Er der nogen der har nogle erfaringer, med produkterne samt forretningsideen - hvad tror i mulighederne for en udemærket løn på sådan et koncept er?"
Vi har gode erfaringer med produkterne - anvender dem alle selv - muligheden er stor markedet er stort og i vækst.
Det er meget op til dig selv med din omsætning - det er her som i alle andre virksomheder intet kommmer af intet - de der markedsføre sig med "tjen hurtige penge og den slags" bør du være meget kritisk overfor.
Og efter dette studie som du kan se resultaterne af i "Læs mere her..." valgte vi den virksomhed vi mente passede os bedst - og det var så FLP.
Den bør du studere - vel et omfattende værk, men det er nyttig viden forud for valg af partner/virksomhed.
Så vil jeg blot tilføje at en virksomhedsleder der taler dårligt og nedsættende om andre virksomheder i samme branche ikke vinder meget derved snare tværtimod!
ja, vi har massere af erfaringer med produkterne samt forretningsideen. Se vores hjemmeside www.a-perfect-start.biz. Det er ikke nogen måde at komme nemt til penge på med MLM. Alt kræver flid og tid. Men hvis du er villige til at give dette så kan du faktisk sikre dig den bedste livspension der findes, nemlig en der genereres af et konstant forbrug. Du skal give dig tid til at finde det rigtige MLM firma (philosofi) og det rigtige produkter. Vi har fundet dette med FLP og er ved at opbygge et international netværk af selvbestillere. Indtjeningsmulighed: Der hvor du selv sætter grænsen.
Jeg synes denne tråd har overlevet sig selv... Det minder mest af alt om en min-er-større-end-din debat i badet efter idræt i 5A. Det er for lavt at begynde at komme med nedladende omtale til personer og programmer bare fordi man ikke er enig. Face it - der vil aldrig kunne omnås enighed og forståelse omkring disse ting. Og heldigvis for det. Vi tror alle på hvert vores, og sådan vil det altid være.
Jeg vil dog tilslutte mig Lasse kommentar, for du Dimitri er meget hurtig til at sætte tingene på spidsen, hvis du får lidt modargumenter til dine indlæg. For mig at se er det selvforskyldt, da du er hurtigt ude med riven mod mange andre programmer end Dubli - og det er lidt uforståeligt og ikke særlig motiverende for folk, som måske kunne tænkes at overveje et samarbejde med dig. Men der må jo være en grund til du har valgt den stil - og fred være med det.
Jeg synes denne tråd har overlevet sig selv... Det minder mest af alt om en min-er-større-end-din debat i badet efter idræt i 5A. Det er for lavt at begynde at komme med nedladende omtale til personer og programmer bare fordi man ikke er enig. Face it - der vil aldrig kunne omnås enighed og forståelse omkring disse ting. Og heldigvis for det. Vi tror alle på hvert vores, og sådan vil det altid være.
Jeg vil dog tilslutte mig Lasse kommentar, for du Dimitri er meget hurtig til at sætte tingene på spidsen, hvis du får lidt modargumenter til dine indlæg. For mig at se er det selvforskyldt, da du er hurtigt ude med riven mod mange andre programmer end Dubli - og det er lidt uforståeligt og ikke særlig motiverende for folk, som måske kunne tænkes at overveje et samarbejde med dig. Men der må jo være en grund til du har valgt den stil - og fred være med det.