Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot kan skade din webshop

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim (NoTanShop):
Du har dog en mulighed for at ændre din fragt pris, men du har valgt at beholden den. Jeg har ingen mulighed for at ændre en størrelses angivelse på et produkt.

Selvfølgelig har du det Tim, du kan for hvert eneste stykke tøj/vare du sælger, måle alle led og kanter, og opgive det på din hjemmeside. Så var den anmeldelse aldrig kommet.
Men det er jo ikke en måde man kan drive virksomhed på, ligeså vel som at jeg heller ikke kan sænke min fragtpris.

Jeg forstår din pointe, men jeg tror stadig at du reagerer alt for voldsomt. Jeg tror du i længden vil fortryde dit valg, og pt. reagere du på andres aktion. Så ville det være bedre at holde weekenden også overveje mandag, om det er det rigtige at gøre. 

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 22:47

Boysen:

Tim (NoTanShop):
Du har dog en mulighed for at ændre din fragt pris, men du har valgt at beholden den. Jeg har ingen mulighed for at ændre en størrelses angivelse på et produkt.

Selvfølgelig har du det Tim, du kan for hvert eneste stykke tøj/vare du sælger, måle alle led og kanter, og opgive det på din hjemmeside. Så var den anmeldelse aldrig kommet.
Men det er jo ikke en måde man kan drive virksomhed på, ligeså vel som at jeg heller ikke kan sænke min fragtpris.

Jeg forstår din pointe, men jeg tror stadig at du reagerer alt for voldsomt. Jeg tror du i længden vil fortryde dit valg, og pt. reagere du på andres aktion. Så ville det være bedre at holde weekenden også overveje mandag, om det er det rigtige at gøre. 

Desværre er det ikke korrekt i dette tilfælde (60% - 80% af danske kvinder bruger forkert BH størrelse). http://www.bt.dk/nyheder/store-bryster-udfordrer-bhen eller som jeg selv har skrevet http://ammebh.nu/?p=265. Og nej det er ikke en mulighed at måle alt vores tøj og angive det, det ville alligevel heller ikke have ændret noget, da vi ville være kommet til de samme mål som producenten.

Jeg tror dog at jeg har gjort et klogt valg http://www.demib.dk/trustpilot-emaerket-1297.html

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår udemærket din fustration Tim...

Trustpilots koncept sejler tydeligvis, og de viser alle de anmeldelser, som de kan slippe af sted med, om de er brugbare eller ej!
At din kunde tydeligvis ik kender størrelsen, og pludselig beskylder et større mærke for, at angive forkerte størrelser er latterligt. Hvordan i al verden kan det blive dit problem?
Du har returneret pengene, og dermed har kunden intet tabt.

Det hele svare lidt til, at en kunde måler sine vinduer, og kører i Silvan og bestiller nogle Velux. 3 uger senere kommer vinduerne, og de er pludselig 2 cm for store. Det viser sig, at kundens målebånd var upræcist, og dermed målte forkert.
Ovenstående berettiger da ik kunden til, at påstå at Silvan ellr Velux har leveret en forkert størrelse vinduer, som slet ikke passer...

Hvis Trustpilot vil have en berettigelse i denne verden, så må deres koncept blive tydeligere. Det skal være ANMELDELSER af service eller oplevelsen. Dvs forkerte størrelser, som kunden SELV har valgt, ikke berettiger til en anmeldelse online. Det samme gør teorier, "jeg synes" eller "jeg tror" anmeldelser mm heller ik...

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 23:02

hej tim

Sådan kunne du have svaret med hjælp fra google translate

Dear madam
The sizes of clothing that we give up on our website are taken directly from our supplier's website.
Our experience tells us that these sizes fit most of our customers, unfortunately there will always be a few occasions where this is not the case.
We sincerely apologize for your frustration that the product did not fit.
We have of course Forwarded your money, also we have sent a small gift to you for any inconvenience you have experienced.
Sincerely,

Tim havde du fået 1 stjerne kunne jeg forstå din reaktion over TP

monse

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 07:19

Hej Monse,

Det er tydeligt at du har misset pointen. Om vi havde fået 1 eller 3 stjerner har ingen betydning. Det der er problemet er at Trustpilot tillader en kunde at anmelde en webshop udfra en parameter som intet har med webshoppen at gøre. Det er det samme hvis du fik 1 stjerne fordi kunden skal betale 25% i moms

Prøv at læse Fashion-seller indlæg, der bliver det beskrevet meget godt. Og ja jeg skulle have svaret på dansk.

Det andet som er et problem hos Trustpilot er at de ikke vil i dialog med deres partner.

Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 08:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Tim,

Det er tydeligt at du prøver at gøre det til en principiel kamp. Men mon ikke du bør tage en dyb indånding før du hiver sværdet frem?

Jeg tror du har misforstået Trustpilot konceptet. Trustpilot er til for at folk kan dele deres oplevelse af et køb hos dig, og for at andre folk kan benytte disse til at danne deres eget indtryk af din butik. Folk er forskellige, og vil derfor også opleve ting forskelligt. Så længe der er tale om en subjektiv anmeldelse(hvilket der er i din sag) og ikke en løgn, så må du bare tage det til dig. Din personlige holdning har ingen betydning her. Din mulighed med Trustpilot er at vise hvor mange glade kunder du har, ikke KUN dine glade kunder.

Hvilke problemer du har som virksomhedsejer(mht. størrelser fra producenten), er jo ikke dine kunders problem.

Venlig hilsen

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 09:13

Det er den type "subjektive" anmeldelser som ødelægger Trustpilot.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 11:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er jeg ikke i din målgruppe, men hvis jeg nu alligevel skulle købe et produkt i din webshop, så ville jeg bestemt ikke være betænkelig, efter at have tjekket dig på Trustpilot.
- Også selvom der er en enkelt kunde der "KUN" har givet dig 3 stjerner og kommenteret noget, som du åbenbart ikke er enig i.

Men efter at have læst din reaktion her på Amino, ville jeg nok betænke mig. For sæt jeg havde en reklamation - berettiget eller ej - så ville man nok ikke undgå en konfrontation.

Med den score du ligger med på Trustpilot, synes jeg, at du skulle tage det positivt, og så få lukket den 'sag', og komme videre.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 11:34

Forstår din frustration, men..

Hvad fanden piver du over?!??!!:D

det er sagt med et smil på læben, se lige dine anmeldelser i helheden. Folk køber stadigvæk hos fona, og de har 4,4 scor!

Du skal vende den om og sige, ja det var 1 enkelt omtale som du ikke kan gøre noget ved, hverken igennem trustpilot eller hende, men de 61 andre 5 stjernes de er der, og dem ser folk fremfor 1 der brokker sig over størelse problemer.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 11:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tim (NoTanShop):
Det er den type "subjektive" anmeldelser som ødelægger Trustpilot.

En kundeanmeldelse vil altid være subjektiv. - Uanset om den er god eller dårlig, og uanset om den er berettiget eller ej.

De eneste objektive anmeldelser jeg kan finde på Trustpilot, er fra de kunder der har givet www.shopnord.dk 5 stjerner.Wink

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)