Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny ting på vej også med "Superbruger hjælp" :-)

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Mortensen:

WooX - Dennis:

Jeg kan ikke se denne "Ret" knap, selv om jeg er Amino Superbruger.

"Ret"-knappen bliver kun vist hvis man er logget ind (jeg har lige testet det ved at være logget ud og logget ind):

En anden forklaring kan være brug af hvidlister for brug af JavaScript, f.eks. NoScript for Firefox. Hvilken weblæser bruger du?

Det er ikke den ret knap. Det er retkappen så man kan flytte forum-emner.

Jeg har intet specielt installeret i min Firefox. Det har ikke noget med browseren at gøre, da "ret" ikke udskrives i html koden.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:36

Dennis, er du sikker på at du er superbruger?
Jeg kan ikke se din smiley?

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:16

Martin Thorborg:

Dennis, er du sikker på at du er superbruger?
Jeg kan ikke se din smiley?

De bedste hilsner

Martin

Jeg fik en mail om at jeg var superbruger og jeg har også haft smileyen i min profil. Jeg har sågar rettet en titel på et indlæg, men jeg kan nu se, at jeg kun har 15 bedømte indlæg. Det kan være at dette tjek ikke var med i systemet fra start? Eller udløber bedømmelser igen?

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 10:28

hej.

vil lige beskrive forløbet hos mig.

- fik mail om superbruger

- fungerede 48 timer  

- fungerede ikke men smiley var stadig til stede

udregning korrekt bedømt 32 gange og gennemsnit over fire hvilket var korrekt

- derefter ændredes udregningen til bedømt 30 gange gennemsnit lige under fire (forkert udregning) men smiley stadig til stede

- i dag er der en ekstra 5 stjerner og udregningen siger 31 bedømmelser og snit 3,97 men smiley stadig til stede.

korrekt udregnig vil være: bedømt 33 gange og gennemsnit 4,27

blot til orientering

bedste hilsner sören

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:18

Áltså de kan hjælpe en med sit indlæg ´vis bytter rúndt på ord , ´så en sætning giver en hel anden mening , dette kunne de hjælpe ´meget når man gjorde dette , derved mere plads til alle dem der er ordblind og ´de gode superbrúger kunne formulére indlæggene lidt bédre, end man´selv gjorde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57

Martin. Kunne du ikke overtales til at lave linktypen om på de links der linker til Amino svar.

Jeg klikker alt for tit på linksene fordi jeg tror brugeren linker i dette til eksempel til deres nyhedsbrev, men så ender jeg til min store skuffelse på amino svar.

Kunne I så ikke overtales til at gøre sådan her, så links til mino svar var samme farver som teksten, men med en stiplet linje under.:

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 14:15

WooX - Dennis:

Martin. Kunne du ikke overtales til at lave linktypen om på de links der linker til Amino svar.

Jeg klikker alt for tit på linksene fordi jeg tror brugeren linker i dette til eksempel til deres nyhedsbrev, men så ender jeg til min store skuffelse på amino svar.

Kunne I så ikke overtales til at gøre sådan her, så links til mino svar var samme farver som teksten, men med en stiplet linje under.:

Enig, det er lidt irriterende - men det er satme smart mht. interne links! :=)
- Jeg oplever også at mine point er fejlbedømt. Altså udregningen er forkert. Er der noget galt med superbruger systemet? 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:05

WooX - Dennis:
Jeg fik en mail om at jeg var superbruger og jeg har også haft smileyen i min profil. Jeg har sågar rettet en titel på et indlæg, men jeg kan nu se, at jeg kun har 15 bedømte indlæg. Det kan være at dette tjek ikke var med i systemet fra start? Eller udløber bedømmelser igen?

Jeg må erkende at jeg ikke ved hvad der går galt.
Det virker som om mine kære programmører har svært ved at få det til at fungere, men jeg ved ikke hvorfor.
Jeg må spørge mere ind til det og så vende tilbage.

De bedste hilsner

Martin

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 16:19

hej Martin.

Jeg tænkte på om det var en god ide at holde CAFE & HYGGE helt udenfor "stjernedrys", men måske er det en teknisk umulighed.

Stjerner skulle vel gives for gode faglige, saglige og brugbare svar i iværksætterdebatten. Så har vi det eneste "fristed" på Amino, hvor vi alle skulle kunne "lade munden løbe over med hvad hjertet er fuldt af".

Ingen objektiv vurdering vil være mulig, og eventuelle stjerner vil være givet efter "kan li´og ikke li´" princippet.

Måske ligefrem en "friere" debat uden stjerner ?

- og så undres man over sig selv - fik små stjernestempler som barn i regnehæftet - psykologien er åbenbart endegyldig Wink

bedste hilsner sören

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:25

WooX - Dennis:

Vi har faktisk med vilje gjort dem "svagere" end almindelige links, er det ikke nok?

De bedste hilsner

Martin

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)