Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har fornylig skrevet nogle nye tekster til min hjemmeside, men har egentlig ikke 'testet' dem på nogen.

Det håber jeg, I vil hjælpe med. Håber på lidt feedback omkring teksterne. Ud fra dem, får du så lyst til at bruge mit firma?

Generel feedback omkring hjemmesidens brugervenlighed/udseende osv. modtages også gerne, så længe det holdes konstruktivt.

links til siderne med de nye tekster: 

annoncering

oversættelse

hjemmeside

På forhånd tak,
Melina

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:43

Kontakt siden god ide med en kontaktformular på siden , derved kan folk nemt kontakt dig dem uden Outlook Express på deres computer .

Du Køre med dit eget navn jeg ville give det ekstra gang i troværdigheden og personligheden med eget billedet, der giver en som kunden man sider snakker med dig direkte.

Husk overskrifter h1 og h2 og interne links struktur med dine søgeord , da arbejdet er online marketing er det vigtigt der vises der kan en del

blogge på egen siden kan skabe liv på siden og troværdighed omkring hvad du kan og giver en del søgemaskinerne såsom google.

Titlen jeg ville satse bredt hele Danmark Holbæk søgeord timering mv. behøves ikke i titlen da der er lav konkurrence på dette mere end rimeligt vis skrives på siden også mere sikkert det giver flere og kunder

evt. bloggen med hvor du især laver søgeord optimering det giver indhold til siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:49

Ganske fine tekster, Melina! Yes

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:57

Logo er i for lav opløsning :(

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Altså... Siden er grim.

Lad mig spørge dig om noget.

Hvorfor er der en stor fed firkantet rød plet i toppen af siden? Hvad er formålet med en sådan plet, når der intet tekst står i? Der er intet billede i? Der er ingen annonce i?

For hvert .html dokument, starter hvert navn med stort eksempel: http://www.maracome.dk/Marketing.html
http://www.maracome.dk/Kommunikation.html

Det er en god idé at starte alle disse med lille bogstav.

Hvorfor er <title></title> på disse sider "maracome.dk" ? Det udnytter ikke overhovedet potentialet - jo.. hvis du gerne vil rangere for søgeordet "maracome.dk" - men jeg tvivler ærligt talt på at der er ret mange der søger efter det.

Hvorfor er din meta beskrivelse følgende:
<META name=description content=Kommunikation>

For det første burde det skrives på følgende måde:
<meta name="description" content="Kommunikation" />

Meta-tags er nogle af de få tags der afslutter sig selv - deraf "/" til sidst. Men det jeg allerhelst gerne vil høre er: Hvorfor er beskrivelsen ikke længere? Hvorfor er der ikke en sigende beskrivelse, som får folk til at ville klikke? Det ville forbedre din CTR for whatever du rangere for på google, hvilket på nuværende tidspunkt vel næppe kan være meget.

Hvorfor står din e-mail på siden 2 gange? Din email står i bunden - hvad skal e-mail billedet i siden være der for?

Hvorfor skriver du på din kontaktside, hvilken side de er på? Hvad er behovet for at vide hvilken side de er på under dine kontaktoplysninger? Hvorfor overhovedet have en kontaktside, når det hele står i bunden - især når det ikk er nogen "kontakt-form".

Dine tekster er... overhovedet ikke gode. Under "Engelsk oversættelse", fortæller du hvorfor du er bedre end Google Translate?

Under http://www.maracome.dk/Profil.html kan man klikke for at se en artikel i ugeavisen, men den besøgende bliver smidt væk fra din side - hvilket du vel ikke vil have? Få den til at åbne i et nyt vindue - og ændre farven på linket.

Du afslutter ikke HTML-tagget på dine sider. Ændre alle tags til små bogstaver.

Du har bygget siden op i tables hvilket er ukorrekt, men det går dog - eller det kan gå, hvilket det jo gør - men pro? Absolut ikke.

Din style burde være i en separat fil kaldet "style.css", i en mappe kaldet "style" for bedre kontrol - men hver sin smag. Det skal jo også siges at hvis det ligger i en separat fil vil du være i stand til at ændre ALLE siderne på én gang, og du behøver derfor ikke åbne hver enkel fil, for at redigere den samme ting. (derfor er en .css fil genial).

Du bruger ikke mindre end 3 forskellige skrifttyper på din hjemmeside - okay bevares - der er intet galt i det, men det ser bare fjollet ud.

Når du sætter specifikationer for tags der starter med "a" (links), og du vil have en hover med på, så burde du lave alle 4..

a:link (ikke blot a)
a:visited
a:active
a:hover

Når du nu til at starte med har rodet med CSS, hvorfor så ikke smide baggrundsfarven på din side i css-en også?

Generelt er din kode helt messed up. Du glemmer "" ret ofte rundt omkring, og det ser bare ikke for godt ud.

Nå, jeg synes nu ikke jeg har lyst til at kigge mere igennem, men det var lige umiddelbart min konstruktive kritik.

Jeg håber ikke jeg bar alt for hård ved dig. (men et bedre design fra bunden ville klæde).

<meta name="description" content="
Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 19:16

Hej Melina, 

Har lavet lidt feedback til dig her.

Annoncering:
Jeg synes det er en fin tekst der er meget enkel at komme igennem. Hvis du skulle forbedre den ville jeg overveje følgende

• Du mangler noget call to action. Du beder ikke klart og tydeligt din besøgende om at gøre noget. Jeg synes, du skulle opfordre tydligere til salg med f.eks. en stor "Klik her for at modtaget tilbud" knap eller noget i den retning.
  • Jeg tror, du kan øge din troværdighed ved f.eks. at vise et "google adwords certified" logo eller hvad du nu har af den slags. Jeg synes det er vigtigt at underbygge din evner med den slags, da det er en branche med virkelig mange der sælger de ydelser uden at have nogle videre evner inden for det...

Engelsk:

• Synes igen der mangler noget call to action på siden.
  • Du gentager dig selv lige rigeligt i begyndelsen. Det er selvfølgelig fint at understrege sin pointe, men tror du tager den lidt for langt der :)

Hjemmesider:

• Teksten er lidt tung at komme igennem
  • Jeg er faktisk i tvivl om hvad du sælger? Laver du webdesign eller vedligeholder du dem?

Mvh.
Mathias 

Arbejder med online salg og design.

Tilmeldt 21. Sep 10
Skrevet kl. 19:31

Mikael: Tak for din feedback. Nogle af tingene du skriver er ’ude af min kontrol’, da jeg har et firma til at optimere min hjemmeside i øjeblikket, så det med, at der står rådgivning holbæk på forsiden er ikke noget jeg kan/vil ændre, da jeg er bundet af en kontrakt, som indeholder de søgeord.

Thomas: Tak skal du have Smile

Kristoffer: Åh nej, hvordan ændrer jeg det? Har kun en logo fil, som er til internettet/hjemmesider, så at sige. Det er en png fil

Morten: Jeg skrev godt nok konstruktiv kritik............. Men det lader vi bare ligge.

Mathias: Tusind tak, det vil jeg klart tænke over, og så lave nogle ændringer!!

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Melina Jørgensen:
Morten: Jeg skrev godt nok konstruktiv kritik............. Men det lader vi bare ligge.

Konstruktiv kritik er når man foreslår noget der kan gøres bedre - og du sagde den var velkommen. Ukonstruktiv kritik ville have været hvis jeg havde skrevet "Din side ligner lort" - og intet mere.

Jeg siger din side ligner lort - men jeg forklarer hvorfor, og hvad der kan gøres bedre = så bliver det konstruktivt. Er du uenig?

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 19:45

Melina Jørgensen:
da jeg har et firma til at optimere min hjemmeside i øjeblikket

Du må endelig ikke misforstå det her, for jeg siger det som en hjælp. Hvis du lige nu betaler penge for at få optimeret din hjemmeside, skal du vide at der findes masser af folk på Amino, som kan gøre et meget bedre stykke arbejde end det firma du får hjælp af lige nu, og til tider kan gøre det rigtig billigt.

Som det er lige nu, overholder din egen side ikke dine egne råd om at man skal have en hjemmeside, der ser professionel ud, og det tror jeg vil afskrække fremtidige kunder.

Tilmeldt 21. Sep 10
Skrevet kl. 19:53

Morten: Du starter med at skrive 'din side er grim.' Punktum, intet følger. Det opfatter jeg ikke videre konstruktivt.

Det er fint, du har gidet bruge tid på at kigge min side igennem. De sider, du nævner, som der er lidt 'problemer' (mit ordvalg) med, er sider jeg har nedprioriteret pt, for at finde ud af om firmaet som hjælper med optimering faktisk kan hjælpe. Derfor er der ingen meta beskrivelse, og koderne er ufærdige.

Jeg arbejder overhovedet ikke i koder, så er der noget galt med dem, er det fra skabelonens side.

Linket du henviser til, som fører folk væk fra min side, er ændret, det åbner nu i nyt vindue.

Jeg ser kun 2 fonde på min side. Teksten og så menubaren. Men fortæl endelig hvor du finder den 3. Det er rigtigt, der er forskellige af fonden century gotic, bold, kursiv osv.

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)