Logo, navigation, tekstopsætning, og tildels også selve teksterne. Hvad angår teksterne, så tag et kig på en side som denne: http://www.iihnordic.dk/online-markedsfoering. De beskæftiger sig med nogenlunde det samme som dig, men kommer meget mere i bund med deres argumenter, for hvorfor de kan hjælpe en. Dine sider består i høj grad af almenkendte facts og online markedsføring, og du demonstrerer ikke rigtigt dine evner. Hvad angår selve hjemmesiden, er der vel ingen grund til at uddybe mig, hvis det ikke er dig selv der laver den, og din hjemmeside-gut ikke forstår dansk. |
Morten: Det er fint, når vi nu skal ned på børnehave niveau altså............... Du er nok den eneste der kommer med mundlort.
Men bare fordi du har set min hjemmeside, ved du jo ikke hvad jeg har lavet for andre.
Nu regner jeg med at mit firma også skal lave andre ting end hjemmesider, da det ikke er det eneste jeg er uddannet til.
Og man kan jo altid være bagklog, og sige at de penge kunne være brugt anderledes, jeg har så bare pt valgt denne løsning, og må se hvor den bærer hen.
Og så synes jeg godt nok, du skulle lære at snakke ordentlig til folk.
Desuden kan du være helt rolig. Jeg skal nok lade være med at komme til dig, hvis jeg skal have en ny hjemmeside Nu er der heldigvis mange andre som kan 'fixe' det.