Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit livs udfordring

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil nu vove at påstå at det har ALT med iværksætteri at gøre, men du bare ikke er kommet så langt i din iværksætter karriere endnu. Det har du nok til fælles med rigtigt mange af Amino medlemmerne.

Jeg håber derfor at rigtigt mange vil følge dig på din vej, og ikke mindst at du selv husker på at den investering du er ved at foretage nu, vil have en langt større værdi end nogen forretningshandel du nogensinde kommer til at gøre. Og de bliver store, - for du har virkelig det der skal til.

Held og lykke på vejen. Jeg ved du kan!

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Og her sad man som en ludder foran skærmen, mens man er selvfed på den ufede måde. Og så skal man læse dette.

Ja utroligt hvad folk gør, men når det nu er sagt, så er der ikke andet end respekt fra min side af. Og vil sige at hvis det ikke var fordi at jeg smadrede min fod tilbage i 1999 og der lå 2 månder i sengen, sådan at den desværre ikke kan klare sådan en belastning, så havde jeg helt klart løbet med, bare for at motivere dig. Ok ville så nok ikke være sket alligevel.

Men fedt initiativ.YesYes

/Kenneth

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 11:38

Jeg synes det er super fedt at du gør det her, det kræver en enorm viljestyrke at lægge sit liv om på den måde!

At du på den måde ultimativt forpligter dig selv til målet, ved at lægge det på nettet, tror jeg er en genial idé, og det vil sikkert også være en kæmpe motivation på de lidt sure dage :-)

Yes Yes Yes

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er selv på vej ned fra 165 Kg, har smidt 12 Kg indtil videre.

Bare gi den gas.

Jeg lavede en liste over hvad jeg spiste over et par dage, jeg identificerede de dårlige ting og udfasede dem en efter en.
Jeg går ikke efter en marathon men jeg er 24 år og har været overvægtig i 8-10 år.
Hvis jeg forsætter vil jeg begynde at få knæproblemer og lignende.
Har allerede rygproblemer pågrund af overvægten.
Et sundere og nemmere liv er mit mål.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 11:52

Hep hep heep Du kan godt :)

Held & lykke herfra

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 11:54

Hej supermand :-)

Det er noget af et mål. Hvis du har brug for inspiration til det, så kan jeg anbefale at tage til et foredrag med Catrine Engelgreen. Hun holder foredraget "Fra mareridt til marathon", og nogle af dem er offentlige, så alle kan høre med.

God fornøjelse med processen og målet!

Dbh

Tommy

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 13:04

Godt gået. Jeg er kæmpe respekt for folk, som tager livsstilsændringer i egen hånd.
@Lasse: Det gælder også dig :)

Fedt at du er kommet i gang - og stærkt tænkt at du forpligter dig over for hele nettet på den måde her. Det bliver spændende at følge med i.

Jeg er også sikker på at den nye ændrede livsstil vil komme iværksætteriet til gode. En sund livsstil giver mere overskud - også når der skal trækkes lange timer foran skærmen.

Held og lykke med projektet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 15:19

Sådan der. Tror mig marathon er den fedeste oplevelse at gennemføre. ved ikke helt hvor langt du er med træningen, men rookie guide til løb har jeg skrevet på www.bodyplanning.com hvor jeg også dokumenterede udfordringer og erfaringer fra min træning til første marathon. Kan kun sige: "del mål, del mål og del mål".... så når du det endelige mål.

Jeg vil følge med og krydse fingre.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:59

Hej Alle

Tusind tak for de opløftende indlæg og e-mails jeg har fået. Det er hamrende motiverende.

Jeg følger en 24 ugers plan, fra runkeeper.com. Den gør mig i stand til at løbe et ½ marathon den 1 juli. Her efter er det en 16 ugers plan, der skal give det sidste op til det store marathon den 18 sep.

Det er ekstrem motiverende at dele målet med andre, både opløftende og samtidig dejlig engagerende.

I dag blev det til en 10 km vandretur, med et snit på 6 km i timen.

Men der er meget at lære endnu, samtidig med at jeg skal løbetræne, skal jeg også smide en masse kilo, og der skal være energi til hele dagen. Jeg må heller ikke overtræne, så jeg får belastningsskader...

Kosten er der styr på og jeg svømmer 2 gange pr. uge, går 10 km 2 gange pr. uge og spiller fodbold en enkelt aften... ud over de 3 løbeture.

Min største udfordring er der dog ingen tvivl om. Det er 100 % det mentale, der skal til, igennem de næste 7 måneder.  

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:09

@Michael du har helt ret, og det faktisk også en del af målet. Har jeg personlig succes og er sund og rask, smitter det af i virksomheden. 

@Lasse Sådan det er bare iorden, glæder mig til at hører hvordan det går dig. 

@Tommy Tak for linket, har allerede været forbi hendes for at se om jeg kan finde et foredrag

@Tak Jens. Jeg har allerede kikket på iform.dk, men blev solgt, da jeg fandt runkeeper.com. En lille dame fortæller mig hvornår jeg skal løbe og hvornår jeg skal gå. Samtidig er det med GPS, så skal jeg fx. løbe 300 meter, så er hun der også for mig :). Det er rigtig godt, og er hentet som en app til min Iphone. 

Du har ret ang. det med delmål... Idag var målet fx. at gå de 10 km med ikke mindre en 6 km i timen. Med runkeeper der kunne give mig hastigheden, og en masse sved.. lykkes det :) 

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)