Super projekt - alt mulig held og lykke, jeg følger med! |
Hej Alle
Hermed en lille status på mit projekt. Tiden og lysten til at lave video og opdateringer er der ikke, men så kommer der i stedet nyt her :)
Det er nu 2 måneder siden jeg startede, og undskyld, men fy for satan hvor var det hårdt :). Ud og løbe i sne og regn, mens det var hammer koldt :)... i starten kunne jeg med de 133 kg. knap løb 200 m uden at dø....
Men jeg gjorte det, og kom godt igang...indtil, jeg blev ramt af skinnebensbetændelse. Faktisk blev jeg så ramt, at jeg ikke dyrkede motion i 4 uger.
Status i dag, hvor der er 5 måneder tilbage til "det store marathon" i Odense er:
Har 100 % kontrol over maden
Vejede i dag 118 kg. altså et vægttab på 15 kg.
Træner 3-4 gange ugentligt og veksler mellem løb og cykling.
Når jeg løber, er det via 900 m løb og efterfølgende 100 m hurtig gang. I dag gennemførte jeg 10 km på den måde. Godt nok kun med 7.6 km/t i gennemsnit, men 118 kg. er en del kg at løb med :).
Målet med at gennemfører dette marathon, er ikke at løbe en fantom tid, men at gennemfører indenfor 6 timer. Faktisk er betyder det ikke så meget om det er 6 timer og 15 minutter, nej målet ligger i at ændre sin energi og livsstil til det man inderst inde ved man står for. .... og kan jeg løbe et marathon og gennemfører indenfor 6 timer, ved jeg at der er røget en masse kilo, og der er trænet en masse. Dermed er vejen til målet...faktisk det endelig mål.
Jeg kunne skrive side op og side ned om overskud, glæde og energi, som resultat af denne udfordring....men det må vente til en anden dag :)
God påske til Jer alle.