Jeg tænkte på om det var en god ide at holde CAFE & HYGGE helt udenfor "stjernedrys", men måske er det en teknisk umulighed.
Stjerner skulle vel gives for gode faglige, saglige og brugbare svar i iværksætterdebatten. Så har vi det eneste "fristed" på Amino, hvor vi alle skulle kunne "lade munden løbe over med hvad hjertet er fuldt af".
Ingen objektiv vurdering vil være mulig, og eventuelle stjerner vil være givet efter "kan li´og ikke li´" princippet.
Måske ligefrem en "friere" debat uden stjerner ?
- og så undres man over sig selv - fik små stjernestempler som barn i regnehæftet - psykologien er åbenbart endegyldig
bedste hilsner sören
Min erfaring er at stjernerne på mange har en god opdragende effekt, så folk er mere høflige over for hinanden, og det syntes jeg også man skal være i Cafe'en. Så de bliver indtil videre. Men jeg forstå dig godt og vi ser tiden an.
Jeg har samme oplevelse som Denns, og kommer hele tiden til at klikke fordi jeg tror linket fører til et eksempel på det der bliver skrevet om. Konsekvensen er, at det mindsker læsbarheden på siden.