Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på hjemmeside

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Melina Jørgensen:

TheisM: Det er jeg klar over, men jeg er blevet snydt før, så jeg prøver lige denne her læsning først.

Jeg ved ikke hvad firmaet laver, fordi ham der skriver til mig er svensker, og det fatter jeg minus af, men jeg skal snakke med dem i morgen. Fordi hensigten er selvfølgelig at min side skal overholde mine egen råd.

Kan du uddybe, hvad du mener ser uprofessionelt ud? (Det er ikke sikkert, jeg selv kan ændre i det)

Logo, navigation, tekstopsætning, og tildels også selve teksterne.

Hvad angår teksterne, så tag et kig på en side som denne: http://www.iihnordic.dk/online-markedsfoering. De beskæftiger sig med nogenlunde det samme som dig, men kommer meget mere i bund med deres argumenter, for hvorfor de kan hjælpe en. Dine sider består i høj grad af almenkendte facts og online markedsføring, og du demonstrerer ikke rigtigt dine evner.

Hvad angår selve hjemmesiden, er der vel ingen grund til at uddybe mig, hvis det ikke er dig selv der laver den, og din hjemmeside-gut ikke forstår dansk.

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 20:16
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Morten: Det er fint, når vi nu skal ned på børnehave niveau altså............... Du er nok den eneste der kommer med mundlort.

Men bare fordi du har set min hjemmeside, ved du jo ikke hvad jeg har lavet for andre.

Nu regner jeg med at mit firma også skal lave andre ting end hjemmesider, da det ikke er det eneste jeg er uddannet til.

Og man kan jo altid være bagklog, og sige at de penge kunne være brugt anderledes, jeg har så bare pt valgt denne løsning, og må se hvor den bærer hen.

Og så synes jeg godt nok, du skulle lære at snakke ordentlig til folk.

Desuden kan du være helt rolig. Jeg skal nok lade være med at komme til dig, hvis jeg skal have en ny hjemmeside Wink Nu er der heldigvis mange andre som kan 'fixe' det.

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Tilmeldt 21. Sep 10
Skrevet kl. 20:20

TheisM: Det vil jeg kigge på, mange tak!

Er det logo designet, eller fordi det er pixileret? Jeg er nemlig rigtig glad for mit logo design.

Når jeg ser min hjemmeside både i firefox og explorer er det ikke pixileret, så det problem forstår jeg ikke, hvordan jeg løser.

Det er mig selv, der laver hjemmesiden, med ud fra en skabelon hos one.com.
Og ham Morten forpester bare min tråd.... Aner ikke hvem han er, eller hvad alt den negativitet er godt for.

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Børnehaveniveau er jeg endnu ikke på, og kommer det heller ikke.

Men jeg kan godt se logikken i det du siger, for det du siger er jo netop "bare fordi min side ligner lort - du ved.. den side jeg skal leve af, så er det jo ikke ens betydende med at mine kunders hjemmesider også ligner lort.".

Nej det er klart.. Det giver mening at sløse på sin egen firmahjemmeside. Du er i al fald ikke uddannet til at lave hjemmesider det er 100% - og den kommentar kommer af "Nu regner jeg med at mit firma også skal lave andre ting end hjemmesider, da det ikke er det eneste jeg er uddannet til.", for det er du overhovedet ikke uddannet til.

Jo det kan jeg godt vide - for ellers ville du ikke lave sådan en gang gylle.

Jeg er hård når jeg snakker - bevares - det er jeg klar over. Men du virker da overhovedet ikke til at have styr på noget som helst, om noget som helst, og det er måske ikke det smarteste at give udtryk for på et offentligt iværksætterforum, for det giver da kun absolut negativ omtale til og af dig.

Jeg vil lige bringe denne op igen: Du er jo ligeglad med at du laver en lorteside til dine kunder, de har jo alligevel ikke forstand på det.

Undskyld mig når jeg siger at jeg er overstatisk, og imponeret over at du har klaret dig på universitetet.

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 20:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan ikke rate endnu, men jeg vil bare lige give StarStarStarStarStar til Morten's indlæg.

Melina Jørgensen:
Dem jeg laver hjemmesider for, har ikke så stor forstand på det, og de er ganske tilfredse.

Det forklarer hvordan du kan gøre det stik modsatte af næsten alt du anbefaler på din egen siden. Det er desuden en forkastelig måde at drive forretning på.

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 20:24

Melina Jørgensen:
Og ham Morten forpester bare min tråd.... Aner ikke hvem han er, eller hvad alt den negativitet er godt for.

Nu må du altså lige slappe af, jeg synes at Morten kom med nogle gode pointer. Synes du virkelig selv det er i orden, at dem du sælger til, kun er tilfredse, i kraft af at de ikke har en døjt forstand på websites?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Melina Jørgensen:

TheisM: Det vil jeg kigge på, mange tak!

Er det logo designet, eller fordi det er pixileret? Jeg er nemlig rigtig glad for mit logo design.

Når jeg ser min hjemmeside både i firefox og explorer er det ikke pixileret, så det problem forstår jeg ikke, hvordan jeg løser.

Det er mig selv, der laver hjemmesiden, med ud fra en skabelon hos one.com.

Hvis du ikke ved hvor den negativitet kommer fra, så burde du måske læse tråden igennem - det ville være første skridt mod en bedre fortjeneste og en bedre moral.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:28

Melina Jørgensen:

Mikael: Ja, det er bare ikke så nemt, når man har underskrevet en kontrakt af 1 års varighed. De har ikke kun lavet ord i titlen, de laver mange andre ting også, dem har jeg bare ikke fået fulgt op på endnu, da det først blev startet i fredags.

Men tak for din feedback. Den er med i mine overvejelser!!

16.000 kr lyder ikke af vildt meget der er mange der bruger flere millioner årligt på markedsføring , man får simpelthen ikke meget for 16.000 idag , du kan evt. lave kombineret aftale med dem,

Dog skal vi alle starte et sted fra og arbejde os op ad og gøre vores livs erfaringer , heri livet .

Dog snak med om den interne links struktur på siden og skrive noget mere på siden om dit emme , hvordan dette kan udnyttes bedre

God vind med projekt , snak med dem det bliver sikkert bedre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:34

Intetsigende:

Jeg kan ikke rate endnu, men jeg vil bare lige give StarStarStarStarStar til Morten's indlæg.

Melina Jørgensen:
Dem jeg laver hjemmesider for, har ikke så stor forstand på det, og de er ganske tilfredse.

Det forklarer hvordan du kan gøre det stik modsatte af næsten alt du anbefaler på din egen siden. Det er desuden en forkastelig måde at drive forretning på.

Det kan du nu jeg gav dig lige 2 stjerner nu , så mangler du kun 0 karma point for at give point

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Sep 10
Skrevet kl. 20:36

Skal vi lige slå fast, at jeg ikke snyder folk. Det er dejligt at folk udtaler sig om forhold, de ikke har forstand på.

Jeg bygger hjemmesider ud fra one.com skabeloner. Og dem jeg har gjort det for, er tilfredse og de har velfungerende firmaet.

Morten: Hvorfor skal det bliver personligt med, jeg gad vide hvordan du klarede dig på universitetet? Jeg forstår ikke hvad det skal til for. Jeg er uddannet til at lave hjemmeside jo, men jeg er også uddannet i andre ting.

Jeg har aldrig nogen sinde påstået at jeg var verdensmester til det, eller at jeg ved alt omkring det. Hvis jeg gjorde det, så havde jeg ikke bedt om feedback.

Men jeg må indrømme, når den ikke er konstruktiv, så er jeg godt nok ligeglad.

Jeg kan da sagtens se nogle pointer i det I skriver, og jeg har da også tænkt mig at undersøge tingene. Ellers er der jo igen ingen pointe i at bede om feedback...

Hvis I kun kan skrive negative ting, og være forargede over jeres forudindtagede opfattelse af at jeg snyder folk, så fint, men så må I godt lade være med at skrive i min tråd mere.

Det er muligt min side ser uprofessionel ud, men det må jeg finde mig i, fordi det skyldes opstarten af optimeringen.

Og hvem siger jeg bruger amino for at få kunder?

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)