Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man være bekendt at lægge en video på forsiden?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Ville høre jeres mening. Jeg har længe diskuteret med min makker om det er klogt at lægge en video op på forsiden, der fylder omkring 10 mb. Skal lige sige at den streamer...men det er stadigt tungt.

På vores computer hakker den ikke, men ved at det ikke er alle der har en super hurtig computer og forbindelse.. ville i hjælpe os med se om den hakker hos nogen af jer. Så er spørgsmålet om vi skal pille den ned eller lad den blive?

www.reklamezonen.dk

hilsen Michael

www.reklamezonen.dk

WEBDESIGN - MARKEDSFØRING - SEO - TRYKSAGER - BILREKLAMER - METAL VISITKORT

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 13:02

Husk at se om din hosting udbyder ubegrænset trafik, eller hvor meget de tilbyder. En af mine kunder staehrphoto.dk (igennem mit firma linde-media) lagde billeder op i RAW, som fyldte 10 mb per styk. Efter en facebook status-opdatering var serveren i bund. På 4 timer (efter lancering) havde serveren haft 10 gb trafik. Derfor skal I tænke over billeder og video som fylder for meget. Det kan smadre din server, og sætte din pris væsentligt op (fordi du skal købe en større løsning hos dit hosting selskab). 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:06

På min forbindelse her på arbjedet går det fint, men er enig i det Linde nævner :-)

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 11
Skrevet kl. 13:38

Hej Andreas,

Vi har 50 GB på vores webhotel og det anser jeg vel for bør være rigeligt, det er jo ikke ligefrem facebook vi køre med ;)

Og tak for dit input og du gad tjekke siden =)

www.reklamezonen.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 11
Skrevet kl. 13:39

Hej Benny,

Tak for tjekket, det sætter jeg pris på =)

-Michael

www.reklamezonen.dk

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 13:56

Hej Michael.

Selvom jeres video jo ser godt ud, ville jeg nok foretrække at lave en mindre version af den, og selvfølgelig streame den via youtube eller vimeo. Jeg sidder på en 50/50 megabit forbindelse her, og det tager simpelthen for lang tid at tilgå jeres side. Edit det tog lang tid første gang, det kan der jo være flere grunde til.

Selve videoen passer super til dit website, og det ser skarpt ud, problemet er nok at jeg syntes det går ud over læsbarheden at den er så stor den video.

Og forresten tak for visitkortet jeg lige har modtaget, det er sku skarpt:-) jeg skal lige se lidt på det og vender så tilbage

Med venlig hilsen / Best regards

Christian Wilhelmsen   | 60 84 93 00 info@wilhelmsen.tv

http://wilhelmsen.tv    | Blog og tv show om sociale medier

Http://linkx.dk           | Seo optimeret links katalog

My profiles: Facebook LinkedIn Twitter
Contact me: Skype/ christian-wilhelmsen MSN/ goadancer@hotmail.com

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 14:02

Nej, det går ikke. Jeg sidder på en meget hurtig forbindelse, og jeres hjemmeside tager aaaalt for lang tid at loade.
Hvis jeg ikke havde læst hvad I skrev ville jeg være 100% sikker på jeres side var nede.

Stream den via YouTube - det fungerer glimrende. 

REDIGERING: Nu fik jeg endelig (~30s) set den.. Det kan man umiddelbart ikke lige streame på YouTube.. Desværre! 

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 14:03

Jeg havde ikke nogle problemer med at se videoen, selvom jeg kun har mobilt bredbånd der ikke altid fungere som jeg godt kunne ønske :-) 

Iøvrigt har jeg det okay med at jeg en gang imellem støder på sider eller produkter, som ikke fungere optimalt for mig. Det er jo ikke jeres skyld at jeg vælger at kører med en internetforbindelse der er marginalt hurtigere end en skovsnegl :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:13

Mig hakker den heller ikke jeg har mobil 3 internet op  20 GB

Men hvorfor er der ikke tekst på forsiden det giver altså noget SEO og i tilbyder markdsføring

Godt der ikke er lyd på video tænk vis man sad i toget eller på et kontor og der begyndte noget musik mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 14:17

Medmindre man specifikt -og kun - henvender sig til kunder som man ved er "godt udstyret" - så er det altså ikke smart af fylde noget som helst på en hjemmeside som bare tilnærmelsesvist kan give bare den mindste smule tvivl om kunderne nu også kan "se den".

Hvorfor skulle man også det? Hjemmesiden er til for kunderne!

Jeg sad i min bil (bagsædet) med en 7.2 forbindelse, og det tog 13 sekunder at loade, og det hakker og sprutter så jeg næsten kan høre lyden fra mit første telefonmodem.

Nu ser jeg den i rigtigt tempo, - og jeg er ikke imponeret. Overhovedet ikke!

Med min fantastiske ½ år lange karriere kan jeg på videohive.net med adobe lave noget tilsvarende, og det alene burde være nok til at i overvejer en anden strategi :)

Wowfactor? No Way! Jeg tror i taber kunder på det.

Men hvis det var for sjov og for jeres egen skyld i har hjemesiden, - så bliv endelig ved. En dag bliver i så dygtigere end mig Wink

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)