Jeg er ikke flyttet til USA pga.
Skat, jeg har ikke sparet en eneste femøre. De penge jeg tjener på mit SPAMfighter job her, bliver beskattet med 35 % dertil betales 80.000 i sundhedsforsikring, 160.000 kr. til skoler til mine børn m.m. Altså sidder jeg tilbage med under 50 % efter det, som jeg ville få gratis i Danmark.
Ja, er det ikke et skønt land (vi andre) bor i, hvor vi kan komme på sygehuset UDEN at skulle betale 80.000 til en sundhedsforsikring og 160.000 for at vore børn kan gå i skole.
Så er det jo et valg du har taget at bo i USA, men vi kan vel blive enige om at skatten er lavere ?
Hvorledes, hvordan og hvor meget din skat gennem årene har været ved jeg absolut intet om. Men INGEN af os vil betale mere end absolut minimum i skat, til gengæld vil vi gerne behandles ordentligt, når/hvis vi bliver syge, desuden vil vi have gratis skolegang til vore børn og det koster trods alt.
Og jeg gentager gerne, jeg finder heller ikke det helt rimeligt med endnu et gebyr.
Og jeg gentager gerne at jeg måske ikke er enig i dit sprogbrug, hvis du altså vil tages seriøs.....
Og hvor mange der "like`er" indslaget på youtube ligger jeg ikke så meget i, Kan måske tro at der er en hel del Amino´er der også har været forbi... det giver ikke et retteligt billede... Hvis jeg klippede din video ned og viste den til 1000 tilfældige på strøget ville jeg måske komme til et andet resultat... men det er jo en anden snak....
Hvad er din kommentar til mit forslag om at regeringen straks fjerner denne tåbelige afgift på 700 kr og så samtidigt stopper alle tilskudsordninger ? (dette spørgsmål er ment som en provokation og det, helt uden bandeord og metafoer)
De bedste hilsner herfra (og solen skinner idag ;-) )
Søren