Det var super fedt Martin! |
Kanon, glæder mig til de næste webinar
Det var super fedt Martin! |
Kanon, glæder mig til de næste webinar |
Det var rigtigt godt |
Super og husk at du kan se/gense seancen så meget du har lyst her: |
Det var faktisk overraskende godt, og teknikken (på trods af at folk klagede over reklamerne ;-)) virkede udemærket her. Min 3G forbindelse kunne fint følge med, og hostede kun et par enkelt gange. Indholdsmæssigt, så er det altid utroligt inspirerende at høre på dig Martin. Du snakker jo utrolig meget, men formår sku at gøre det interessant, underholdende og inspirerende at høre på. Så thumbs up, syntes det var super fedt og det er da noget jeg ser frem til at følge fremover. |
Jeg kan kun tilslutte mig skaren af tilfredse seere. Det kørte rigtig godt synes jeg - og som der blev fremlagt teorier om, så må Martin have gæller... :) Men rigtig underholdende og indholdsrigt. Ser frem til den næste. Med venlig hilsen |
Der var godt nok også knald på dengang joken med gællerne faldt. For sjovt |
Sparetips på Sparefeber.dk
Som selvudnævnt talsmand for gamle gnavne mænd, må jeg nødtvungent stikke tommelfingeren opad. Selv jeg kunne følge med på mit seniorabb. og det var noget bedre end på bagsædet af den Wartburg eller hvad du ellers kører i , - så jeg tror du har gjort dig umage. Det bliver spændende, og måtte der blive rigtigt mange nye Aminoplusser. Det synes jeg alle iværksættere har gjort sig fortjent til, og det må alle Aminoplusser bidrage til at fortælle vidt og bredt. |
Jeg får error når jeg indtaster PW! Æv!
" An error occurred while processing your request. Reference #97.8726d540.1302033791.abf2350 "
Andre end mig der får det?
Mvh David Bograd |
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
Tjek Bograddesign.dk for mere info!
Jeg vil gerne tilslutte mig koret af tilfredse deltagere til det første Amino Akademi. Det var en interessant rundvisning i det Thorborgske hjem (husk at slå brættet ned, når du har gæster) og en meget aktiv spørgerunde, hvor du kom med nogle gode og brugbare svar på de mange spørgsmål fra Twitter. Jeg ser frem til de næste mange Amino Akademi sessioner, og ikke mindst de gæste-indslag med de eksperter du vil invitere. Super godt gået! Dbh. John (sig det sammen med mig... ) |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn