Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af kurser

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Fra  Sakana Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er uddannet sushikok. Jeg har en website www.zoeescher.com, hvor jeg udbyder kogebogen "Matcha, omakase og sushi - for alle der værdsætter god mad". For fornyelig har jeg lavet 2 forskellige sushikurser "sushi for begyndere" der ligger på websitet. Det ene sushikursus er med fisk og det andet kun for vegetarer. Begge kurser afholdes privat hos folk.

Udover Facebook annoncer, google adwords, nyhedsbrev og blogge. Er det nogle der har et foreslag til hvordan jeg eller kan profilere kurserne?

Mvh.
Zoë

Venlig hilsen
Zoë Escher

www.sakana.dk - Club Gourmet
http://zoeescher.com - Sushi og meget mere

November 2013. Irma har udråbt Zoë Escher til Danmarks sushi-ekspert nr. 1.
November 2013: Zoë Escher har lavet sushi og japanske retter som personalemad til Michelin-restauranten Geranium.

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 20:20

Presseomtale er guld værd i den sammenhæng. Derudover kan du også være opsøgende til store virksomheder der har klubber som de ansatte betaler til og hvor der så afholdes sushikursus. Det har Jeg hørt adskillige C20 virksomheder arrangere. Søgemaskine optimering kan måske også være en idé - det siger Jeg uden at have kigget på data vedr. søgeord der kan være relevante for dig.

Mvh
PLI | Affugter

Fra København S
Tilmeldt 1. Jul 09
Fra  Sakana Skrevet kl. 20:44

Hej,

Super, tusind tak for dine foreslag.

Mvh.
Zoë

Venlig hilsen
Zoë Escher

November 2013: Zoë Escher har lavet sushi og japanske retter som personalemad til Michelin-restauranten Geranium.

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 15:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person