Jeg vil nu vove at påstå at det har ALT med iværksætteri at gøre, men du bare ikke er kommet så langt i din iværksætter karriere endnu. Det har du nok til fælles med rigtigt mange af Amino medlemmerne. Jeg håber derfor at rigtigt mange vil følge dig på din vej, og ikke mindst at du selv husker på at den investering du er ved at foretage nu, vil have en langt større værdi end nogen forretningshandel du nogensinde kommer til at gøre. Og de bliver store, - for du har virkelig det der skal til. Held og lykke på vejen. Jeg ved du kan! Michael |
Hej
Og her sad man som en ludder foran skærmen, mens man er selvfed på den ufede måde. Og så skal man læse dette.
Ja utroligt hvad folk gør, men når det nu er sagt, så er der ikke andet end respekt fra min side af. Og vil sige at hvis det ikke var fordi at jeg smadrede min fod tilbage i 1999 og der lå 2 månder i sengen, sådan at den desværre ikke kan klare sådan en belastning, så havde jeg helt klart løbet med, bare for at motivere dig. Ok ville så nok ikke være sket alligevel.
Men fedt initiativ.
/Kenneth