Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af kurser

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Fra  Sakana Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er uddannet sushikok. Jeg har en website www.zoeescher.com, hvor jeg udbyder kogebogen "Matcha, omakase og sushi - for alle der værdsætter god mad". For fornyelig har jeg lavet 2 forskellige sushikurser "sushi for begyndere" der ligger på websitet. Det ene sushikursus er med fisk og det andet kun for vegetarer. Begge kurser afholdes privat hos folk.

Udover Facebook annoncer, google adwords, nyhedsbrev og blogge. Er det nogle der har et foreslag til hvordan jeg eller kan profilere kurserne?

Mvh.
Zoë

Venlig hilsen
Zoë Escher

www.sakana.dk - Club Gourmet
http://zoeescher.com - Sushi og meget mere

November 2013. Irma har udråbt Zoë Escher til Danmarks sushi-ekspert nr. 1.
November 2013: Zoë Escher har lavet sushi og japanske retter som personalemad til Michelin-restauranten Geranium.

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 20:20

Presseomtale er guld værd i den sammenhæng. Derudover kan du også være opsøgende til store virksomheder der har klubber som de ansatte betaler til og hvor der så afholdes sushikursus. Det har Jeg hørt adskillige C20 virksomheder arrangere. Søgemaskine optimering kan måske også være en idé - det siger Jeg uden at have kigget på data vedr. søgeord der kan være relevante for dig.

Mvh
PLI | Affugter

Fra København S
Tilmeldt 1. Jul 09
Fra  Sakana Skrevet kl. 20:44

Hej,

Super, tusind tak for dine foreslag.

Mvh.
Zoë

Venlig hilsen
Zoë Escher

November 2013: Zoë Escher har lavet sushi og japanske retter som personalemad til Michelin-restauranten Geranium.

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 15:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Begynd gratis at lære folk hvordan man tilbereder sushi - med videoer via nettet eller i skrevne artikler.

Når du forankrer dig i markedet som en god læremester i at tilberede sushi vil efterspørgslen på dine kurser stige markant.

Når jeg gør sådan her med over en times gratis facebookkursusvideo - så sker der det at efterspørgslen på min ekspertise stiger. Det gør den fordi jeg starter med at bevise jeg kan det jeg siger jeg kan, og fordi folk tiltrækkes af eksperter der giver.

Rådet er derfor: Start med at give..

http://www.thomasbigum.dk/video/

Fra København S
Tilmeldt 1. Jul 09
Fra  Sakana Skrevet kl. 19:31

Hej Thomas

Mange tak. På Berlingske hjemmeside og på min egen hjemmeside ligger der en gratis videoer.
Virksomheder er også begyndt at sende gratis vareprøver som jeg bruger i undervisningen.

Venlig hilsen
Zoë

Venlig hilsen
Zoë Escher

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 16:00

Hej Zoë

Vi har netop lanceret en ren Sushi Webshop, hvor man kan købe ris, tang, pinde, riskogere og en masse andet til at lav selv sushi.

Måske vi kunne lave et samarbejde, vi vil gerne hjælpe dig med at sprede dit budskab.

Klik ind på www.sushibutik.dk og send mig en mail på kim@sushibutik.dk med et oplæg på hvordan vi kan hjælpe dig, så gør vi det gerne indenfor de rammer vi har.

Vi har også et par smarte gør det selv Sushi-Kit så folk nemt kan lave Sushi hjemme og spare mange penge.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Fra København S
Tilmeldt 1. Jul 09
Fra  Sakana Skrevet kl. 16:56

Hej Kim

Tak for din besked.

Jeg har kigget på din hjemmeside, den ser spændende ud.
Desværre tror jeg ikke det er noget for mig. Jeg arbejdet udelukkende med autentisk japansk sushi. Det gælder lige fra ingredienser, værktøjer og teknikker.

Tak for tilbuddet.

Mvh.
Zoë

Venlig hilsen
Zoë Escher

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 10:12

Velbekommen.

Tænkte bare at nogle af vores kunder, måske kunne være interesseret i at tage "næste step" på et tidspunkt.

Næste step kunne være, at tage på kursus i at lave Sushi.

Til din orientering, så kommer flere af vores produkter fra Japan:-)

Ha en god dag.

Dbh

Kim Rasmussen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)