Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit livs udfordring

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yes Også et stort tillykke og held med projektet !

Det kræver megen karakterstyrke at løbe så langt.

Jeg husker selv nogle Eremitageløb jeg deltog i for mange år og ca. 30 kg. siden. Bedste tid lå omkring såvidt jeg husker omkring 52 minutter, og det var kun ca. 1/3 af et mathonløb.

Ja man skulle selv se og komm igang, istedet for at sidde her og surfte på Amino.

Også god påske.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:22

Jeg er i hvert i gang med at løbe bedre igen nærmer mine ungdoms tider sidste uges kondital var 66 , går på idræts linje hf

sidste løbetest cuba test løbe jeg 3400 meter på 12 minutter , måske skulle jeg igen satse på løb lidt igen, ved måske jeg ikke kan blive mellem de 10 bedste igen i Danmark, men stiller sikkert op i løb igen

okay nøjes i går med 5 km løbetur men lidt har også ret.

Marathonløb er hårdt og især når man ser efter 22 km at se nummer 1 er flere kilometer foran en

at løbe giver et kæmpe kick især vis presser sig hårdt , så kan kun anbefale at gå i gang

held og lykke med alle der er motiveret til at prøve , det kan godt lykkes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 00:32

Fedt, fedt, fedt!!

Hvor skal du løbe henne? (Skjulte tanker ...)

Venligst,
Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:33

Hvis man som f.eks mig, der ingen forstand har på sund mad eller hvordan kroppen fungere i forhold til forskellige madtyper, når man tænker på at tabe fedt.

Så kan jeg varmt anbefale bogen 4 hour body.(Tim Ferriss også skrevet 4 hour work week)
Jeg er ikke færdig men der er gode råd i den og helt klart noget som jeg skal afprøve.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:51
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 05:09

Hej Alle

Tusind tak for den ubetingede støtte! Det er fedt at læse om andre, der har prøvet det samme, eller står midt i det som jeg. 

Jeg skal løbe marathon i Odense den 18 September.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 06:49

Min kone startede ligesom dig, med korte ture og ingen kondi. Nu løber hun 20 km 3-4 gange om ugen og skal løbe hendes første marathon i København i næste måned.

Held og lykke med projektet!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:50

Boysen:

Hej Alle

Tusind tak for den ubetingede støtte! Det er fedt at læse om andre, der har prøvet det samme, eller står midt i det som jeg. 

Jeg skal løbe marathon i Odense den 18 September.

super tillykke med det , husk vinde er ikke det vitigste , men jeg synes skam det er svært ikke at sige det, men der er mange gode lige nu , så det må man bare finde sig i, ikke at blive nummer det forventer jeg i hvert fald ikke af mig selv mere

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 12:07

Hej Boysen

Det lyder som et rigtig "fedt" projekt du skal i gang med, og er sikker på at det er noget man vil kigge tilbage på senere, og tænge "jeg gjorde det sku!".

Har man først nået ét mål, kan man også nå det næste! Synes det er rigtig sejt gjort, og er sikker på at det også er noget som kan inspirere andre - som måske heller ikke har dyrket så megen motion i mange år.

Selv er jeg rimelig lav af min alder (24 år og 1.68 høj), og vægten ligger også over det, som den burde være.

Har også selv taget initiativ til, at nu skal det være! Fra d. 1. maj begynder jeg mit eget væddemål. Jeg skal godt nok ikke deltage i noget marathon eller deltage i Aarhus Rundt, men bare tabe begynde en syndere livsstil med mere motion og bedre kostvaner.

Glæder mig sindsygt meget til at følge din udvikling. Måske det også kan inspirere mig :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 12:29

Jeg skal følge med i det her...

Super fedet at du tager udfordringen op.. det er et stærkt initiativ...

´fedt fedt fedt fedt, og held og lykke med det, glæder mig til at se mere :D

Mvh.
Alexander M. Andersen

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)