Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Motivation og Energi

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

en god playlist med noget musik der er gang i ;) det giver i hvert fald mig energi og motivation

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 20:59

Hej Peter!

Helt enig musik det er bare godt!

Dbh.
Rasmus 

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 21:00

Hej allesammen!

Hvis nogle af jer der læser dette indlæg har lyst til at hjælpe med at vejlede mig som i er meget velkommen til!

Kan i gøre det her!  

Dbh.
Rasmus T. Nicolaisen 

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 12:46

Præcis heeh ;D

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 19:25

Rasmus T. Nicolaisen:

Dan: 

Jeg træner stortset dagligt.
Jeg løber hver anden dag, og træner hver anden dag.
- Altså så løber den ene dag, og træner dagen efter. 

Tja så er der jo ikke så meget andet end at lave noget ordentlig målsætning :) Lav to-do lister evt. Du kan f.eks. blande to-do listen så efter en opgave som du ikke er helt så glad for kommer der noget du synes er fedt (kan være helt lal for en 30 minutter) for at holde motivationen oppe.

Ellers er de andres råd også i orden, håber du finder noget du kan bruge.

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 04:53

Hej igen, Dan!

Jeg har sat mig et mål, om at bruge 2 timer på min blog hver eneste dag, også selvom at jeg går på efterskole.

Jeg syntes nu selv, at det er meget realistisk!

Men da i også nævner, at jeg skal belønne mig selv med et eller andet hver gang, jeg har opnået mine mål.
Så kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad det skulle være for nogen belønninger, da jeg ikke rigtig selv ved hvad det skulle være?:-)

De allerbedste hilsner!

Rasmus T. Nicolaisen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:11

Rasmus, der er ikke noget unormalt i at mangle motivation og energi i perioder. Det er først, hvis det bliver i længerevarende perioder eller kronisk/konstant, at der er grund til bekymring. Du vil også blive træt, hvis du har været gennem en periode, der har krævet meget af dig, fx på det følelsesmæssige område.

Hvis du har en masse krav og forventninger til dig selv, kan det netop gøre dig mat. Hvis du løber hver anden dag og træner hver anden dag og endda vil blogge i 1-2 timer om dagen, ja, så er dit skema om aftenen fyldt helt op! Hvis du stresser dig selv, kan kroppen reagere modsat det, du vil.

Vitaminer, som nogle er inde på, kunne godt hjælpe på energien og koncentrationen. Du kan undersøge, hvad jern gør, og om det hjælper på blod-mængden og trætheden. Ginseng, som Michael er inde på, skulle efter sigende hjælpe på koncentrationen.

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 12:47

Hej Poul!

Tak for dit indlæg, til tråden.

Jeg syntes ikke selv, at jeg har mange krav eller forventninger til mig selv.
Det med at man ikke må stresse, det er begrænset hvor stresset man kan blive når man er ung eller hvad?
- Altså jeg mener at hvis man er stresset, som ung kan det da ikke give problemer helbredsmæssigt.

Ang. det med at mit skema er fyldt helt ud, det er rigtig nok, da jeg ikke har meget fritid et par timer om dagen eller sådan noget, men det er også godt nok, at have noget at lave.

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:40

Altså, man MÅ gerne stresse sig selv, men det er bare ikke så hensigtsmæssigt. Alle kan stresse sig selv, ung som gammel. Hvis du laver en hulens masse ting, som du kan lide at lide, kan du såmænd også stresse dig selv på en mere positiv måde, men det er mere den hårde, negative stress, man skal passe på. Stress i kort tid gør ikke så meget, men lang tid (flere måneder eller hele år) med stress kan godt have bivirkninger.

Jeg skrev mit indlæg, fordi det virkede på mig som om det bekymrede dig, at du var uden energi og motivation, og så ville jeg sige, at du ikke skulle bekymre dig så meget om det, med mindre det bliver konstant. Du skal lave så meget, som du har lyst til, og hvis du ikke lige gider, jamen så fred med det...

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Fra  Rolcera Skrevet kl. 11:44

Hej igen Poul!

Okay det lyder godt, men er det realistisk, at nogen stresser i flere år?

De allerbedste hilsner
Rasmus T. Nicolaisen

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)