Jeg har været i utallige diskussioner om netop dette emne. Jeg er anonym, og det bliver jeg ved med at være, men hvis man kommer med en mening der er meget anderledes end andres, så får man stukket denne i hovedet: "hvorfor lytte på ham, han har intet billede, ingen beskrivelse, og ingen nævneværdig erfaring ud fra hans profil at dømme." Jeg har fået den mange gange!! Og jeg har simpelthen opgivet at diskutere det. Jeg er anonym af mange årsager - virkelig! jeg kan nævne et par enkelte: 1. Jeg har en virksomhed at holde styr på! Hvis jeg sætter navn på mig og virksomheden, så ville jeg ikke være i stand til at ytre mine meninger i samme grad som nu. Nogle vil måske kalde dette for nonsens, men lyt engang på følgende: Eftersom min virksomhed henvender sig til alle folk, så kan min PERSONLIGE mening ramme min virksomhed = min indtjening. Det skal lige siges at jeg ikke stemmer på DF - jeg stemmer slet ikke - så overstående er fiktivt. 2. Jeg føler ikke et behov for at folk skal tro på mig, pga. et billede, men pga. de facts jeg smider ud, og de kilder jeg har til at bakke dem op med. Jeg kan sagtens skrive flere, men klokken siger "sengetid". Men det her er også det eneste indlæg jeg kommer med i denne tråd, jeg følte bare lige at jeg ville komme med min mening - men for at folk skal acceptere den bliver jeg nok nødt til at oplyse, navn, efternavn, cpr-nummer + de 4 sidste, uploade et billede af mig og hele min familie, fastslå min blodtype, oplyse min øjenfarve, afgive fingertryk, uploade min straffeattest, skrive mit CVR-nummer, oplyse min adresse, lægge mit ene ben i depositum, og vente spændt. Out |
Jeg kan godt se hvad du mener..
- Så jeg har da lige fået et profilbillede lagt på