Vi har anvendt trustpilot i gennem et stykke tid og har fået en anmeldelse som går på at vores størrelse angivelser ikke er troværdige. Problemet er at de størrelses angivelser vi anvender er dem fra producentens website og som står på produktet.
Nu har vi haft en kunde som ikke synes at produktet passer hende og skriver "I don't think you can trust the sizzes on their web paige". Det har vi klaget over til trustpilot om at det ikke kan være rigtigt at de godkender en så generel anklage og at vi kun angiver størrelses angivelser fra producenten. Derfor har vi bedt om at få den anmeldelse fjernet. Trustpilot har kigget på det og efter et par dage kan vi se at de ikke vil fjerne anmeldelsen. Trustpilot har ikke engang gidet at kontakte os i sagen om hvorfor vi finder det meget dårligt overfor Trustpilot.
Så vores konklussion er at Trustpilot ikke har værdi og kan være skadelig for en webshop, så pas meget på med at bruge dem.
Var det ikke en mulighed at tage kundens bekymring op til eftertanke og undersøge hvorvidt der er hold i det og give hende svar, som forretning igennem trustpilot efterfølgende. Så i udadtil også viser at i høre på hvad jeres kunder har at sige :-)
Sådan ville jeg vælge at gribe det an.
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Man kan altid lade sig inspierere sig af 3's facebook side.. De gange jeg har besøgt den, har den altid været fyldt med klager, men de svare altid på anklagen, og forsøger at løse det eller få den til at ringe til Kundeservice, så de andre brugere kan se at de faktisk er aktive.
Naturligvis er det møghamrende surt at få kritik, men når jeg får det, prøver jeg altid at se mig selv i spejlet (mentalt), og se på om man ikke kunne gøre det lidt bedre, forbedre nogle elementer som kunden var ked af osv. :-)
Var det ikke en mulighed at tage kundens bekymring op til eftertanke og undersøge hvorvidt der er hold i det og give hende svar som forretning igennem trustpilot efterfølgende så i udadtil også viser at i høre på hvad jeres kunder har at sige :-)
Sådan ville jeg vælge at gribe det an.
Vi har skrevet i anmeldelsen hos trustpilot det som du efterlyser. Produktet fra Carriwell sælges i 30 forskellige lande med den størrelses angivelse og vi har solgt den produkt siden 2004 uden det angivet problem. Produktet er et af de mest anvendte produkter på barselsgange i skandinavien.
Men det er ikke "damage control" fra vores side jeg efterlyse, men trustpilot's håndtering af sådanne anmeldelser. Jeg kunne godt købe et par bukser i størrelse Medium hos en webshop butik, som er svære at komme i fordi jeg lige er groet et par centimenter. Så sender jeg bukserne retur og skriver hos trustpilot at webshoppens størrelses angivelser ikke er korrekte. Vil det være en fair anmeldelse af webshoppen???
Vi har anvendt trustpilot i gennem et stykke tid og har fået en anmeldelse som går på at vores størrelse angivelser ikke er troværdige. Problemet er at de størrelses angivelser vi anvender er dem fra producentens website og som står på produktet.
Nu har vi haft en kunde som ikke synes at produktet passer hende og skriver "I don't think you can trust the sizzes on their web paige". Det har vi klaget over til trustpilot om at det ikke kan være rigtigt at de godkender en så generel anklage og at vi kun angiver størrelses angivelser fra producenten. Derfor har vi bedt om at få den anmeldelse fjernet. Trustpilot har kigget på det og efter et par dage kan vi se at de ikke vil fjerne anmeldelsen. Trustpilot har ikke engang gidet at kontakte os i sagen om hvorfor vi finder det meget dårligt overfor Trustpilot.
Så vores konklussion er at Trustpilot ikke har værdi og kan være skadelig for en webshop, så pas meget på med at bruge dem.
Jeg håber ikke at Trustpilot fjener dette indlæg for så vil værdien af trustpilot være lig nul.
For hvad er dit problem - du har en kunde som ikke kan finde ud af dine/fabrikkens størelse angivelse og efterfølgende refundere du hendes penge - hvis jeg som en mulig kunde så hendes stjerne antal, ville jeg tænke på at checke størelsen en extra gang men jeg ville være rolig da du tager varen retur til fuld pris.
Monse
Det eneste der er forkert, er at du svarer din kunde på dansk.
Jo, det ville det da. Men det er nu ikke tilfældet her, og så må man sluge de ting man ikke bryder sig om og komme videre. Der vil altid være nogle der er utilfredse som du nu også er overfor Trustpilot, men de har også et regelsæt de følger. Så skulle du måske have taget og være kommet lidt bedre i dialog med dem og have påtalt hvad du var utilfreds med som partner, og hvordan du så det forbedret. Istedet for straks at melde dig ud og gøre som din utilfredse kunde gjorde imod dig. Du har handlet rigtigt overfor din kunde ved at svare, men må accepterer at tingene nogle gange ikke er som man gene vil have det, og vælge sine kampe med omhu.
Jeg er som forbruger glad for deres service og lader mig ikke stoppe af en enkelt negativ anmeldelse som iøvrigt er af meget svag karakter.
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)