Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot kan skade din webshop

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Monse,

Det hun skriver er at alle størrelses angivelser på vores website er forkerte. Altså en general bedømmelse at alle størrelses angivelser udfra et enkelt produkt som hun har købt. Hvis hun havde angivet produktet som hun er utilfreds med ville det være mere reelt.

Derfor burde Trustpilot, have taget en snak med hende om hvad hun mener i anmeldelsen og hvorfor hun mener at størrelses angivelsen er forkert, da den anvendes i hele verden hos producenten. Det hun anmelder er ikke vores website, men der imod en størrelses angivelse som vi ikke har indflydelse på.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 22:02

M.P:
Jo, det ville det da. Men det er nu ikke tilfældet her, og så må man sluge de ting man ikke bryder sig om og komme videre. Der vil altid være nogle der er utilfredse som du nu også er overfor Trustpilot, men de har også et regelsæt de følger. Så skulle du måske have taget og være kommet lidt bedre i dialog med dem og have påtalt hvad du var utilfreds med som partner, og hvordan du så det forbedret. Istedet for straks at melde dig ud og gøre som din utilfredse kunde gjorde imod dig. Du har handlet rigtigt overfor din kunde ved at svare, men må accepterer at tingene nogle gange ikke er som man gene vil have det, og vælge sine kampe med omhu.

Jeg er som forbruger glad for deres service og lader mig ikke stoppe af en enkelt negativ anmeldelse som iøvrigt er af meget svag karakter.

Vi har skrevet til Trustpilot om vores utilfredshed med anmeldelsen. Det gjorde vi allerede samme dag som anmeldensen kom. Vi har beskrevet alt for at komme i dialog, men trustpilot tog anmeldelsen til overvejelse og har gengivet den igen uden at skrive til os eller kontakte os om afgørelsen. Her vil jeg så sige at Trustpilot ikke vil i dialog med deres partner.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:05

Tim jeg tror sgu du overfortolke konsekvensen af hendes kommentar, og du for endda 3 stjerner. 

Jeg har fået 4 stjerner i stedet for 5, fordi jeg ikke svarede på chatten. (kunden fik dog svar...). Jeg har fået 3 stjerner fordi at kunden mente at det var for dyrt... faktisk var hans fragt så billigt at jeg mistede penge på det.

3 stjerner vil give et normalt billed af din shop og jeg tror simpelthen ikke på at det skulle skade din shop. 

Egentlig gør du lidt det samme med dette indlæg. Du "anmelder" trustpilot med faren for at det kan skade webshoppen, når det langt fra er sikkert at dette er korrekt. 

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tim jeg forstår ikke dit problem, du har en kunde som åbenbart er bygget på en måde, så hun ikke passer til producentens mål.

Kunden betragter ikke handlen med dig som en god oplevelse så hun giver "kun" 3 stjener, det er sku fair nok.

Du må have en enestående kone, hvis dette er dit største problemWink

monse

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 22:14

Boysen:

Tim jeg tror sgu du overfortolke konsekvensen af hendes kommentar, og du for endda 3 stjerner. 

Jeg har fået 4 stjerner i stedet for 5, fordi jeg ikke svarede på chatten. (kunden fik dog svar...). Jeg har fået 3 stjerner fordi at kunden mente at det var for dyrt... faktisk var hans fragt så billigt at jeg mistede penge på det.

3 stjerner vil give et normalt billed af din shop og jeg tror simpelthen ikke på at det skulle skade din shop. 

Egentlig gør du lidt det samme med dette indlæg. Du "anmelder" trustpilot med faren for at det kan skade webshoppen, når det langt fra er sikkert at dette er korrekt. 

Prøv at se den ene som har givet mig 1 stjerne, det fandt jeg OK og accepterede det. Den kunde som har givet dig 3 stjerner fordi hun synes at du er for dyre ville også være OK hos mig. Eller at du mister en stjerne fordi du ikke svare på chatten er da også OK. Da det er ting du kan ændre. Men at bedømme udfra noget som din webshop ikke kan gøre noget ved, burde Trustpilot i stedet gøre noget ved. Hvis du fik 2 stjerne fordi du ligger f.eks. Jylland, vil da heller ikke være en fair anmeldelse af en internet butik!  

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 22:14

dobbelt indlæg

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 22:18

Så kunne hun da bare skrive det. I stedet skriver hun at alle vores størrelses angivelser ikke er ret visende. 

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 22:21

Monse:

Tim jeg forstår ikke dit problem, du har en kunde som åbenbart er bygget på en måde, så hun ikke passer til producentens mål.

Kunden betragter ikke handlen med dig som en god oplevelse så hun giver "kun" 3 stjener, det er sku fair nok.

Du må have en enestående kone, hvis dette er dit største problemWink

monse

Hvis Trustpilot havde været fair, havde kunden fået lov til at ændre teksten til at omhandle at størrelserne ikke passede hende og derfor kun kunne givet 3 stjerner. Så havde det været fair for mig.

Men trustpilot tillader at angive at alle størrelses angivelser ikke er korrekte uden at de har undersøgt det. DER LIGGER DET STØRSTE PROBLEM. Det næste er at Trustpilot ikke vil i dialog med deres partner.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:22

Tim, med et smil på læben, er der sgu lidt drama queen over det. Du har fået 3 stjerner, og det betyder med stor sandsynlighed intet for din shop. Tilgengæld smider du indlæg her, råber op, og fjerner alt trustpilot fra din side, og dermed også den tid og de penge du har brugt på det,.

Du MÅ da have gjort dig disse tanker inden du startede... at det kunne ske. Du er sluppet meget billigt.

Samtidig forventer du at trustpilot flyver op af stolen... anmeldelsen er fra den 23... altså 3 dage gammel og det er lørdag i dag. 

Sorry, jeg syntes det er en voldsom reaktion.

Nej jeg chattede faktisk med personen, men ikke alle kan se svar på en chat...og fragten den kan jeg heller intet gøre ved. 49 kr. inkl moms for at få fragtet et skilt der ikke kan sendes som brev... er MEGET billigt.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 22:29

Boysen:

Tim, med et smil på læben, er der sgu lidt drama queen over det. Du har fået 3 stjerner, og det betyder med stor sandsynlighed intet for din shop. Tilgengæld smider du indlæg her, råber op, og fjerner alt trustpilot fra din side, og dermed også den tid og de penge du har brugt på det,.

Du MÅ da have gjort dig disse tanker inden du startede... at det kunne ske. Du er sluppet meget billigt.

Samtidig forventer du at trustpilot flyver op af stolen... anmeldelsen er fra den 23... altså 3 dage gammel og det er lørdag i dag. 

Sorry, jeg syntes det er en voldsom reaktion.

Nej jeg chattede faktisk med personen, men ikke alle kan se svar på en chat...og fragten den kan jeg heller intet gøre ved. 49 kr. inkl moms for at få fragtet et skilt der ikke kan sendes som brev... er MEGET billigt.

Det er såment ikke de 3 stjerne, der irretere mig. Det er håndteringen fra Trustpilot.

Nej, jeg forventer ikke noget fra Trustpilot udover information. Jeg kan fortælle at jeg anmeldte det til trustpilot allerede samme dag som anmeldelsen kom på nettet. Trustpilot tog sagen op og skrev i anmeldelsen at den var taget op til overvejelse (det gøres ved at teksten af anmeldelsen fjernes og der kommer en anden tekst fra Trustpilot at der er gjort indsigelse mod anmeldelsen). Jeg se så i  dag at de har genindsat anmeldelsen uden at informere om afgørelsen til os, hvilket jeg fandt som en meget dårlig kommunikation. 

Du har dog en mulighed for at ændre din fragt pris, men du har valgt at beholden den. Jeg har ingen mulighed for at ændre en størrelses angivelse på et produkt.

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)