jeg er reklame beskyttet de enkle der ringer op siger jeg er reklame beskyttet og så er samtale slut. |
SuperEvent:Vi bliver også dagligt ringet op af alle mulige sælgere. Jeg beder dem om at sende en e-mail, så vi kan kigge på hvad de tilbyder og beder dem pænt om IKKE at ringe tilbage for opfølgning.
Hvis de er seriøse sender de en mail - dette sker kun i ca. 2% af tilfældene...Efter den besked "vender" jeg samtalen om og spørger om de skal holde en firmafest eller noget teambuilding eller måske en polterabend - så bliver de som regel noget forvirrede og glemmer, at det faktisk var dem der ringede op.
Hvis de sender noget på en mail, får de promte en mail tilbage med et tilbud på en firmafest og en opfordring til at videresende dette til festudvalget. Jeg beder også om en kontaktperson fra festudvalget, så jeg kan følge op på det.
Herefter hører vi som regel ikke mere - i hvert fald ikke fra de useriøse.
Dette en en fantastisk måde at få sorteret i canvas-sælgene og det er faktisk ret underholdende i stedet for at være en irritation i hverdagen.
Jeg håber en dag at det også bringer os en ordre i hus!
Det skal jeg helt sikkert prøve! Plejer at bruge "Det bruger vi ikke hos os.." men den her er altså meget bedre!