Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jubii-stifter amok på youtube

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Tror du at du ville få samme procentuelle opbakning fra almindelige danskere, hvis du stillede dig op i Tv Avisen og afleverede dit budskab på nøjagtig samme måde ?

For hvis du kunne det, ville du kunne sidde på 95 % af folketingsmandatterne, og det ville da være ærgeligt ikke at udnytte.

Jeg er ikke interesseret i at gå ind i politik.
Jeg elsker min tilværelse hvor jeg bestemmer alt selv, kan tale som jeg vil og sige det jeg vil.
Og nej, jeg ville ikke få bred opbakning.
Jeg ville i løbet af 2 min. blive savet over på 5.000 områder der ikke interesserer mig og jeg derfor ikke kan sige noget klogt om.

De bedste hilsner

Martin

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 13:51

CharlotteR:

Affaldsgebyret ser jeg heller ikke det store problem i. Bruger man ikke "lossepladsen", så skal man jo ikke betale.

Afhænger hvor du bor...

Bor du i Vordingborg kommune og nabokommuner betaler ALLE med CVR.Nr. afhængig af branche fra ca. 2.000 kr til ca. 10.000 kr årligt for dette.

Om du dit firma består i dig selv der synger på det lokale torv eller om du har flere hundrede ansatte der producerer masser af skrald, -så betaler du.

Om du kommer på genbrugspladsen eller ej, -så betaler du.

Se det er en urimelig afgift der kan tages og føles på......

Du får trods alt registreret et selskab for de 700 kr. som der nu indføres.......

En almen kommentar er vel at det er lidt sent at råbe op, -lidt lobby´isme havde måske været bedre dengang det blev forhandlet...

Hilsen

Søren

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:52

Søren Møn:
Ja, er det ikke et skønt land (vi andre) bor i, hvor vi kan komme på sygehuset UDEN at skulle betale 80.000 til en sundhedsforsikring og 160.000 for at vore børn kan gå i skole.

Jo og har jeg sagt andet?
Igen lægger du ord i min mund...

Søren Møn:
Så er det jo et valg du har taget at bo i USA, men vi kan vel blive enige om at skatten er lavere ?

Jo men skatten skal jo lægges sammen med de andre udgifter for at give mening ikke?

Søren Møn:
Hvorledes, hvordan og hvor meget din skat gennem årene har været ved jeg absolut intet om. Men INGEN af os vil betale mere end absolut minimum i skat, til gengæld vil vi gerne behandles ordentligt, når/hvis vi bliver syge, desuden vil vi have gratis skolegang til vore børn og det koster trods alt.

Ja og??

Søren Møn:
Og hvor mange der "like`er" indslaget på youtube ligger jeg ikke så meget i, Kan måske tro at der er en hel del Amino´er der også har været forbi... det giver ikke et retteligt billede...  Hvis jeg klippede din video ned og viste den til 1000 tilfældige på strøget ville jeg måske komme til et andet resultat...  men det er jo en anden snak...

Kig nu på kommentarerne også. Langt, langt de fleste er positive, det er faktisk på Amino jeg får flest tæsk. Så på strøget ville nu nok faktisk få samme Like/notlike faktor.

Søren Møn:
Hvad er din kommentar til mit forslag om at regeringen straks fjerner denne tåbelige afgift på 700 kr og så samtidigt stopper alle tilskudsordninger ? (dette spørgsmål er ment som en provokation og det, helt uden bandeord og metafoer)

Jeg ved virkelig ikke hvilke tilskud du snakker om???
Som iværksætter kan du ikke få en krone.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 13:55

Søren Møn:

Bor du i Vordingborg kommune og nabokommuner betaler ALLE med CVR.Nr. afhængig af branche fra ca. 2.000 kr til ca. 10.000 kr årligt for dette.

Om du dit firma består i dig selv der synger på det lokale torv eller om du har flere hundrede ansatte der producerer masser af skrald, -så betaler du.

Om du kommer på genbrugspladsen eller ej, -så betaler du.

Se det er en urimelig afgift der kan tages og føles på......

Åh, det vidste jeg ikke. Ja, det er helt hen i vejret!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Intetsigende:

Havde det så ikke været lettere at undlade at kommentere?

Hej Intetsigende

Som sagt så står jeg med firma navn, og direkte adresse, samt tlf nr Så derfor bliver jeg nød til at melde ud.

For tit kan tavshed også stå som en tillidserklæring, og dette var jeg i dette tilfælde ikke interesseret i. Så derfor melder jeg ud som jeg gør.

Specielt hvor der kan resikere at komme noget fokus på siden her, og folk vil begynde at læse de emner og indspark der er.

Vi mennesker er nogle sære nogle, som tit mere styres af vores følser end de reele fakta, og derfor kan en video som denne desvære give et meget negativt udtryk, og da jeg allerede kæmper mod et blakket ryg, så vil jeg ikke have noget mere at kæmpe imod. Derfor.

/Kenneth

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg set videoer hvor Thorborg har nogenlunde samme budskaber mht Titanic. Jeg ville ønske jeg troede han tog fejl, men det gør jeg ikke. 

Thorborg har sat ufatteligt mange intelligente videoer op. Det kommer dog ikke bag på mig at det lige netop er den video hvor, der bliver skruet op for retorik og drama og talt i Fuck, Titanic, Holger og X-Factor.

Jeg forstår ikke hvorfor diverse iværksættere ikke blot konstaterer hvordan de kan lære af den måde at få gratis reklame for sin egen virksomhed. Det kræver dog masser af mod at gøre det, men er hammerlet at kritisere. 

Nyhedsmedierne ER underholdningsbranchen. Det faktum siger ikke noget om ham men journalister og os underholdningshungrende "nyheds"forbrugere. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:28

Hvorfor ikke gøre det gratis at starte sit FØRSTE Aps eller A/S - men så pålægge et gebyr på f.eks. 250.000,- for at starte op - ANDEN gang.

På den måde ville man kunne rydde op i alle de båtnakker, der med vilje lader sig gå konkurs og efterlader kreditorerne med håret i postkassen, og så efterfølgende bare starter et nyt ApS op - helt uden konsekvenser.

Hvis de ikke kan lægge de 250kg - så må de starte en gratis enkeltmandsvirksomhed - hvilket så ville betyde, at alle dem de snyder efterfølgende, ville kunne forfølge dem på deres privatøkonomi fremover.

Så kunne man både få ryddet op i nogle af de værste konkursspekulanter og der ville komme nogen penge i statskassen også.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Denne tråd giver Martin så meget mere ret i det han siger. 

Jeg syntes hans video er "spot on" - Om det ville virke i den ene eller anden sammenhæng er fuldstændig ligegyldigt, det er en YouTube video, han har lavet efter han har været ude og løbe en tur, han har lavet mange af disse video's.

Budskabet er da til at forstå!! Bak nu op, i stedet for at diskuter Martin privat økonomi, hans bil og ja, hans privatliv. Det rager da ikke os. 

Det ændre da slet ikke på at regeringen sover, danskerne sover. Jeg er meget overrasket over at møde denne jantelov på et iværksætter forum, ærligt talt, tag jeg sammen og kom med noget kritik på budskabet i stedet for på Martin "don't shoot the messenger" 

Rigtig god weekend alle sammen;)

// Lemme  

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)