Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erj jeg den eneste der er træt af Wordpress?

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

jeg synes de fleste sider er okay ved stanard design sætte et billedet ind der og logo så ligner din ikke de andre sider min side stripper side er også bygget i wordpress og er tilfreds med det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 14:29

Michael:

Skal det forstås sådan at noget der er godt, flot og indholdsrigt er affiliate?

Min definition på det argeste lorteindhold og mest urelevante i mine søgninger er affiliatesider. I min optik er der ikke kvalitet over nogen der fortæller hvor dejligt hestelort smager fordi det kan ligge på en teflonpande som passer sig selv, så man har tid til at ringe til sine nærmeste inden det er for sent.

Det er virkelig et udtryk for manglende selvkritik der lægges for dagen her.

Men det er god underholdning :)

Hurra for generalisering!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:58

som man kan se de fleste wordpress sider kan der bygges med eget billedet logo derved samme themes kan bruges og det ligner ikke hinanden min egen side striptease side mit har eget logo som man kan se derved ligner det ikke alle de andre wordpress der har måske noget lidt ligne

Må gerne kommenterer hvorfor minus første indlæg har lavet et til håber det forklare bedre ,men vis ikke kommenter forstår jeg minus og jeg lære intet og du giver ingen viden videre når du ikke kommentere og da det et debat forum , er det vigtigt debatter med kommentar hvorfor ellers er det ikke et debat forum med plus minus stjerner for andre der ikke vil give viden videre især minus vigtigt at give kommentar for der er du ikke enig med indlægget

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:25

kan den har  givet minus ikke give feedback hvorfor minus det er et iværksættere forum hvor vi skal lære af vores fejl, uden kommentar hvorfor lære jeg ikke af mine fejl .

De fleste wordpress sider er okay , da man kan se forskel på dem de fleste har et logo eller nogle billeder på siden lige som min stripper side selvfølgelige kan den være pæner min side

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Linde:

Det var da et dejligt negativt indlæg. 

Se evt. min flotte wordpress hjemmeside 
men det er selvfølgelig heller ikke en affiliate side. 

Må vi se din hjemmeside

nyyyyyyyyyyyyydeligt :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6572
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:59

Det er korrekt at der er kommet MANGE wordpress sider frem efterhånden som folk finder ud af at det eksistere og hvad det kan. Men jeg ser også mange som mener at WP er medicinen der kan kurrer alt mellem himmel og jord. "Jeg skal have lavet et site der kan 10000000 forskellige ting" - "Det kan jeg lave i Wordpress og koster dig kun 800 kr".

Men det er ikke systemet der er problemet. Det er dem der bruger det og som ikke ved bedre. Der laves mange gode sider i wordpress idag og der laves immervæk også mange dårlige. Det samme gælder håndkodning og andre systemet.

Nok et af de værste eksempler jeg har set var et site hvor man kunne bliv medlem og der skulle man så logge sig ind i WP's backend. Et sted som kun admin på siden har adgang til. Det var skræmmende.

Der er nogle ting som WP IKKE skal bruges til.

Selv bruger jeg også et system istedet for at håndkode (Umbraco) og jeg sidder nu på flere projekter som JEG har vurderet ikke kan laves i WordPress.

Jeg har givet 5 stjerner til trådstarter for nogle gange er der nogle der skal gå mod strømmen så andre begynder at tænke over tingene istedet for bare at følge med.

Men det jeg mener er brug WP..... men brug det ikke ud over grænserne.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 709
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 11:10

Nu må du give stjerner til dem du vil, men som moderator er din opgave så ikke at få folk herinde til at tale rimeligt anstændigt!

Det kunne der godt stilles spørgsmåltegn ved her!

Fortsat god søndag - fra en der bruger WP og som iøvrigt er glad for både WP og Amino!

Lars

www.TRY.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 11:57

Jeg er ganske tilfreds med min WP-hjemmeside. Den fungere fint, og syntes Webartisten har klaret min opgave godt. Kan ikke se hvorfor WP kun skulle være til begyndere.

Hilsen
Kenneth vinduespudser Popp 

K

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6572
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:59

mikmira:

Nu må du give stjerner til dem du vil, men som moderator er din opgave så ikke at få folk herinde til at tale rimeligt anstændigt!

Det kunne der godt stilles spørgsmåltegn ved her!

Du må gerne anmelde de indlæg du mener er over grænsen. Selv mener jeg ikke at der er nogle indlæg der er gået over grænsen. Der skal være plads til at meningerne kan komme ud uden at man skal være bange for at en moderator træder i karakter.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32

KPuds.dk:

Jeg er ganske tilfreds med min WP-hjemmeside. Den fungere fint, og syntes Webartisten har klaret min opgave godt. Kan ikke se hvorfor WP kun skulle være til begyndere.

Hilsen
Kenneth vinduespudser Popp 

Webartisten har heller ikke bygget sin egen side op i Wordpress - nice job!

Webartisten har edderbankeme også gjort et godt stykke arbejde med kpuds.. Det er overhovedet ikke der jeg vil hen - siden er jo kanon - og der har Wordpress sin ret! Yes

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)