Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye og præciserede regler for signaturen

Side 3 ud af 12 (116 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt med 5 links, hvilket passer med minYes

Iøvrigt et passende antal for de fleste.

Tonny

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg prøver lige at præcisere lidt.
Vi er også selv på gyngende grund, så jeg starter med at forklare hvorfor.

Mht antal links, så er det for det første pga. overskuelighed i debatten, det begyndte at ligne et Tivoli. Dertil er vi bange for at Google begynder at brokke sig over antal af links.

Mht. URL shorteners, så er vi ganske rigtigt bange for hvad folk gemmer bag det. Det tager for lang tid at checke for moderatorer m.m.

Affiliate links kan give os problemer med Google og vi har det ok med at i linker til jeres sider med affiliate links på, så længe vi vurderer at det ikke skader Amino. Vurderer vi det, så bliver du bedt om at fjerne dem.

Med andre ord prøver vi at beskytte brugeroplevelsen og vores forhold til Google så godt vi kan.

De bedste hilsner

Martin

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 05:34

Hvad med signaturlinks, som linker internt på Amino, f.eks. til en anden tråd?

Jeg ved godt det er flueknepperi, men vi kan ligeså godt få alle detaljer på plads.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 06:34

For en nemhedens skyld må vi hellere holde fast i, at signaturlinks er signaturlinks, uanset hvor det du linker til er placeret.

Selvfølgelig stadig under hensyntagen til de øvrige regler i præciseringen. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 08:21

Martin Thorborg:

Dertil er vi bange for at Google begynder at brokke sig over antal af links.

Martin

På nogle fora løser man dette ved at signaturer kun vises til medlemmer. Gæster og
google ser ingen signaturer. Løser også problemet med at folk poster for at få link-juice.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 08:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Henrik Frydenborg Hansen:

På nogle fora løser man dette ved at signaturer kun vises til medlemmer. Gæster og
google ser ingen signaturer. Løser også problemet med at folk poster for at få link-juice.

Det er selvfølgelig også en mulighed.

Men, det giver måske en udfordring med at overbevise Amino-PLUS brugere om uændret værdi af den banner-plads de reelt har betalt for, hvis det pludselig ikke vises overfor de vanvittigt mange læsere/besøgende, som endnu ikke er oprettet som brugere på Amino.dk.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 08:28

Henrik Frydenborg Hansen:

Værdien ved Amino plus er at man får en stærk reklame plads i debatten.
Begynder du at vise indhold på en måde for forbrugerne og en anden for Google, så kan det også skade.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 08:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Syntes sq det er lidt skuffende. Det er nok hovedårsagen til jeg betaler for plus medlemskab, at jeg har kunne linke til alle mine sider. Jeg kan sagtens forstå argumenterne, men i min egen lille selviske verden, så er det en træls beslutning.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan ikke se noget som helst skuffende ved at man kun må have 5 links i sin signatur. Det folk måske ikke tænker over er at jo flere links der er pr side, jo mindre værdi får disse links også. Men holder man i stedet antallet af links nede på et minimum (jeg selv ville sige 2) så vil links pludselig få lidt mere betydning for dem der linker. og så er der samtidig også plads til links i teksterne som jo er hvor den virkelige værdi kommer ind i billedet.

Yderligere skal folk også huske på at Amino nu har lavet endnu mere for deres interne linbuilding i forhold til deres ordbog, hvilket betyder at der der også kommer flere links og links i signature får så endnu lavere betydning.

I stedet for at sige at det er en dårlig ting burde folk rent faktisk tænke lidt mere på hvad der er godt for dem og ikke mindst amino, og det er nu engang færre links på aminos sider. Det siger lidt sig selv.

Lasse Smith:
Værdien ved Amino plus er at man får en stærk reklame plads i debatten.
Begynder du at vise indhold på en måde for forbrugerne og en anden for Google, så kan det også skade.
Jeg tror du blander to ting sammen, det kan ikke skade Amino at man viser en type indhold for brugere og en anden for medlemmer, selv Google gør det, og det er nu engang sådan man gør på langt de fleste hjemmesider hvor man kan blive medlem, ellers er der jo ikke rigtig nogen fordel i at kunne blive medlem ;)

Men jeg synes dog det er en dårlig ide kun at vise signature til medlemmer, både fordi det er godt for medlemmerne at disse signature kan indekseres på normal vis, men også fordi det skaber en minireklameplads for dem som bruger sin tid her på amino, og ikke mindst betaler for at være PLUS medlem. Jeg kan ellers ikke rigtig se andre fordele ved et PLUS medlemsskab, og jeg tror hvis det blev sådan at det kun er medlemmer som kan se signature at der i realiteten ikke vil være så mange PLUS medlemmer.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 14:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har en idé:

Hvad med at vi holder signatur-links under 5 stks.

Tilgengæld stopper Amino med at lave interne links med vores kommentarer?

Hvis jeg f.eks skriver google så linker den automatisk til jeres ordbog og jeg vil ærlig talt have det bedst med selv at vide hvornår jeg linker og til hvad. Er det ikke fair?

Hilsen
Frederik 

Rettelse: Spøjst.. Nu linker den ikke automatisk til jeres ordbog. Er det kun ved oprettelse af tråd?

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Side 3 ud af 12 (116 indlæg)