Altså... Siden er grim.
Lad mig spørge dig om noget.
Hvorfor er der en stor fed firkantet rød plet i toppen af siden? Hvad er formålet med en sådan plet, når der intet tekst står i? Der er intet billede i? Der er ingen annonce i?
For hvert .html dokument, starter hvert navn med stort eksempel: http://www.maracome.dk/Marketing.html
http://www.maracome.dk/Kommunikation.html
Det er en god idé at starte alle disse med lille bogstav.
Hvorfor er <title></title> på disse sider "maracome.dk" ? Det udnytter ikke overhovedet potentialet - jo.. hvis du gerne vil rangere for søgeordet "maracome.dk" - men jeg tvivler ærligt talt på at der er ret mange der søger efter det.
Hvorfor er din meta beskrivelse følgende:
<META name=description content=Kommunikation>
For det første burde det skrives på følgende måde:
<meta name="description" content="Kommunikation" />
Meta-tags er nogle af de få tags der afslutter sig selv - deraf "/" til sidst. Men det jeg allerhelst gerne vil høre er: Hvorfor er beskrivelsen ikke længere? Hvorfor er der ikke en sigende beskrivelse, som får folk til at ville klikke? Det ville forbedre din CTR for whatever du rangere for på google, hvilket på nuværende tidspunkt vel næppe kan være meget.
Hvorfor står din e-mail på siden 2 gange? Din email står i bunden - hvad skal e-mail billedet i siden være der for?
Hvorfor skriver du på din kontaktside, hvilken side de er på? Hvad er behovet for at vide hvilken side de er på under dine kontaktoplysninger? Hvorfor overhovedet have en kontaktside, når det hele står i bunden - især når det ikk er nogen "kontakt-form".
Dine tekster er... overhovedet ikke gode. Under "Engelsk oversættelse", fortæller du hvorfor du er bedre end Google Translate?
Under http://www.maracome.dk/Profil.html kan man klikke for at se en artikel i ugeavisen, men den besøgende bliver smidt væk fra din side - hvilket du vel ikke vil have? Få den til at åbne i et nyt vindue - og ændre farven på linket.
Du afslutter ikke HTML-tagget på dine sider. Ændre alle tags til små bogstaver.
Du har bygget siden op i tables hvilket er ukorrekt, men det går dog - eller det kan gå, hvilket det jo gør - men pro? Absolut ikke.
Din style burde være i en separat fil kaldet "style.css", i en mappe kaldet "style" for bedre kontrol - men hver sin smag. Det skal jo også siges at hvis det ligger i en separat fil vil du være i stand til at ændre ALLE siderne på én gang, og du behøver derfor ikke åbne hver enkel fil, for at redigere den samme ting. (derfor er en .css fil genial).
Du bruger ikke mindre end 3 forskellige skrifttyper på din hjemmeside - okay bevares - der er intet galt i det, men det ser bare fjollet ud.
Når du sætter specifikationer for tags der starter med "a" (links), og du vil have en hover med på, så burde du lave alle 4..
a:link (ikke blot a)
a:visited
a:active
a:hover
Når du nu til at starte med har rodet med CSS, hvorfor så ikke smide baggrundsfarven på din side i css-en også?
Generelt er din kode helt messed up. Du glemmer "" ret ofte rundt omkring, og det ser bare ikke for godt ud.
Nå, jeg synes nu ikke jeg har lyst til at kigge mere igennem, men det var lige umiddelbart min konstruktive kritik.
Jeg håber ikke jeg bar alt for hård ved dig. (men et bedre design fra bunden ville klæde).
<meta name="description" content="