Intetsigende: Fedt navn! Igen må jeg vende tilbage til at sige, man ikke skal udtale sig om ting, man ikke har forstand på. Ved du hvem jeg har lavet hjemmesider for? Nej, derfor kan du slet ikke udtale dig om hvorvidt produktet de har fået er dårligt, og omkring deres viden.
Jeg kan godt se, min sætning er blevet opfattet anderledes end min intention bag var. Det jeg mente var, at dem jeg har lavet hjemmesider for, har ikke det store forstand på det - og samtidig ikke behov for en specielt designet, overbetalt, løsning.
Det er fint at Morten har forstand på hjemmesider, men han har ikke forstand på hvilke produkter jeg har solgt, og det er dér, jeg gerne vil have folke blander sig uden om.
De produkter jeg sælger står jeg inde for, fordi jeg vil på ingen måde snyde folk. Jeg er nok en af de mest ærlige. jeg ved hvad jeg ikke har kompetencer til, og jeg har aldrig skjult for min kunder at jeg ikke kunne lave en kæmpe imponerende dyr flash hjemmeside. Jeg har tvært i mod sagt, det her kan jeg tilbyde hjælp med, one.com skabelon, og det har de sagt ja til.
Det kan jeg ikke se noget snyd i????
Jeg tager skam det konstruktive til mig, men udtalelser som 'din side er grim.', de eksisterer ikke for mig. Og så gider jeg heller ikke finde mig i personlige angreb, fordi ville jeg have en nedsabling af mig som person, havde jeg da bedt om det.
Og desuden så ved ingen af jer, hvordan jeg driver min forretning, så det har I slet ikke belæg for at udtale jer om, og det er dét jeg frabeder mig.
Til sidst så ville jeg meget gerne lukke tråden, men har ikke forstand på hvordan man gør det, derfor bliver det ikke gjort. Det er begrænset hvor meget jeg har gidet sætte mig ind i funktionerne her på siden.