Jeg bliver lidt træt i koderne, når det hele handler om Martin. Jeg kommer på Amino for indholdets skyld og jeg synes, her til tider er rigtig meget godt indhold. Jeg er bare så inderligt træt af at læse om Martin, som nu gør dit og nu gør dat og bør være præsident og nu har lavet en video og og og. Deruodover er der 2-3 nyhedsbreve fra ham hver uge og på hver tråd er der et kæmpe banner foroven og forneden med Martins billede. Kan der ikke komme lidt mere fokus på sagerne fremfor på personen? |
Søren Møn:>MARTIN...... nogen skal jo betale når de som er modvillige til at betale skatter i DK flytter udenlands. Kender ikke dine grunde til at bo i USA, men ud over klimaet kunne det jo have noget med skatten at gøre. Så når du flytter til USA forsvinder nogen af indtægterne og et sted skal pengene komme fra..... Lidt ligesom på AMINO, -Bliv PLUS medlem for at få adgang til alt på sitet...
Og som en lille Bonus oplysning, så gider jeg ikke se X-faktor og følger heller ikke med i aviser, på nettet osv. Synes faktisk ikke rigtigt der er så meget X-faktor over hende der vandt efter at dømme efter hendes sang !.....
Ang. Holger, så tror jeg ærlig talt at den brede befolkning var mere bekymrede for Holger end for skallede 700 kr. som en iværksætter skal af med som startgebyr....
Vi kan jo sætte det lidt i relief: Hvor mange firmaer har Du, Martin startet ? og hvor mange penge har du tjent ? og hvormeget sparer du i skat ved at bo i USA ?
Men ellers så tilslutter jeg mig dit synspunkt omkring statens evne til at påføre erhvervslivet ekstra omkostninger, men metoden og det at sætte det op mod Holger tilslutter jeg mig altså ikke....
(og ja, hvis jeg havde/tjente rigtigt mange penge boede jeg måske heller ikke i DK)
Mange hilsner og God vind
Søren
Sæt dig ind i tingene....
Thorborg betaler tonsvis af skat og har valgt at lade sine store firmaer blive i Danmark fordi han elsker Danmark.
Han har samtidig skabt en masse arbejdspladser i Danmark og har gjort mere for Danmark end 99.9% af befolkningen.
Så inden du går igang med at sige han bor i skattely eller lignende, så bor han i USA, fordi det er en fed oplevelse og dejlig klima.