Jeg er som udgangspunkt imod alle former for rabatter, det virker desperat og det mindsker værdien af produktet i mit hoved.
Amino's målgruppe er meget snæver, så værdien af Amino Plus skal være tårn høj, ellers ville ingen købe det. Når man så ser på hvad pakken rent faktisk indeholder, så er det virkelig meget man får for sine penge. Derfor virker det tåbeligt at forringe værdien for kunder udenfor rabat målgruppen.
At få et afslag af prisen er i min bog en del af det at gør en god handel, jeg forstår ikke hvordan du som erhvervsdrivende (?) kan have noget imod det?
Ud over det er jeg ret sikker på at Amino er en fin forretning med massere af brugere og der er ingen der nævner noget om at sænke kvaliteten af PLUS-medlemsskabet.
Jeg er ret sikker på at ingen behøver at være nervøse for at Thorborg pludseligt køre hele Amino i sænk pga. en evt studierabat
Hvis studerende er interesserede i de masser af fordele, der følger med et Amino Plus-medlemsskab, og det for de studerende kan give større merværdi end prisen, som svarer til kun et par mediumstore fadøl en gang om måneden, så køber de vel et Amino Plus medlemsskab?
Hvis hovedparten af Aminos brugere er studerende, hvilket jeg dog personligt tvivler på, og de kan få Amino Plus med rabat, hvorfor skulle enlige mødre/fædre, arbejdsløse og kontanthjælpsmodtagere så ikke også have rabat?
Martin Thorborg har tidligere nævnt nogle tanker om månedlig eller kvartalsvis betaling i stedet for årlig. Hvis det kan gøre prisen, svarende til et par fadøl om måneden, lettere at bære for de studerende, så synes jeg personligt, at det er helt fint. Det vil jeg gerne bakke op om.
Men da et Amino Plus medlemsskab er betydeligt mere værd end de 105,- inkl. moms om måneden, er der da ingen grund til at sælge den billigere. Vær glad for kun at skulle betale, det som Amino Plus p.t. koster, og ikke det som Amino Plus i virkeligheden er værd.
Ja, det er så min personlige mening. 
Dbh. John