Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jubii-stifter amok på youtube

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er vel snarere at der sidder en hel generation som har været pusset og nusset af kvinder og helt har manglet det mandlige i deres opdragelse, - så at Paris Hilton, Sidney Lee og nu Thorborg kan få heltestatus ved at bidrage med sååå meget fordi deres fjæs bliver vist på en skærm.

Thorborg er jo ufrivillig morsom på samme måde som Paradise-Amalie der klokker rundt i ordsprogene, fordi denne såkaldt skativærksætteri jo overhovedet ikke har nogen relevans i forhold til iværksætteri. Det er et gebyr for at oprette et selskab, - ikke et firma. Selskaber opretter man for at opnå en række fordele, og nøjagtig som man på Amino betaler for Plusabb. for at få nogle fordele på Amino, - er der som sådan ikke noget krav om at skulle betale for at kunne deltage, hverken på Amino eller som iværksætter-opstarter af et firma. 

Det er da muligt at danskerne ikke gider at diskutere de emner som nogle iværksættere finder vigtige, - men det er de da i deres gode ret til. Jeg har på INTET tidspunkt set noget på Amino der er danmarks største iværksætterportal der bare tilnærmelsesvis kunne give MIG håb om at nutidens iværksættere kan bidrage med noget som helst i den retning. Samtlige af de indlæg jeg læser handler om at sælge til eksisterende markeder. Provision er nu affiliate osv. osv., - same old shit i nye pakker.   

Rigtige iværksættere får succes på trods af, - ikke på grund af. Ligesom rigtige drenge m/k der kravler til tops i træet selvom deres mor siger de ikke må.

DET savner vi noget af i danmark - så fuck de 700 kr. Vi tager ansvaret selv, istedet for at tørre det af på vore kreditorer i vores ApS.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

FEDT Martin.

Tusind tak fordi du så tydeligt kan se problemerne i Danmark og giver så tydeligt udtryk for dem i din video.

Jeg føler i den grad at du har ret i alt, hvad du siger og du har min 100% støtte. Yes

Hvis folk bliver mugne over at høre sandheden, kan jeg kan kun opfordre dem til at se din video 10 gange - eller indtil budskabet trænger ind - whatever comes first - for det kan ikke siges mere præcist end du allerede har gjort det.

GODT GÅET Yes

Venlig hilsen,

Christian

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 09:54

Jeg kan godt li at se Martins videoer i og med at han siger tingene så direkte som han gør. At han bander meget det er jo bare sådan han er og det har jeg det personligt fint med :-) Martin har fat i noget af det rigtige, da han siger at nyheder hellere vil beskæftige sig med holger og x-faktor. Hva med alle de vigtige ting? De bliver pludselig skubbet til side. Hvad med de danskere der er fanget af pirater?

Forstår ikke al den kritik der har været vi har jo ytringsfrihed i Danmark.
Come on det er en video på youtube... Hvor mange andre mærkelige film ligger der ellers der?

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:15

Tænk det kan bringe ham på forsiden fordi han siger sandheden, men det er jo sådan sandheden er altid ilde hørt..

Men ja Holger fyldte alle medier i flere dage, men han er jo fundet i god behold, og rigtigt godt..:-)

Men når man så tænker på den bombe der er ved boligejere i Danmark hvor rigtig mange risikere en rigtig træls gæld resten af livet står det lige et enkelt sted.

Danmark er sådan ingen vil se de sande faks i øjenene, for de gør ondt, så er det nemmere at skrive om Holger, manden uden navn de fandt under langebro, sex i bilen for at rede ægteskabet osv.

Nej samfundet er kørt helt af sporet, og de kæmper med arme og ben for at få folk til at se den anden vej, men når jeg læser i EB at skat og politi har haft en 4 timer lang kontrol på en motor i sjælland for at finde skylderne, de de stolt kan sige de efter 4 timer fik 60 kilo lidt smykker og en 32" fladskærm fra skyldnere, hvor er vi så lige henne..?

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 10:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes at Martin Thorborg og andre der tilslutter sig det helt urimelige at det nu koster 700 kr. at registrere et selskab skal foreslå politikerne at fjerne dette nye gebyr, samtidigt med at de fjerner dette, kan de jo så passende finde pengene ved at sløjfe diverse tilskudsordninger til iværksættere, såsom 50 % tilskud til rådgivning o.s.v. Er det mon derhen Amino´er og Thorborg vil hen ??????

Den rigtige og seriøse iværksætter tror vel så meget på sin ide at dette kan startes som enkeltmandsfirma uden gebyr.....

Hvis det er for at sikre sig selv økonomisk at man KUN kan iværksætte i Selskabsform, så er de ekstra 700 kr. jo en billig forsikring. Vi tegner forsikringer til ublu priser mod alt muligt andet, -så jeg har svært ved at se problemet ved en engangs-udgift...

og ja, det er mægtigt fint at Thorborg slår et slag for iværksætterne, men som tidligere sagt, så tror jeg ikke hans video giver sig udslag i at hr. og fru jensen tænker, nej det er også for dårligt at iværksætterne nu skal straffes. Men negativ omtale er jo også reklame, -det er bare ikke altid man bliver husket for det egentlige budskab..

Hilsner

Søren

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 12:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Wuuhuuu ja, lad os da hylde dem der råber højest!

Lad nu vær med at påstå, at os der ikke støtter sprogbruget i videoen ikke kan tåle sandheden. Det er virkelig et barnligt argument.

Charlotte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:41

Intetsigende:

Kenneth:

Hej Nichlas Boysen

Jeg og mit firma tager stærkt afstand fra den video, og dens indhold.

/Kenneth

Hvordan er dit firma involveret?

Hej Intetsigende

Hvis du ligger mærke til det så står der link og navn på mit firma i min signatur. Og derfor bliver det involveret.

/Kenneth

Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 12:58

Kenneth:

Intetsigende:

Kenneth:

Hej Nichlas Boysen

Jeg og mit firma tager stærkt afstand fra den video, og dens indhold.

/Kenneth

Hvordan er dit firma involveret?

Hej Intetsigende

Hvis du ligger mærke til det så står der link og navn på mit firma i min signatur. Og derfor bliver det involveret.

/Kenneth

Havde det så ikke været lettere at undlade at kommentere?

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 13:06

CharlotteR:

Lad nu vær med at påstå, at os der ikke støtter sprogbruget i videoen ikke kan tåle sandheden. Det er virkelig et barnligt argument.

Jeg er personligt fuldstændig ligeglad med hvor meget der bandes, bruges fuck og kælling o.s.v. Men hvis du vil tages seriøst, så skal du nok bruge et andet sprog..... Ville du stemme på en politiker der talte sådan ? Jeg ville nok ikke.....

Du kan sagtens få dit budskab ud uden....

Og jeg blev ikke klar på om du synes at en afgift på 700 kr. kan opveje eventuelle andre TILSKUDsordninger ?

Og som sagt 700 kr. vælter nok ikke budgettet, hvis du har besluttet at registrere et selskab, du skal stille med en pose penge, involvere advokat og revisor.... så er 700 kr. jo det rene pjat at gå helt op i limningen over... Der er så mange andre mere urimelige afgifter at tage fat på... Affaldsgebyret for brug af genbrugsstationen, som mange aldrig kommer på alligevel for nu at komme med et konkret eksempel.

Men i bund og grund er jeg da enig med Thorborg om at det er måske ikke ligefrem iværksætterfremmende..

Kan I nu alle have en fortsat god dag

Søren

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det er skægt som de få kritikere fokuserer på to tåbelige ting.

Det ene er min ret til at udtale mig, fordi jeg bor USA.
De 3 virksomheder jeg ejer eller er medejere af, er alle 3 danske og betaler skat samme sted.
Jeg har betalt et 2 cifret millionbeløb i skat over årene rent privat.
Jeg er ikke flyttet til USA pga. Skat, jeg har ikke sparet en eneste femøre. De penge jeg tjener på mit SPAMfighter job her, bliver beskattet med 35 % dertil betales 80.000 i sundhedsforsikring, 160.000 kr. til skoler til mine børn m.m. Altså sidder jeg tilbage med under 50 % efter det, som jeg ville få gratis i Danmark. Jeg er her pga. vejret og eventyret ved at bo i et andet landet.

Den anden ting er om gebyret er rimeligt.
Jeg er fuldstændig klar over at gebyret ikke afholder seriøse iværksættere fra at stifte firma.
Men hvad er det for et signal at sende i tider hvor landet har det rigtig dårligt og den eneste redning er at få flere virksomheder igang og turbo på dansk erhvervsliv?
Er det virkelig det mest innovative det offentlige kan finde på for at få det hele til at hænge sammen, at sætte ekstraskat på iværksættere.

Det er så skide visionsløst og det er det jeg er vred over.

De bedste hilsner

Martin

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)