Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på hjemmeside

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak, Mikael!

Jeg fik lige brugt dagens 5 i denne tråd ^.^

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 20:42

Mikael: Nej, men det er nu ikke den eneste markedsførings udgift jeg har, så jeg syens det er en pæn sjat. Det tror jeg, de er i fuld sving med, men jeg vil følge op på det, når jeg snakker med dem! Tak skal du have! Smile

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 20:44

Så har jeg misforstået dit tidligligere indlæg.

Jeg synes tråden er ved at blive temmelig ukonstruktiv, så jeg melder mig ud.

Tilmeldt 21. Sep 10
Skrevet kl. 20:47

Det kan jeg kun være enig i!! Sidder og overvejer hvordan jeg lukker den ned.

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Intetsigende:

Tak, Mikael!

Tak - jeg kan stadig ikke give stjerner trods min karma.

Som TheisM så er jeg også out - jeg har givet udtryk for mine holdninger. Fortsæt go' aften til jer alle.

Med Venlig Hilsen
Morten

Tilmeldt 24. Aug 10
Skrevet kl. 20:49

Melina Jørgensen:
Skal vi lige slå fast, at jeg ikke snyder folk.

Når du udnytter folks uvidenhed til at sælge dem et dårligt produkt, så snyder du dem, vil jeg mene. 

Melina Jørgensen:
Det er dejligt at folk udtaler sig om forhold, de ikke har forstand på.

Okay? Jeg synes ellers det virker som, at Morten har forholdsvist godt styr på hjemmesider, alene ud fra hans udtalelser i denne tråd.

Melina Jørgensen:
Det kan jeg kun være enig i!! Sidder og overvejer hvordan jeg lukker den ned.

Det gør du ikke af gode grunde.

Tilmeldt 21. Sep 10
Skrevet kl. 20:57

Intetsigende: Fedt navn! Igen må jeg vende tilbage til at sige, man ikke skal udtale sig om ting, man ikke har forstand på. Ved du hvem jeg har lavet hjemmesider for? Nej, derfor kan du slet ikke udtale dig om hvorvidt produktet de har fået er dårligt, og omkring deres viden.

Jeg kan godt se, min sætning er blevet opfattet anderledes end min intention bag var. Det jeg mente var, at dem jeg har lavet hjemmesider for, har ikke det store forstand på det - og samtidig ikke behov for en specielt designet, overbetalt, løsning.

Det er fint at Morten har forstand på hjemmesider, men han har ikke forstand på hvilke produkter jeg har solgt, og det er dér, jeg gerne vil have folke blander sig uden om.

De produkter jeg sælger står jeg inde for, fordi jeg vil på ingen måde snyde folk. Jeg er nok en af de mest ærlige. jeg ved hvad jeg ikke har kompetencer til, og jeg har aldrig skjult for min kunder at jeg ikke kunne lave en kæmpe imponerende dyr flash hjemmeside. Jeg har tvært i mod sagt, det her kan jeg tilbyde hjælp med, one.com skabelon, og det har de sagt ja til.

Det kan jeg ikke se noget snyd i????

Jeg tager skam det konstruktive til mig, men udtalelser som 'din side er grim.', de eksisterer ikke for mig. Og så gider jeg heller ikke finde mig i personlige angreb, fordi ville jeg have en nedsabling af mig som person, havde jeg da bedt om det.

Og desuden så ved ingen af jer, hvordan jeg driver min forretning, så det har I slet ikke belæg for at udtale jer om, og det er dét jeg frabeder mig.

Til sidst så ville jeg meget gerne lukke tråden, men har ikke forstand på hvordan man gør det, derfor bliver det ikke gjort. Det er begrænset hvor meget jeg har gidet sætte mig ind i funktionerne her på siden.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:06

Morten88:

Intetsigende:

Tak, Mikael!

Tak - jeg kan stadig ikke give stjerner trods min karma.

Som TheisM så er jeg også out - jeg har givet udtryk for mine holdninger. Fortsæt go' aften til jer alle.

Med Venlig Hilsen
Morten

Jeg kan se du ikke har været på amino.dk i 3 måneder evt. køb amino.dk plus så kan du give stjerner før de 3 måneder er gået

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Aug 10
Skrevet kl. 21:11

Melina Jørgensen:

Intetsigende: Fedt navn! Igen må jeg vende tilbage til at sige, man ikke skal udtale sig om ting, man ikke har forstand på. Ved du hvem jeg har lavet hjemmesider for? Nej, derfor kan du slet ikke udtale dig om hvorvidt produktet de har fået er dårligt, og omkring deres viden.

Jeg kan godt se, min sætning er blevet opfattet anderledes end min intention bag var. Det jeg mente var, at dem jeg har lavet hjemmesider for, har ikke det store forstand på det - og samtidig ikke behov for en specielt designet, overbetalt, løsning.

Det er fint at Morten har forstand på hjemmesider, men han har ikke forstand på hvilke produkter jeg har solgt, og det er dér, jeg gerne vil have folke blander sig uden om.

De produkter jeg sælger står jeg inde for, fordi jeg vil på ingen måde snyde folk. Jeg er nok en af de mest ærlige. jeg ved hvad jeg ikke har kompetencer til, og jeg har aldrig skjult for min kunder at jeg ikke kunne lave en kæmpe imponerende dyr flash hjemmeside. Jeg har tvært i mod sagt, det her kan jeg tilbyde hjælp med, one.com skabelon, og det har de sagt ja til.

Det kan jeg ikke se noget snyd i????

Jeg tager skam det konstruktive til mig, men udtalelser som 'din side er grim.', de eksisterer ikke for mig. Og så gider jeg heller ikke finde mig i personlige angreb, fordi ville jeg have en nedsabling af mig som person, havde jeg da bedt om det.

Og desuden så ved ingen af jer, hvordan jeg driver min forretning, så det har I slet ikke belæg for at udtale jer om, og det er dét jeg frabeder mig.

Til sidst så ville jeg meget gerne lukke tråden, men har ikke forstand på hvordan man gør det, derfor bliver det ikke gjort. Det er begrænset hvor meget jeg har gidet sætte mig ind i funktionerne her på siden.

Sjovt som du går helt i opløsning fordi Morten er "personlig" når han nævner din uddannelse, men alligevel vælger at nævne mit navn med sarkasme som det første i dit svar.

Du er velkommen til at fremvise noget af dit arbejde, der ikke er under al kritik, som din egen side er.

At dine kunder ikke har forstand på hjemmesider har intet at gøre med hvad de har brug for eller bør forvente. Folk skal have hvad de betaler for, ikke hvad de kan bildes ind.

Du fokuserer konstant på den ene sætning af Morten's kæmpe indlæg. Stoppede du helt med at læse efter de ord?

Tilmeldt 21. Sep 10
Skrevet kl. 21:21

Intetsigende: Det er som om, du har mulighed for at læse ting, som ikke står skrevet. Det var ikke min mening, at være sarkastisk. Jeg synes virkelig dit navn er godt fundet på. Og hvis jeg opfattede dig som intetsigende, ville jeg vel ikke blive ved med at kommentere?

Jeg gider ikke blive ved med at træde rundt i min hjemmesides kvalitet, og jeg mener ikke, jeg bør stå til regnskab overfor dig, omkring de hjemmesider jeg har solgt. Og nu skriver du som om, folk har betalt i dyre domme for at få en skabelon side. Det er slet ikke tilfældet. Jeg har ikke tjent meget på det. Og det synes jeg heller ikke, jeg bør, fordi det netop er skabeloner, så min pris er også og har også været derefter. De har fået meget mere end de betalte for, bare rolig!!!!

Jeg er har skam læst det hele, men når det bliver personligt, og jeg har udbedt mig konstruktiv kritik, så gider jeg ikke beskæftige mig med at kommentere det. Men jeg vil da læse det igen og have det med i mine overvejelser, når jeg sætter mig ned og arbejder med min side. Det bliver bare ikke i dag, det er jeg ikke minded nok på, på nuværende tidspunkt.

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)