Er du ny medlem på amino er du her måske for at suge viden og info til dig. ( som på ethvert andet forum).
Men du TJENER måske ikke det første år en rød øre via Amino.. Så de nye medlemmer vil I fakturere 900 dkk ( ex moms) .. Og andre ældre medlemmer der måske ikke får kunder via Amino ( men henter derés kunder andre steder) vil I også have 900 dkk. for..?
Men insisterer I på 900 dkk...så okay, så lav det som life-time membership.....så er jeg på
Det er jo også aminoerne der primært skaber Amino..
Uden medlemmer var der ikke 6 ansatte i Amino-team + 1 direktør + 1 ejer ( el. ejerkreds):
På den måde hænger tingene jo også sammen...........
Så vil jeg gerne komme med et indspark.
Som tingene er nu, synes jeg 900 eller 995 eller hvor meget det nu er, er et helt fair beløb. Og det betaler jeg glædeligt.
Jeg tjener ikke direkte noget, da jeg ikke søger mine kunder herinde. Tværtimod koster det mig penge, da jeg har fundet flere dygtige Aminoer, til småopgaver.
Til gengæld er der utroligt meget viden herinde, som jeg ville skulle bruge lang tid på at finde andre steder. Her er det bare samlet på et sted.
Og så er der utroligt meget inspiration at hente, som allerede har betalt rigtig mange års Plus medlemsskab for mig, fordi vi har fået nogle inputs som vi har sat i værk, som vi aldrig havde fået uden Amino.
At det så er en forretning med ansatte osv. ser jeg ikke som noget problem. Du har ret i at uden brugere, var der ikke disse stillinger. Men det gælder også den anden vej rundt, da jeg tvivler på at nogen ville drive det som et fritidsprojekt.
Så når jeg betaler for mit Plus medlemsskab (med glæde), er det kun min måde at støtte forretningen på. For jeg får ærligt talt ikke noget for pengene. Men jeg vil meget gerne være med til at Amino består :o)