min positive erfaring her, det er yderligere 500-1.000 visninger af min signatur Wink

Der er jo ingen der siger at man behøver at være plus, men hvis man er aktiv herinde, så er det en billig pris pr. visning af sin signatur. Det samme kan du som almindeligt medlem, du har bare kun et enkelt link at gøre godt med.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:18

Du kan du købe Amino plus i 1 mrd, for kun 100kr. Hvis det ikke er billig så ved jeg godt nok ikke hvad?.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 00:31

Jeg forstår heller ikke man kan sige det er for dyrt, personlig regner jeg med der nok går et år eller to før jeg kan tjene på at være her.                                                       jeg kan til gengæld få oplysninger om alt hvad der skal bruges som iværksætter, her er altid en venlig med Amino der vil svare på spørgsmål og Amino teamet er helt sikkert pengene  værd.

P.S. Jeg har ikke fået penge for at skrive detteWink

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 01:34

Hej

Nu har jeg været med i et par omgang, hvor jeg først er startet som almindeligt medlem i 4-6 måneder, hvorefter jeg er blevet Plus-medlem.

Begge gange har jeg kunnet konstatere en væsentlig øget trafik på min hjemmeside og mine blogs samt ikke mindst direkte henvendelser.

Så alene ud fra den fuldt målbare forøgelse af links m.v., så kan jeg kun tilslutte mig, at et Plus-medlemsskab absolut ikke er for dyrt, måske tværtimod.

Herudover også en stor ros til Amino m.fl. for de nye tiltag for Plus-medlemmerYes

Hilsen

Tonny

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:28

flemming.dk:

Som ny Amino kan du jo bare gå igang ganske gratis, der er intet der tvinger nogen til at blive Plus medlemmer. 90% på Amino er 100 % gratis, så det kan jeg ikke følge.

Mht. hvad man får ud af at være Plus medlem er der jo også andet end at få kunder.
Vi har nogle gode gratis ebøger, vi har startet webinarer op med eksperter man kan spørge om hvad man vil, man slipper for de store reklamer på debatten + popups m.m.
Så er der rabatter i div. butikker, mulighed for selv at bestemme hvilke nyheder man vil se på forsiden og 20 andre ting.

Vi har i dag lige over 1.000 Plus medlemmer og vi får 5-10 nye hver dag. I dag har været ekstra god med 20 nye medlemmer og vi kan se at vi nu endelig har fået hul på bylden. Men med alle de gode ting der er i posen, så er det heller ikke så mærkeligt.

Og tro mig, der kommer meget mere!

De bedste hilsner

Martin

Side 3 ud af 6 (60 indlæg)