Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vær anonym og tab det hele

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

hej intetsigende,

Det er fordi at kampen om opmærksomhed er så skærpet, at folk gerne vil have value for the buck, når de bruger deres sparsomme surftid på nettet. Så er der nogen der bliver skilt ud, og anonyme profiler, eller copycats , er de første

Hej Jimi,

Kan du evt. omformulere ovenstående? Jeg er slet ikke med på hvad du mener.

Venlig hilsen

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:42

Kort sagt :

Mar har kun begrænset tid til at dyrke online netværk. Hvem vil du helst være i netværk med ? En anonym, eller en der er helt åben om hvem han / hun er ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:45

Jimi Hove:

Kort sagt :

Mar har kun begrænset tid til at dyrke online netværk. Hvem vil du helst være i netværk med ? En anonym, eller en der er helt åben om hvem han / hun er ?

Enig! Det er en no-brainer. Medmindre "den anonyme" er villig til at mødes irl! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 25. Aug 10
Skrevet kl. 22:56
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Jimi Hove:

Kort sagt :

Den som interesserer mig mest. Om personen har en stor penis eller 3 brystvorter er for mig ligegyldigt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Kort sagt :

Hej

Er det en smølf der er anonym, så tager jeg chancen.

Jeg ser nu udviklingen i det modsatte igen, og det som man lidt skal forholde sig til, er at med den over eksponering reality shows har, så har det medført at alle skulle på FB for at blive kendt, eller alle skulle ligge ligegyldige musikvideo'er ud på youtube for at blive kendt.

Med den over eksponering i reality shows og den måde folk behandler FB på, så ser jeg desværre at mange vælger at gå tilbage til anonymiteten, og tager man mange dating sider, så er der flere og flere der vælger mere og mere anonymitet, vor udviklingen for et par år siden var anderledes.....

Jeg tror mere på at alt det halløj med at være sig selv er stoppet og nu skal vi igen tilbage til at lege superhelte igen, for ingen har vundet på at være sig selv.

/Kenneth

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Nu har jeg kun skimmet dit indlæg, og med slutbemærkningen: "Vi ses på det ærlige net", kan jeg regne ud at du mener at anonyme profiler er uærlige.

Jeg har helt bevidst valgt at være anonym herinde, og "offentlig" i andre sammenhænge. Det er der helt specielle grunde til, og jeg mener ikke at det gør mig uærlig.

Jeg mener heller ikke at jeg hverken spiller smart, mobber eller er en troll fordi jeg er anonym.

Og når jeg bliver kontaktet, eller kontakter andre i PB, ryger anonymiteten. Jeg vil bare gerne være den der bestemmer, hvem der skal have "sandheden" :o)

Jeg er her ikke for at skaffe kunder i butikken. Var det meningen, er det klart at det ville gøre det lidt lettere hvis jeg ikke gemmer mig bag en anonym profil.

Men du har sandsynligvis ret i, at kunderne godt kan lide hvis tingene er lidt mere personlige. Det er jeg helt sikker på, genererer mange ekstraindtægter til dem der forstår at udnytte det.

Men jeg reagerer også mest på, at jeg skulle være uærlig fordi jeg er anonym. Det er jeg ikke enig i :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:33

Det er jo heller ikke nødvendigvis uærlighed anonymiteten afspejler, men i mine øjne er troværdigheden altså ikke helt den samme, som en person der står frem med hvem han er.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:42

Det er selvfølgelig forskelligt, hvordan vi hver især bedømmer troværdigheden.

Hvis vi tager Amino som eksempel, bedømmer jeg ikke folks troværdighed på om de har navn og billede i profilen. Det er deres historik, der er det mest afgørende for mig.

Nu vil jeg ikke nævne navne, og rive op i gamle debatter, men der er da eksempler på at folk med både navn og billede, ikke var specielt troværdige. Til gengæld havde de lettere ved at "snyde" andre, fordi paraderne var nede, netop fordi de ikke var anonyme.

Går vi i den anden grøft, finder jeg Lagersalg meget troværdig, selvom han ikke har hverken navn eller billede i sin profil.

Men igen, det er forskelligt hvordan vi afgør den slags :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 23:46

David Bograd:
Så må jeg vel til at finde et profilbillede, så i allesammen kan beundre mit look. ;-)

Me too !!
Det skulle vel komme på et eller andet tidspunkt Surprise 

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Tilmeldt 25. Aug 10
Skrevet kl. 23:46

Koludabyg:

Det er jo heller ikke nødvendigvis uærlighed anonymiteten afspejler, men i mine øjne er troværdigheden altså ikke helt den samme, som en person der står frem med hvem han er.

Hvorfor ikke?

Er det ikke længere hvad en person har at tilføje, men hvordan personen ser ud, eller lugter, der er relevant for en diskussion/debat?

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)