Hej Monse, Det hun skriver er at alle størrelses angivelser på vores website er forkerte. Altså en general bedømmelse at alle størrelses angivelser udfra et enkelt produkt som hun har købt. Hvis hun havde angivet produktet som hun er utilfreds med ville det være mere reelt. Derfor burde Trustpilot, have taget en snak med hende om hvad hun mener i anmeldelsen og hvorfor hun mener at størrelses angivelsen er forkert, da den anvendes i hele verden hos producenten. Det hun anmelder er ikke vores website, men der imod en størrelses angivelse som vi ikke har indflydelse på. |
M.P:Jo, det ville det da. Men det er nu ikke tilfældet her, og så må man sluge de ting man ikke bryder sig om og komme videre. Der vil altid være nogle der er utilfredse som du nu også er overfor Trustpilot, men de har også et regelsæt de følger. Så skulle du måske have taget og være kommet lidt bedre i dialog med dem og have påtalt hvad du var utilfreds med som partner, og hvordan du så det forbedret. Istedet for straks at melde dig ud og gøre som din utilfredse kunde gjorde imod dig. Du har handlet rigtigt overfor din kunde ved at svare, men må accepterer at tingene nogle gange ikke er som man gene vil have det, og vælge sine kampe med omhu.
Jeg er som forbruger glad for deres service og lader mig ikke stoppe af en enkelt negativ anmeldelse som iøvrigt er af meget svag karakter.
Vi har skrevet til Trustpilot om vores utilfredshed med anmeldelsen. Det gjorde vi allerede samme dag som anmeldensen kom. Vi har beskrevet alt for at komme i dialog, men trustpilot tog anmeldelsen til overvejelse og har gengivet den igen uden at skrive til os eller kontakte os om afgørelsen. Her vil jeg så sige at Trustpilot ikke vil i dialog med deres partner.