Dårligt råd jeg vil mene han skal rådgive sig hos nogle før han tager nogle valg http://www.domstol.dk/saadangoerdu/gaeld/gaeldssanering/Pages/G%C3%A6ldssanering.aspx Alle kommuner tilbyder gratis rådgivning til økonomiske trængte mennesker , hvad jeg kan læse mig til på dirverse kommune sider
|
Jeg læser det (mellem linierne) at trådstarter er ude efter en der kan låne ham beløbet til omlægning af lånene? Kan være jeg tager fejl. Men 500.000 kr er ikke verdens undergang, det er på ingen måde urealistisk at komme ud af sådan en gæld. Det der skal til er hårdt arbejde. Hvis du ikke kan få det til at slå til nu, med jeres nuværende indkomst , så skal der forandring til.. Om det så er et nyt job, et ekstra job, en billigere lejlighed eller andet. Forandringer i ens liv skaber nye muligheder! Der er ingen grund til at forblive i den samme situation, så kommer man ingen vegne og i fortsætter i samme spor. Det vil sige det du gør, resultere i det du får. Husk at livet belønner handling! Det er ikke nok med kun at have hensigter til at ændre noget. Hensigter kan ikke bruges til noget,det er handlinger der skaber resultater..Vi skaber vores egne oplevelser, så læg en plan sammen med din familie og sæt dig bag rattet af jeres liv og tag styringen, i stedet for at side på bagsædet og være passiv. Håber det lykkedes for dig,det gjorde det for mig..
Og Jimmi. Hvor er det bare fantastisk at høre din historie, hvordan et menneskes liv kan forandres i den positive retning.. Thumbs up.. :-)