Hej Thorborg, Nu skriver du at affiliate links ikke længere at tilladte i signaturerne, dette er da bestemt et godt tiltag. Men igen synes jeg reglen virker lidt uklar. F.eks. har både Nicolaj og Casper skrevet i den her tråd at de har rettet sig ind efter reglerne. Hvilket mange nok også vil vurdere de har i og med at de har ændret deres signatur til 5 links til deres egne sider. Men for begge vedkommende er der jo tale om 5 sider der faktisk talt ikke indeholder andet end affiliate links. Jeg ved at dette ikke er tilladt på mange andre forum verden over - derfor stiller jeg mig tvivlende overfor hvordan denne regel forstås her på amino, sådan Nicolaj og Casper (og andre) ikke står den 28 med en slettet signatur. Med venlig hilsen |
Martin Thorborg:Undskyld jeg siger det, men mange af jer lyder sgu som en flok pensionsmodne lønmodtagere, der har fået deres Wordperfect opgraderet og nu skal huske at funktionerne sidder anderledes.
I Danmark får man automatisk stort kørekort i brok.
Martin Thorborg:
Kom nu ind i kampen og kom med det konstruktive feedback i har. Og som i har set, så lytter vi til de forslag i har. Links er gjort mørkere og nu med streg under, så i ikke kommer til at spilde jeres kostbare tid med et "fejlklik".
For mig er det ikke et fejlklik der er irreterende. Det er, at et link der er en helt anden farve, og endda understreget fanger mine øjne.
Det forstyrre når jeg læser en tekst. Så vil jeg hellere have den "gamle" farve tilbage de havde til at starte med. Og så give brugerlinks en understregning, det fremhæver linket.
Og hvis folk laver et link, er det vel "meningen" at man skal åbne det, hvor et amino-link er et "man helst skal undgå"
Om det gør en forskel i jeres SEO om det er understreget eller ej, er jeg ikke sikker på :) Jeg skriver det udfra hvordan jeg læser indlæggene.
Jeg ved ikke om nederstående lykkedes, men vi prøver lige noget:
"Der var engang en mand, han havde et firma. Hans firma solgte SEO (Søgemaskineoptimering), og arbejdet samtidigt med salg - med fokus på CRM, CTR etc. Han bruger rigtig meget Google til at finde informationer omkring afsætning, økonomi og regnskab (Herunder moms)"
Martin Thorborg:
Og mht. kvaliteten, så bliver et link først aktivt i debatten når jeg har godkendt det og ikke fordi en eller anden laver en tilfældig artikel.
Så de artikler i syntes er ringe kan i fixe på to måder.
Hvis i er dovne, så mail dem til mig martin@thorborg.dk
Hvis i er friske og lidt iværksætteragtige, så til højre for artiklen står der "Ret side" og nu kan i strø om jer med guldkorn og dermed få flere karmapoint, både i systemet, men også hos jeres medAminoer.
På sigt så bliver amino wiki sikkert et rigtig godt sted, hvor mange af de simple spørgsmål kan løses. Men det kræver at folk opdatere det. Og så vidt jeg kan se så har den del stået lidt stille, det er vel også derfor i sætter fokus på dette.