Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snyd i togene med alder!?

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolai, det du overvejer at gøre for at slippe billigere i toget er klokkeklart dokumentfalsk.

Dokumentfalsk er ulovligt ifølge Straffelovens §171 og straffes med bøde eller fængsel indtil maksimalt 6 år.

Jeg anbefaler, at du dropper de overvejelser og i stedet fokuserer på idéer, som kan øge din indtjening, så du ikke behøver at gøre dig selv til kriminel for at spare en gang småpenge.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:51

Vis ikke har det vilde bagage går jeg tit f.eks. til hillerød og kokkedal er 16 km og jeg kan lave en smutvej igennem dyrehaven så det går næsten samme tid og jeg får gået en flot tur i naturen, det giver både motion og velvære og man træner kroppen og det giver energi at gå- løbe igennem især når det er en flot natur man kigger på

Husk man spare penge ved at gå og når næsten samme tid ved at gå kan ekstrem tit spares tid ved at tage cyklen

Findes også orange tur tit nu fra 16.00 til 4.00 så tag det hver gang og spar over langt 50%

Orange billet er tit billigere end når du var under 15 år , så tænk dig om spar penge

Wildcard kan desuden fås andre rabatter oveni derved er det billigere end du var 15 år så nyd du er blevet ældre og score alle de glade piger der køre med wildcard

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:52

Hvad havde du regnet med, da du startede den her tråd

At de glade Amino'er uden problemer ville hjælpe dig med at begå en form for socialt bedrageri? Wink

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Fra  Kaffes Skrevet kl. 10:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mens du overvejer de gode råd som du har modtaget i denne tråd kan du jo lige læse den her:

Link

Det er sku da for dumt.

/Søren

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg kan se i din profil, at du har du har tænkt dig at leve livet ved at tage chancer, og håbe på det bedste.

Det kan også være både sjovt spændende og indbringende. Men det kommer helt sikker også an på måden man gør det.

Hvis dit største formål med at tage chancer er, at snyde i S togene, og købe en Porsche du ikke har råd til, og så i øvrigt ikke betale forsikring på den (ikke at jeg tror du ville kunne betale forsikringen, hvis du ikke har råd til at betale en togbillet..), så er du på vej ud af "de forkerte chancers allé".

Og jeg har svært ved at se at du på nogen måde skulle kunne blive en vinder, med den slags småsvindel/kriminalitet. Det virker mere som en tabers værk. Og hvis det er det dit ambitionsniveau rækker til, ser jeg kun en trist og gældsplaget fremtid for dig.

Og alt i alt tror jeg at Amino er det forkerte sted for dig. Hvis du en dag skulle få lyst til at starte noget op, som ikke vedrører svindel eller anden kriminalitet, vil du kunne finde rigtigt mange muligheder, og utroligt hjælpsomme mennesker herinde. Men til det du i øjeblikket søger, tror jeg du skal søge andre steder. Eller bedre endnu: droppe den slags taber-ideer.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 12:14
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Du har i det mindste nosser nok til at indrømme at du vil snyde modsat de fleste andre her. Respekt for det.

Jeg ved desværre ikke hvordan det forholder sig i DK. kørte du i et Øresundstog kan det ikke svare sig at købe periodekort da man kan købe billet i toget  HVIS de kontrollerer.

xxx

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 12:23

Pjeldsted, det har tildels også noget at gøre med morale.

At din tankegang falder i spænd med hans, er ikke ensbetydende med vor andres gør.

Personligt ville jeg aldrig anmelde, stikke eller på nogen måde fortælle om andres bedrag/svindel da det er deres egen sag, men ønsker ikke at blive involveret på nogen måde eller høre om det.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 12:26

M.P:

Pjeldsted, det har tildels også noget at gøre med morale.

At din tankegang falder i spænd med hans, er ikke ensbetydende med vor andres gør.

Personligt ville jeg aldrig anmelde, stikke eller på nogen måde fortælle om andres bedrag/svindel da det er deres egen sag, men ønsker ikke at blive involveret på nogen måde eller høre om det.

Alle snyder på den ene eller anden måde. Og der er INGEN undtagelse. 

xxx

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 12:30

Der er bare noget snyd, der går ud over andre i højere grad end andet. 

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 12:33

Halfdan Timm:

Der er bare noget snyd, der går ud over andre i højere grad end andet. 

Ja personligt mener jeg at der er langt værre at køre lidt for hurtigt, ikke stoppe for fodgænger i et fodgængerfelt eller lign. Billetsnyd er intet i forhold til det.

Der findes 2 slags mennesker. Der der snyder og "indrømmer" det og de der ved hvornår de skal holde kæft med at de snyder.

xxx

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)