Hej Anders Som sælger, rådgiver, coach og menneske, så ved jeg, at når jeg siger ”Jeg elsker dig” imens jeg går væk fra min kæreste, så falder mine ord til jorden. Og når jeg siger til min svigermor, at hun laver verdens bedste kage, i mens jeg læser på text-tv, så falder mine ord til jorden. Når jeg snakker med kunderne og siger, at de er meget vigtige for mig, imens jeg kigger på mit ur, så falder tilliden til mig, som leverandør. Forskning bekræfter kun nuét... Jorden var en gang flad. Ingen mente at der var behov for farve fjernsyn osv. Lidt at tænke over |
Glenn Kibsgaard:Hej Anders
30 års forskning gør ingen forskel, med mindre du kan give mig dokumentation for det.Som sælger, rådgiver, coach og menneske, så ved jeg, at når jeg siger ”Jeg elsker dig” imens jeg går væk fra min kæreste, så falder mine ord til jorden.
Og når jeg siger til min svigermor, at hun laver verdens bedste kage, i mens jeg læser på text-tv, så falder mine ord til jorden.
Når jeg snakker med kunderne og siger, at de er meget vigtige for mig, imens jeg kigger på mit ur, så falder tilliden til mig, som leverandør.
Forskning bekræfter kun nuét... Jorden var en gang flad. Ingen mente at der var behov for farve fjernsyn osv.
Lidt at tænke over
Det er fandme godt formuleret!
Jeg kunne næppe være mere enig.