@ Jesper: Nej, jeg roder ikke rundt. Jeg skrev, at det var Michael, der skrev noget "personligt" - ikke dig! Det var udelukkende svar på hans tiltale: han kritiserede, at jeg og andre bare skrev "Done!", etc. Jeg forklarede herefter hvorfor, jeg valgte ikke at kommentere yderligere. At du så afkoder det som et nyt oplæg til en debat/diskussion, det må stå for egen regning. PS! At jeg så rent faktisk endte med at "debatere" - efter dit indlæg - skyldes, at jeg blev så fandens irriteret over al den hellige snak om "ytringsfrihed"! Jeg kan ikke klare den slags hykleri. Vi har ytringsfrihed, og det skal vi være glade og taknemmelige for, men det betyder ikke, at vi skal smide ytringsfriheden i hovedet på andre religioner. Vi ændrer ikke deres syn på religion/politik ved at provokere dem - tværtimod! |
Jesper:Lagersalg123 - JEN:Du har fuldstændig ret i, at et angreb på en ambassade er en overtrædelse af det pågældende lands suverænitet og i princippet en krigserklæring.Det er en krigshandling - ikke kun i princippet.
Det var, som vi også vidste i forvejen, iværksat af den syriske regering.
Du har tidligere udtrykt din accept for mordforsøg mod Westergaard og nu for for krigshandlinger mod Danmark - angiveligt på grund af tegninger - derfor har vi intet at diskutere.
okay det vidste jeg ikke , så kan det blive en lang tråd dette for mig og lagersalg vi er simpelthen for langt for hinanden at jeg overhovedet vil kunne forstå ham om han postet 100.000 indlæg