Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man være bekendt at lægge en video på forsiden?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du henvender dig til os, så har du tabt. Jeg har lukket ned for din side, da jeg regner med at den enten ikke virker. Den bliver simpelt hen ikke færdig hurtig nok med at loade. Så jeg ved ikke hvad du sælger!

Håber at det er et svar du kan bruge.

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:41

Nu er det selvfølgelig også lige så uheldigt at der er problemer med serveren! Har lige snakket med vores hosting og de har bekræftet der er problemer.

Det skal naturligvis falde sammen med indlægget her og forklarer også hvorfor de første indlæg ingen problemer havde med at se siden.

Det blev også gjort klart at nedbrud på serveren intet har at gøre med for meget trafik.

Jeg beklager, vi ville godt have haft mere klarhed over eksperimentet her.

- Michael

www.reklamezonen.dk

WEBDESIGN - MARKEDSFØRING - SEO - TRYKSAGER - BILREKLAMER - METAL VISITKORT

Fra København
Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:05

Hej ReklameZonen

Har skrevet til dig/jer tidligere med Visitkort i metal :)

Ang. Hjemmeside

Havde først problemer med at få siden i gang - formoder at i stadig har udfordringer med serveren - og da det så endelig lykkes, fik jeg til at starte med et godt indtryk.

Førstehåndsindtryk uden at gå i menuerne - "Flashy", dyrt, cool og dragende.

Efterfølgende sad jeg og tænkte overbudskabet og var egentlig afklaret mht. hvad i laver uden egentlig at vide det. Sad og så filmen et par gange og der gik det op for mig at en del af hovedbudskabet ofte forsvinder ind i top og bund menuen, så jeg ikke kunne se "det klare budskab".

Personligt synes jeg ALTID det er spændende at adskille sig fra pøblen, så på den konto vinder i stort, dog vil jeg anbefale jer at rette op på "førstehåndsindtrykket", så det ALDRIG er nogen tvivl.

Jeg har jer i tankerne og kontakter jer måske når jeg er tættere på en egentlig "opstart" for jeg synes det kunne være spændende at se hvad i har at byde ind med, samt prisniveauet.

MVH

Mick

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)