Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jubii-stifter amok på youtube

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så lige til dem der mener at den almindelige dansker ikke bakker op:

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 13:20

Jeg har lidt svært ved at se problemet i de 700 kr. Jeg synes egentlig det er ganske ok. Min første tanke var da lidt negativ, men altså 700 kr?

Affaldsgebyret ser jeg heller ikke det store problem i. Bruger man ikke "lossepladsen", så skal man jo ikke betale.

Jeg tror mange "iværksættere" tror, at det er denne gruppe der skal føre Danmark ud og krisen. Det er noget selvhøjtideligt pjat efter min mening. Nogle iværksættere burde plante fødderne solidt på jorden inden de flyver helt til månen.

Charlotte

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren Møn:
Iøvrigt er jeg da helt sikker på at Hr. Thorborg og diverse firmaer indgår i en eller anden selskabsopbygning, der nedsætter virksomhedsskatten for disse firmaer, alt andet ville jo være DUMT....

Ja jeg er dum, det må du gerne sige, men det andet kan du godt stoppe med tak.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 5. Oct 10
Skrevet kl. 13:25

Jeg tror desværre at den "almindelige" dansker (og især dem der kigger youtube) bliver facineret af brokkeri og store ord. Der er langt fra det og så til at den "almindelige" dansker vil tænke over det/gøre noget ved det når videoen er glemt igen.

Bare se på Blachman. Ham falder nogle også helt på halen over. Men er det ikke også dem der bare synes han er morsom?

Det var nu ikke for at sammenligne dig med ham Stick out tongue

Charlotte

Tilmeldt 5. Oct 10
Skrevet kl. 13:30

Hov.. Troede jeg havde "citeret". Den første var til Søren og den sidste til Martin, som jeg absolut ikke har problemer med ikke bor i DK! Det giver da ikke ham mindre ret til at udtale sig og have sin mening om tingene.

Charlotte

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:34

Martin Thorborg:
Og så lige til dem der mener at den almindelige dansker ikke bakker op:

Hej Martin,

Tror du at du ville få samme procentuelle opbakning fra almindelige danskere, hvis du stillede dig op i Tv Avisen og afleverede dit budskab på nøjagtig samme måde ?

For hvis du kunne det, ville du kunne sidde på 95 % af folketingsmandatterne, og det ville da være ærgeligt ikke at udnytte.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:35

CharlotteR:
Bare se på Blachman. Ham falder nogle også helt på halen over. Men er det ikke også dem der bare synes han er morsom?

Blachman er et geni og danskerne elsker ham, så den sammenligning må du meget gerne komme med fremover.

Mht. til mit sprogbrug som også bliver kritiseret. Så taler jeg som jeg taler og om folk tager mig seriøst er op til dem. Jeg har det jeg skal have og behøver ikke at lefle for nogen.
Jeg siger det jeg har lyst til på mine vidoer, da det er min private hobby at lave dem.

Jeg er nok lidt firkantet, men det er sgu gået mig meget godt med den facon og jeg føler mig som en hel person, dejligt!

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Du er ret ferm til marketing, Martin.

Det inspirerer mig til nogle nye tiltag.

/Flemming
Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 13:39

Martin Thorborg:
Jeg er ikke flyttet til USA pga. Skat, jeg har ikke sparet en eneste femøre. De penge jeg tjener på mit SPAMfighter job her, bliver beskattet med 35 % dertil betales 80.000 i sundhedsforsikring, 160.000 kr. til skoler til mine børn m.m. Altså sidder jeg tilbage med under 50 % efter det, som jeg ville få gratis i Danmark. 

Ja, er det ikke et skønt land (vi andre) bor i, hvor vi kan komme på sygehuset UDEN at skulle betale 80.000 til en sundhedsforsikring og 160.000 for at vore børn kan gå i skole.

Så er det jo et valg du har taget at bo i USA, men vi kan vel blive enige om at skatten er lavere ?

Hvorledes, hvordan og hvor meget din skat gennem årene har været ved jeg absolut intet om. Men INGEN af os vil betale mere end absolut minimum i skat, til gengæld vil vi gerne behandles ordentligt, når/hvis vi bliver syge, desuden vil vi have gratis skolegang til vore børn og det koster trods alt.

Og jeg gentager gerne, jeg finder heller ikke det helt rimeligt med endnu et gebyr.

Og jeg gentager gerne at jeg måske ikke er enig i dit sprogbrug, hvis du altså vil tages seriøs.....

Og hvor mange der "like`er" indslaget på youtube ligger jeg ikke så meget i, Kan måske tro at der er en hel del Amino´er der også har været forbi... det giver ikke et retteligt billede...  Hvis jeg klippede din video ned og viste den til 1000 tilfældige på strøget ville jeg måske komme til et andet resultat...  men det er jo en anden snak....

Hvad er din kommentar til mit forslag om at regeringen straks fjerner denne tåbelige afgift på 700 kr og så samtidigt stopper alle tilskudsordninger ? (dette spørgsmål er ment som en provokation og det, helt uden bandeord og metafoer)

De bedste hilsner herfra (og solen skinner idag ;-) )

Søren

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:42

Søren Møn:

(og ja, hvis jeg havde/tjente rigtigt mange penge boede jeg måske heller ikke i DK)

LÆNGE LEVE DOBBELTMORALEN Stick out tongue

Så ved man da, at man er i DK, når den lever i bedste velgående... ;D

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)