Sitet er vist nede til maintenance/vedligeholdelse. Jeg så i hvertfald sådan en meddelelse lige før. |
Ærgeligt! Så må jeg vente til i morgen.. Tak for svaret! :-)
Mvh
David Bograd
Sitet er vist nede til maintenance/vedligeholdelse. Jeg så i hvertfald sådan en meddelelse lige før. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Ærgeligt! Så må jeg vente til i morgen.. Tak for svaret! :-)
Mvh David Bograd |
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tjek Bograddesign.dk for mere info!
Du ligner utroligt meget én der hedder Niels. Har du en tvillingebror? :o) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Det var sjovt at se Johns reaktion gang på gang... vil gerne have haft et webcam på ham :D |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Haha! Det kan også være fordi hans firma hedder ''Nielc..'' Altså lidt ligesom Niels! :=) |
Det ville have være guld værd :o) Har han ikke også skiftet profilnavn? |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Ja, han har vist ændret fra Niels til John. |
Sparetips på Sparefeber.dk
Tusind tak til jer alle, dejligt at i kan bruge det. |
Hej Martin Ville det ikke være en løsning, at lave en udførlig guide til de enkelte personer, som du inviterer - som punkt for punkt gennemgår hvordan systemet virker - og hvordan det hele skal gøres. Herudover måske få en af de ansatte hos Amino til at være kontaktperson for eksperterne, så de de har en hotline hvis der er problemer med at få systemet til at fungere :-) Der kræves vel ikke meget andet end et webcam og mikrofon, så det er vel ikke nødvendigt at folk møder op i København for at lave webinaret. |
Hej Jesper 2) Karsten Lund - Skal der konverteres så er der råd at hente hos vores konverteringsekspert - www.optimeria.dk Som en ekstra krølle har vi her i Q2 fokus på at lave en bedre B2B indkøbsklub under Plus, hvor der vil blive samlet en række kontante fordele for vores plus'er. |