Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisdifferencer Amino

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer selvfølgeligt meget an på målgruppen. Mens du, Lasse, allerede har anskaffet det og helt sikkert får meget ud af det med det mange projekter du har gang i (og thumbs up for det!) skulle jeg have en klækkelig rabat før det blev relevant. Hvilket jeg stadigt ikke vil have - Jeg køber det, når jeg laver nok til at det kan betale sig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 09:35

Jeg synes nu det er en god måde at fremme iværksætteri hos unge, eller ihvertfald Amino mere direkte går ind for det.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 09:36

Halfdan Timm:
Det kommer selvfølgeligt meget an på målgruppen. Mens du, Lasse, allerede har anskaffet det og helt sikkert får meget ud af det med det mange projekter du har gang i (og thumbs up for det!) skulle jeg have en klækkelig rabat før det blev relevant. Hvilket jeg stadigt ikke vil have - Jeg køber det, når jeg laver nok til at det kan betale sig.

Præcist.

Når værdien af produktet overstiger prisen, så køber man det.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 09:44

Halfdan Timm:

Nu tillader jeg mig lige at svare;

Unge under 25 med SU, som dig og mig, har ikke lige så mange penge som mange andre succesfulde Amino brugere. Derfor vil Amino Plus være et større budget indgreb for os. Ved at nedsætte prisen, kunne man måske lokke flere unge til at købe Amino og få mere ud af sitet. Umiddelbart en situation alle vinder på.

Bortset fra, at jeg ikke synes vi skal have så lidt forskelsbehandling som muligt. Ligesom mange andre tænker :)

Hvis man som SU modtager ikke har råd til at betale 103 kr om måneden, så er den da helt gal med ens budget. Jeg kan godt se at et indgreb på 1237,50 kr er meget, men så må man jo spare 103 kr op i 12 måneder, også betale. Men det er selvfølgelig under for udsætning at man synes et Amino Plus medlemsskab skaber stor nok værdi for én selv, til at man gider at spare de penge op.

Vi kunne jo omregne det til hvad vi unge elsker, fadøl, det er hvad der svarer til 3,5 fadøl om måneden man skal spare væk. :-)

Mads Madsen

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:50

Undkskyld mig.

Men da jeg for mange år siden var på en noget mindre lukrativ SU end den nuværende, betalte jeg kontingent til foreninger, jeg abonnerede på blade og aviser, jeg købte for tusindvis af kroner bøger, og alligevel fandt jeg også penge til en elguitar, et elklaver, en stor forstærker (endda med leslie), flere computere og ind imellem også en togtur hjem til mor.

Hvis jeg dengang ville have haft et medlemsskab af en fordelsklub for 1000 kr. - så havde jeg helt sikkert også fundet penge til det.

Øv, nu lyder jeg som en sur, gammel mand. Det må jeg lige arbejde lidt med.

mvh Hans

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 09:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg stemmer for halv pris til dem over 30, der hedder Nicolaj og bor i Holstebro Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 10:05

Hans Stokholm Kjer:

Øv, nu lyder jeg som en sur, gammel mand. Det må jeg lige arbejde lidt med.

mvh Hans

Hans du lyder ikke sur - kun gammel så du ikke helt kan huske hvordan det var ;-)

Jeg kan sagtens følge tankegangen med lavere pris for studerende, selvom jeg tror at det vil give for meget administration, til at Amino vil bøvle med det (medmindre man kan lave automatisk opslag i SU-styrelsens liste over SU-modtagere)
Der ER absolut masser af studerende der hælder fadbamser indenbords på skatteydernes regning, fordi far og mor betaler gildet, men der er også mange unge mennesker der må klare sig selv, og må nedprioritere studierne til fordel for fritidsjob, for at betale husleje osv.
For dem ER 100 kr. om måneden mange penge! Man kan omregne det til fadbamser men man kan også omregne det til et par timer mere, der må gå fra lektietiden, for at skrabe penge sammen på jobbet.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 10:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis man skulle give rabat til de studerende, skulle man vel også give til pensionister, efterlønnere, kontanthjælpsmodtagere og enlige mødre? Husk på at Amino trods alt er en virksomhed, som skal få det til at løbe rundt.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil @

Pointen med en prisnedsættelse, fra Aminos side, ville jo være at få de unge der ikke vil have det nu, til at købe det grundet den lave pris. Amino ville netop tjene penge på det her.

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 10:28

Allan.:

Jeg kan sagtens følge tankegangen med lavere pris for studerende, selvom jeg tror at det vil give for meget administration, til at Amino vil bøvle med det (medmindre man kan lave automatisk opslag i SU-styrelsens liste over SU-modtagere)
Der ER absolut masser af studerende der hælder fadbamser indenbords på skatteydernes regning, fordi far og mor betaler gildet, men der er også mange unge mennesker der må klare sig selv, og må nedprioritere studierne til fordel for fritidsjob, for at betale husleje osv.
For dem ER 100 kr. om måneden mange penge! Man kan omregne det til fadbamser men man kan også omregne det til et par timer mere, der må gå fra lektietiden, for at skrabe penge sammen på jobbet.

Har du så ikke lige argumenteret for at studerne ikke kan være iværksættere? Så hvad skal de med et Amino Plus medlemsskab? :-)

Hvis de ikke kan finde tiden til at drive en virksomhed, så kan jeg heller ikke se hvad de skal med et Amino Plus medlemsskab :-)

Mads Madsen

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)