Hej Mickael :-) Det kan jeg sagtens forklare dig. I mellemøsten lever folk i fattigdom og under diktatur. Det eneste, som de har tilbage, er deres religion. Når de så ser, at deres religion bliver krænket, vil de kæmpe med alt hvad de har i hænderne for at få den tilbage, da det er det eneste, som de har. Håber, at det er forståeligt nok.
Go' aften! |
Lagersalg123 - JEN:Jesper:Du har tidligere udtrykt din accept for mordforsøg mod Westergaard og nu for for krigshandlinger mod Danmark - angiveligt på grund af tegninger - derfor har vi intet at diskutere.
Hehe - det er altid fint at lægge ordene i munden på folk. Jeg har aldrig sagt at mordforsøg på Westergaard er i orden.
MEN hvis man er rede til at støde 1/3 af jordens befolkning på noget centralt, så skal man være klar til at tage konsekvensen og ikke gennem sig bag en minilokal grundlovssikret ret. Så bør man være mand og stå frem.
Hvis det afføder man elimineres, så er det jo prisen. Man skal bare være sit ansvar bevidst.
Hvad ambassade afbrændinger angår, så er det helt naturligt. Det er det pågældende lands folks reaktion på "Danmarks" holdning.
Men du har da ret derhen, at jeg på ingen måde nogensinde vil forsvare noget materielt som en bygning i et fremmed land, hvis Danmark træder dette lands befolkning over tæerne ifølge min overbevisning. Jeg er da ikke idiot.
lige vel hvordan du vender dette her betyder du mener du accepetere han skal myrderes for vis tog han derned syrien mv. ville de brænde ham at du mener han skal stå frem og tage sin straf forstår jeg ikke ,du er simpelthen for lang fra min fatte evne
Bliv gratis medlem