Problemet er vel snarere at der sidder en hel generation som har været pusset og nusset af kvinder og helt har manglet det mandlige i deres opdragelse, - så at Paris Hilton, Sidney Lee og nu Thorborg kan få heltestatus ved at bidrage med sååå meget fordi deres fjæs bliver vist på en skærm. Thorborg er jo ufrivillig morsom på samme måde som Paradise-Amalie der klokker rundt i ordsprogene, fordi denne såkaldt skat på iværksætteri jo overhovedet ikke har nogen relevans i forhold til iværksætteri. Det er et gebyr for at oprette et selskab, - ikke et firma. Selskaber opretter man for at opnå en række fordele, og nøjagtig som man på Amino betaler for Plusabb. for at få nogle fordele på Amino, - er der som sådan ikke noget krav om at skulle betale for at kunne deltage, hverken på Amino eller som iværksætter-opstarter af et firma. Det er da muligt at danskerne ikke gider at diskutere de emner som nogle iværksættere finder vigtige, - men det er de da i deres gode ret til. Jeg har på INTET tidspunkt set noget på Amino der er danmarks største iværksætterportal der bare tilnærmelsesvis kunne give MIG håb om at nutidens iværksættere kan bidrage med noget som helst i den retning. Samtlige af de indlæg jeg læser handler om at sælge til eksisterende markeder. Provision er nu affiliate osv. osv., - same old shit i nye pakker. Rigtige iværksættere får succes på trods af, - ikke på grund af. Ligesom rigtige drenge m/k der kravler til tops i træet selvom deres mor siger de ikke må. DET savner vi noget af i danmark - så fuck de 700 kr. Vi tager ansvaret selv, istedet for at tørre det af på vore kreditorer i vores ApS.
|
FEDT Martin.
Tusind tak fordi du så tydeligt kan se problemerne i Danmark og giver så tydeligt udtryk for dem i din video.
Jeg føler i den grad at du har ret i alt, hvad du siger og du har min 100% støtte.
Hvis folk bliver mugne over at høre sandheden, kan jeg kan kun opfordre dem til at se din video 10 gange - eller indtil budskabet trænger ind - whatever comes first - for det kan ikke siges mere præcist end du allerede har gjort det.
GODT GÅET
Venlig hilsen,
Christian