Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Micro-Franchise: Start international virksomhed for 75,- kroner!

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Mener du, at I har et team, der decideret beskæftiger sig med cremer, og et andet team, der decideret beskæftiger sig med kosttilskud etc.? I så fald forstår jeg måske godt hvad du mener - men den opbygning kan vi jo også lave. Der bliver så bare flere teams i hver salgsorganisation - pga. de mange forskellige produkter.

Med hensyn til personlige anbefalinger - så benytter jeg jo både Colostrum, cremer, shampoo, parfume og vores kaffemaskine.

Så med hensyn til disse VIL der jo være tale om personlige anbefalinger fra min side. 3 af mine kollegaer benytter vandfiltrene, så hvis nogen vil have en personlig anbefaling af disse, så kan de få det fra mine kollegaer.

Nej, vi har jo i bund og grund "kun" 3 områder hvoraf det ene er børne nødhjælp. Og plejeprodukter og helse er begyndt at overlappe lidt hinanden med ageLOC platformen og samarbejdet med LifeGen Techonologies. Ja i bund og grund arbejdes der udefra og ind, samt indefra og ud.

Men det er vel mange ting der skal indkøbes og vurderes i forhold til markedet. Og det er billigt at starte op, men for at have den personlige anbefaling med i hele paletten, skal der jo investeres et beløb der er lidt anderledes end de 75 kr. (ikke at der er noget galt i det) for at kunne tale med om de forskellige butikker i har under samme hat.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:08

Martin Slot:

Men det er vel mange ting der skal indkøbes og vurderes i forhold til markedet. Og det er billigt at starte op, men for at have den personlige anbefaling med i hele paletten, skal der jo investeres et beløb der er lidt anderledes end de 75 kr. (ikke at der er noget galt i det) for at kunne tale med om de forskellige butikker i har under samme hat.

Hvorfor insisterer du på, at man skal have den personlige anbefaling i HELE paletten?

Keld_J spurgte lidt om det samme. (hvad hvis nu der er nogen produkter, som ingen vil forhandle?) Måske er jeg bare blåøjet, men jeg kan ikke se problemet.

Hvis jeg starter folk op, udelukkende ved at anbefale Colostrum, så vil de jo sandsynligvis også starte op med at forhandle og anbefale Colostrum. Og på den måde vil det hele tiden være personlige anbefalinger + min downline kan kopiere mig, fordi vi fokuserer på samme produkt.

Hvis min downline så ønsker at fokusere på et andet produkt, så kan vedkommende jo finde en anden i teamet at kopiere. Hvis der så ikke er nogen at kopiere, fordi man er den eneste, der har valgt at fokusere på dette produkt, så må man jo købe det hjem, teste det, og begynde at anbefale det, hvis man kan stå inde for det. (det er sådan jeg selv startede med Colostrum). 

Hvis man til gengæld primært bliver forhandler på grund af dropshipping/webshop muligheden - så er det jo blot en fordel med det store produktudvalg - og der er problematikken med personlige anbefalinger og kopering jo heller ikke aktuel.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 20:25

Allan I:

Hvorfor insisterer du på, at man skal have den personlige anbefaling i HELE paletten?

Keld_J spurgte lidt om det samme. (hvad hvis nu der er nogen produkter, som ingen vil forhandle?) Måske er jeg bare blåøjet, men jeg kan ikke se problemet.

Det er jo ganske enkelt fordi personlige anbefalinger jo nævnes som en vigtig del af forretningen. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:05

Martin Slot:

Allan I:

Det er jo ganske enkelt fordi personlige anbefalinger jo nævnes som en vigtig del af forretningen. 

Og det er vi helt enige i - tror ovenikøbet du er en af dem jeg hørte det fra først. ;-)

Men jeg kan vel godt lave en personlig anbefaling af produkt X og måske også af produkt Y - upåagtet, at vi også ligger inde med produkt A,B,C,D,E,F og G?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 19:41

Har bikset en lille info side sammen her: shopnwa.dk

Her kan man finde diverse produktinfo og info om NWA.

Der er flere der har spurgt til dropshipping. Det er muligt at handle på shoppen, og indsætte en alternativ leveringsadresse - så man kan sende varer direkte til sine kunder.

Problemet lige i øjeblikket er, at lageret i Tyskland under alle omstændigheder lægger den originale faktura med i pakken - altså fakturaen med engros-priserne, og det er jo ikke meningen kunden skal se den.

Der skulle være en løsning på dette inden længe, så man kan lave "ægte" dropshipping.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 20:02

Allan I:

Men jeg kan vel godt lave en personlig anbefaling af produkt X og måske også af produkt Y - upåagtet, at vi også ligger inde med produkt A,B,C,D,E,F og G?

Se'følig...men hvis jeg går i magasin, så foretrækker jeg jo f.eks. at herretøjssælgeren sælger tøj, og ikke pludselig står og rådgiver bolig artikler...

Men det er jo smag og behag... men det er jo ikke en mlm ting at flere valgmuligheder kan give forvirring...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:32

Martin Slot:

Se'følig...men hvis jeg går i magasin, så foretrækker jeg jo f.eks. at herretøjssælgeren sælger tøj, og ikke pludselig står og rådgiver bolig artikler...

Men det er jo smag og behag... men det er jo ikke en mlm ting at flere valgmuligheder kan give forvirring...

Jeg tror vi er enige. Det kan godt give forvirring, men det kan også gøres simpelt.

For nu at bruge dit Magasin-eksempel: Du har købt en habit hos mig - og efterfølgende vil du gerne kigge på tallerkener.

Så sender jeg dig over til min kollega, som har styr på køkkenudstyr. ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 48
Fra  Sign City Skrevet kl. 14:59

Jeg er initiativtager til www.forhandlerportalen.dk Kontakt mig via portalen. Mange hilsener Søren Maigaard tlf. 98113677 mail:info@forhandlerprotalen.dk

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 19:40

Hej Allan

Kanon at du ærligt og åbent går ud med dit forretningstilbud på Amino - håber for dig du rammer nogle gode og dygtige nye samarbejdspartnere.

Selvom jeg personligt synes NWA minder lidt om en tunesisk bazar, er der ingen tvivl om at investering, produktbredde og koncept vil appellere til nogen, og det er jo hvad det handler om: at finde det forretningskoncept hvor selskab, produkter og forretningsmulighed går op i en højere enhed.

Masser af gode netværkshilsner herfra

MVM  Yes

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 20:46
@Malefactor - tak for din interesse. Har sendt dig en mail. :-)

@MVM - mange tak. ;-)

Tunesisk bazar vil jeg nu ikke kalde det, da jeg forbinder en sådan med lidt souvenir-agtige varer, men indkøbsforening har nogen førhen kaldt det, pga. det store produktudvalg, og det kan jeg da til nød gå med til. :-D

@ Alle - Jeg kan informere om, at prisen nu hedder kr. 750,- men man får produkter for hele beløbet, og sparer ovenikøbet fragten på den første forsendelse.

Jeg er ved at oprette denne infoside - hvor man kan få lidt yderligere information.

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)