Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange besøg på selskabers sider skal der ca. til et salg?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg advarer lige igen :-) Du må ikke annoncerer med billigste dit og dat, uden det er det. Så skal du vise priser fra størstedelen af alle forhandlere i teleudbydere. 

Chancen for det bliver opdaget er nok ikke så stor, men du medvirker jo rimelig aktivt til at det kan ske :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:00

Joakim Kruse:

Mikael jeg må melde pas nu :)

Vil ikke bruge mere tid på at have denne dialog med dig - jeg syntes ikke du forstår det jeg skriver, og jeg forstår slet ikke dig.

Du skriver nogle simple ting som du mener er 100% korrekt, og så svarer jeg dig at det er forkert.
Du blander tingene sammen i den tekst så det er umuligt at se hvad du mener med de enkelte påstande.

Det fremstår som om du ikke kan kende forskel på SEO og konverterings optimering, og derved er det ekstremt svært at have en dialog om det ene eller det andet.

og sidst men ikke mindst kan jeg simpelthen ikke læse hvad du skriver, da du ikke staver specielt godt og hverken bruger punktum, eller komma.

Vi snakkes ved en anden gang :)

/ JK 

Der er lav konverterings grad efter min mening , grundet titlen ikke passer samme med det kommer ind på siden

Folk søger ude på google hvad kan HD optagelser f.eks.

Derved får man mere relevante besøgene

Lige nu er der bare en kort intro tekst , der ikke er målrettet mod noget specielt kun ordet billig , det er ikke ret visende efter min mening

Lav en masse undersider der emme rettet på siden derved får de besøgene en større viden om mobil telefoner

Lige nu giver siden ikke meget viden satsning er overhovedet ikke købs rettet

Sats på masse viden på siden der er målrettet mod alle ting en mobil telefon kan det både mere til google og mere viden og højere antal relevante kliks, da folk får den rette ting de søger efter .

Konvertering og SEO hænger samme og er det samme for vis har høj placering på google er SEO og det giver kunder ellers er det ikke SEO man laver , så disse 2 vi snakker om er det samme , det der skal gøres er , siden konvertere højere og dette er problemet med nuværende side

Vi skal gøre vores bedste så tråd starter får flere kunder dette er i hvert fald mit mål , for det er tråd starters problem

husk alle søger ordret billig derved ikke ret målrette , kræver dog også del mere vis laver på denne måde , for så skal alle på siden ligesom jesper skriver

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 15:20

Jamen Jesper det ER jo de billigste priser for telefonen inkl. abonnement! Jeg synes det er faktuelt helt korrekt at skrive som jeg gør.

Find gerne prisen billigere end de opgivne - det kan ikke lade sig gøre.

Ja du kan få telefonen billigere uden abonnement, men det er jo ikke det samme som billigste pris for telefonen inkl. abb.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:25

Maelstrom:

Jamen Jesper det ER jo de billigste priser for telefonen inkl. abonnement! Jeg synes det er faktuelt helt korrekt at skrive som jeg gør.

Ja du kan få telefonen billigere uden abonnement, men det er jo ikke det samme som billigste pris for telefonen inkl. abb.

http://www.pricerunner.dk/pl/1-2667329/Mobiltelefoner/LG-P990-Optimus-2X-Sammenlign-Priser

hvor megt  bruger du telefon mv. bestemmer hvad der bedste kan betale sig se selv på pricerunner

man skal have en mulighed for at kombinere den billigste løsning for en selv , derved mere viden på siden der siger hvordan du får den billigste mobil telefon

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:21

Maelstrom:

Sådan som du regner mobilens pris ud, hvor afdragene ikke er en del af mobilprisen, så har du ikke den billigste pris med, da Telenor sælger den for 99,- kr. i udbetaling Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 22:07

* mindste samlede pris for telefon + abonnement :)

Jeg har dog taget kritikken til efteretning efter jeg kom hjem fra arbejde. Jeg har tilrettet teksten et par steder, så det ikke er 'billigste' men 'billig' der er udtrykket fremover.

Tak for opfordringen inden jeg modtog et sagsanlæg fra en forbrugerombudsmand!

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 09:58

Hej Malstrøm, 

Ja, det var nok en fejl fra min side af, nu kan jeg se din annoncetekst måske ikke giver anledning til forfærdeligt "svigt" overfor brugeren, som jeg lagde op til - men der er stadigt nogle store problemområder på dit site. 

Din tekst er stadigt alt for sælgende, og passer ikke ind i devisen "Jeg er bare en telefonnørdt - der, af REN interesse - tilbyder dig disse informationer - fordi jeg ved hvilken jungle det er"

Med det boost vi ser i dag af affiliate sites, så må man også kigge på branchen som en helhed, brugerne der i starten måske var utroligt glade for en simpel opstilling / pris sammenligningsside, er blevet hærdede da der ikke skal mange klik igennem for at opdage at sidens formål er at skabe omsætning igennem - for brugeren - skjulte reklamer. 

Troværdighed er alfa omega, og bliver måske endnu mere udslagsgivende i fremtiden på affiliate sites, og derfor skal du arbejde meget med personificering af siden, tryghed, troværdighed - og for alt i verden ikke skuffe brugeren. 

Her er et eksempel, som jeg selv faldt over, da jeg klikkede videre fra din oversigtsside. 

LG Optimus 2X billigste pris over 6 mdr totalt set, er på din side CallMe's "275" - klikker man på køb her, kommer man rigtigt nok ind på CallMe's side for mobilen, men forvalget er "hallo 499" - altså en langt dyrere totalpris - set over 6 mdr. For dem der så opfatter denne fejl, og retter den, ved at vælge "hallo 275" - vil så opdage at den pris du lister, ikke helt stemmer sammen med den pris som de lister, der er et par hundrede kroners forskel. Samme gør sig gældende på 3's site. Altså dit site viser en billigere pris end kunden ender med at blive opkrævet - ikke særligt "optimeret oplevelse"

Jeg ved godt det er hulens svært at håndtere det hele, men sæt dig i dine brugers sted, og du vil se de ting som de ser, og se hvorfor at du kun får penge fra dem som alligevel havde tænkt sig at købe telefonen, længe inden de kom til dit site - du var bare den "heldige"

Jeg ville klart gætte på, at i dit tilfælde hvor du sælger dine leads på baggrund af et prissammenligningssite - ja så skal du satse meget hårdere på at komme op på de organiske søgninger. Det i sig selv har større troværdighed. 

Dette er selvfølgeligt sagt, uden nogen form for reel fakta omkring dine besøgendes adfærd på sitet, og skal kun ses som generelle anbefalinger og råd :)

-Karsten

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 11:31

Hej Karsten

Sitet skal dog også ses som et udspring i et forretningsområde, som jeg længe har villet prøve mig ud i. Det er den første spæde start. Måske finder jeg ud af, at det ikke er besværet værd eller også finder jeg ud af, at det faktisk er ok - sker det, ja så vil der naturligvis komme ændringer. Sitet er meget simpelt konkstrueret og fokus har simpelthen været på, at lave en landingpage som kunne konvertere.

Mht. priserne, så opdaterer jeg dem dagligt efter arbejde. Det gjorde jeg også i går. Call me har de sidste 2 dage haft tilbud på 150 kr. v. oprettelsen som jeg tolker på dig, er fjernet igen. Det er self. beklageligt at der nu i dag står en ukorrekt pris, den vil dog blive rettet så snart jeg kommer hjem igen. Mht. priserne hos 3 så har jeg lige tjekket igen, og de er altså korrekte :) De steder hvor det er fysisk muligt, at link direkte til det valgte abonnement, så gør jeg det også fx hos Telmore. Jeg kan se, at hos 3 kan det også lade sig gøre, så det vil jeg nok lave om på senere i dag :)

Min filosofi er, at man skal gå før man kan kravle. Her til en start vil jeg gerne se, hvordan det virker, om det virker osv. inden jeg kaster mig over investeringer til noget mere fancy.

Det er klart, at SEO ville gøre rigtig meget og det bliver i fremtiden også et vigtigt fokuselement. Dog ville jeg i starten bevare et 'clean' design, uden at ødelægge det alt for meget, ved at ville alt for meget. Jeg er simpelthen ikke dygtig nok, til at kunne lave de menuer og yderligere info java/css felter som jeg ønsker :/

Jeg takker for feedbacken og forhåbentlig kan jeg skabe større troværdighed hos brugere i fremtiden. Det er selvf. også mit eget ønske om end jeg lige vil kravle først ;)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)