Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Motivation og Energi

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg syntes godt, jeg kan have problemer med min motivation og energi i løbet af ugen.
Hvis jeg f.eks. ved, at jeg gerne vil have læst eller lavet et eller andet, syntes jeg det kan være svært at finde energien og at holde fokus, når man står midt inde i ugen (det er ved siden af skolen).

Har i evt. nogle tips til hvordan man bedre kan opretholde fokus og energi i løbet af ugen.
- Jeg har nemlig tit en tendens til at miste meget energi, midt i ugen og er virkelig træt, men jeg kan jo heller ikke bare sove fordi, så får jeg jo ikke lavet det, jeg skal!

Håber i har nogle gode tips/svar, der kan hjælpe mig og andre, der lider af samme problem:-)

Fortsat rigtig god ferie.

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

positive motivation tænkning jeg ringer altid til min familie og ønsker dem en god dag , giver en gave og eller laver noget gratis og ser deres glæde og det giver energi positive , jeg smiler jeg går i byen siger du må have en god dag giver tit en vigtighed til en  vildt fremme og får et smil frem , så bliver man glad , glæden i arbejdet du skal være glad belønne dig selv , hjælpe folk i nød og du får 10 gange energi igen

Lva noget du elsker i løbet af dagen og beløn dig selv med  

beløn dit arbejde og fritid med de ting du kan lide , give dig selv en dejlige gave , når du når et mål .

Åbent vinduet nyd den dejlige sne , have de dejligste blomster i dit værelse nyd og duft  

smil

motion kan være mange løb i naturen korte ture i den flotte natur hop i fitness husk det skal være sjovt , så lav alle mulig ting der motivere dig , træn løbende snak og hver glad , vis løber hurtigt i kort tid det er en del sjovere og giver mere motion , eller du kan hoppe ind og danse og eller lave andet sjovt du elsker svømning , ja livet er fuld af muligheder

Nyd livet hør musik og skrig , du er verdens bedste .

Motion og god kost afgørende for ens vel befinde , da motion giver nogle stoffer ud af kroppen man bliver høj af

en god vitamin pille kan hjælpe , desuden natur medicin f.eks. ginseng kan give ekstra energi og glæde , da det et af de eneste naturmedicin produkter ,der er gennem tjekket og godkendt , der giver ekstra energi

Du er ung du livet for dig ikke gamle jeg tænkte tit når var ung jeg ønsket at være voksne da de måtte alt muligt , med det er ikke altid lykke , for lykke og have et dejlig liv at leve i nuet

iværksættere energi være glad lige vel hvad , for modgang gør mig stærk og glad , jeg ser vender altid en negative ting til noget positivt , det gøres ved at tænke positive tanker

Held og lykke med den positive energi Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 13:24

Hey ...

Jeg har lige skrevet denne blog, Work alone or from home, som kommer lidt ind på nogle af de ting og senere artikler vil faktisk gå i dybden med bl.a. energi.

Et hurtigt fif til manglende energi er vejrtrækningsøvelser.
Hvis du sidder meget ned, så sørg for at bevæge dig en gang i timen.

Motivation er et psykisk parameter der er meget indivudelt.
Men, du kan starte med at rose dig selv når du har gjort noget godt.
Del dine succes oplevelser med andre.

Meget kort hvad jeg lige ... ja, kunne komme op med ;)

Hav en god dag og håber du finder den energi. 

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 15:18

Hej i to!

Først vil jeg gerne sige mange tak for indlægget.

Jeg vil prøve at gøre brug af nogle af de nævnte eksempler, tusind tak herfra!

Fortsat god ferie

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 15:44

Hej Rasmus.

Se nogle videoer på nettet, der gør, at du bliver motiveret på ny.

Du kan bl.a. finde nogle spændende videoer her:

http://www.ivaerk-tv.dk/category/motivation/

Et alternativ er, at du sætter dig ned og skriver dine mål ned. Du kan lave dem på uge-basis eller månedsbasis.

De er med til at du fastholder dine mål på længere sigt, mens du samtidig arbejder mest effektivt.

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 16:01

Hej Casper!

Tak for hjemmesiden den er super god, den er hermed tilføjet til mine "favorites".
 - Jeg vil prøve det med at skrive min mål ned.

Tusind tak.

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 19:04

Hej Rasmus.

Jeg er glad for at kunne hjælpe.

Jeg har lige kigget lidt nærmere på din side, og der er nogle elementer, der falder mig i øjnene:

1.

Danmarks bedste blog - Det er måske et stort forventningspres at lægge på sig selv for en nyopstartet blog. Det er selvfølgelig godt at være ambitiøs, men pas på, at du ikke gør brugerne skuffede ved første øjekast, når de måske opdager, at der ikke er meget indhold på siden.

Så bliver begge parter frustrerede - du, fordi de ikke kommer igen og brugerne, fordi de føler, at de kiggede forbi med større forventninger end de fik indfriet.

2.

Du skriver om alt. Det betyder, at du har meget svært ved at fastholde en målgruppe. Du maler med den brede pensel og det medfører, at brugerne sandsynligvis mest vil komme fra søgemaskinerne.

Du vil ikke få så mange faste besøgende, fordi de vil tænke: "Det her interesserer mig slet ikke", når de søger videre rundt på din blog.

Derfor skal du gøre op med dig selv:

Vil jeg holde mig til nogle få emner og skrive udelukkende om det, for at få flere faste besøgende - hvilket vil få din motivation til at stige, fordi du oplever at flere læser hvad du skriver.

Eller skal jeg fortsætte med samme stil og få en masse erfaring med blog-universet, og så på et senere tidspunkt gøre op med mig selv, hvad jeg virkelig brænder for at skrive.

Jeg håber, at det gav mening - ellers skyder du bare løs med spørgsmål Smile

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 19:14

Træner du ordentligt/dagligt? Det er i hvert fald klart det der giver mig mest energi og for at arbejde godt igennem, have god søvnrytme og godt velvære. Kroppen har brug for mental som fysisk udfoldelse for at køre 100%.

Der er masser af andre råd også jeg kunne give, som vil være social, mindre øvelser og des lige. Men jeg har endnu ikke oplevet noget der slår god motion/træning.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 19:51

Du kan også lytte til, hvad den gode Simon Steenholm siger om emnet:

Dbh

Tommy

Hej med dig :-)

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 20:39

Casper:

Tak for din vudering af min blog.
Meget af grunden til at jeg oprettede bloggen, var at jeg gerne ville have noget erfaring indenfor at drive noget på nettet. 
Men ja, som du siger har jeg tænkt en del på, om jeg skulle gøre den mere målrettet og specifik.
Men jeg syntes dog, at jeg ved for lidt til at skrive om et enkelt emne på en hel blog. 
Det eneste jeg syntes, jeg kan komme på er, at skrive om tøj/mode, eller hvor jeg måske anbefaler hvilket tøj, der kunne være fedt sammen.
Jeg syntes bare stadigvæk, at der er alt for mange blogs om lige præcis det emne.

Dan: 

Jeg træner stortset dagligt.
Jeg løber hver anden dag, og træner hver anden dag.
- Altså så løber den ene dag, og træner dagen efter. 

Tommy:

Det vil jeg gøre! 

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)