Hej Aminoer! |
positive motivation tænkning jeg ringer altid til min familie og ønsker dem en god dag , giver en gave og eller laver noget gratis og ser deres glæde og det giver energi positive , jeg smiler jeg går i byen siger du må have en god dag giver tit en vigtighed til en vildt fremme og får et smil frem , så bliver man glad , glæden i arbejdet du skal være glad belønne dig selv , hjælpe folk i nød og du får 10 gange energi igen
Lva noget du elsker i løbet af dagen og beløn dig selv med
beløn dit arbejde og fritid med de ting du kan lide , give dig selv en dejlige gave , når du når et mål .
Åbent vinduet nyd den dejlige sne , have de dejligste blomster i dit værelse nyd og duft
smil
motion kan være mange løb i naturen korte ture i den flotte natur hop i fitness husk det skal være sjovt , så lav alle mulig ting der motivere dig , træn løbende snak og hver glad , vis løber hurtigt i kort tid det er en del sjovere og giver mere motion , eller du kan hoppe ind og danse og eller lave andet sjovt du elsker svømning , ja livet er fuld af muligheder
Nyd livet hør musik og skrig , du er verdens bedste .
Motion og god kost afgørende for ens vel befinde , da motion giver nogle stoffer ud af kroppen man bliver høj af
en god vitamin pille kan hjælpe , desuden natur medicin f.eks. ginseng kan give ekstra energi og glæde , da det et af de eneste naturmedicin produkter ,der er gennem tjekket og godkendt , der giver ekstra energi
Du er ung du livet for dig ikke gamle jeg tænkte tit når var ung jeg ønsket at være voksne da de måtte alt muligt , med det er ikke altid lykke , for lykke og have et dejlig liv at leve i nuet
iværksættere energi være glad lige vel hvad , for modgang gør mig stærk og glad , jeg ser vender altid en negative ting til noget positivt , det gøres ved at tænke positive tanker
Held og lykke med den positive energi