Nu har jeg kun skimmet dit indlæg, og med slutbemærkningen: "Vi ses på det ærlige net", kan jeg regne ud at du mener at anonyme profiler er uærlige.
Jeg har helt bevidst valgt at være anonym herinde, og "offentlig" i andre sammenhænge. Det er der helt specielle grunde til, og jeg mener ikke at det gør mig uærlig.
Jeg mener heller ikke at jeg hverken spiller smart, mobber eller er en troll fordi jeg er anonym.
Og når jeg bliver kontaktet, eller kontakter andre i PB, ryger anonymiteten. Jeg vil bare gerne være den der bestemmer, hvem der skal have "sandheden" :o)
Jeg er her ikke for at skaffe kunder i butikken. Var det meningen, er det klart at det ville gøre det lidt lettere hvis jeg ikke gemmer mig bag en anonym profil.
Men du har sandsynligvis ret i, at kunderne godt kan lide hvis tingene er lidt mere personlige. Det er jeg helt sikker på, genererer mange ekstraindtægter til dem der forstår at udnytte det.
Men jeg reagerer også mest på, at jeg skulle være uærlig fordi jeg er anonym. Det er jeg ikke enig i :o)