Nej, vi har jo i bund og grund "kun" 3 områder hvoraf det ene er børne nødhjælp. Og plejeprodukter og helse er begyndt at overlappe lidt hinanden med ageLOC platformen og samarbejdet med LifeGen Techonologies. Ja i bund og grund arbejdes der udefra og ind, samt indefra og ud. Men det er vel mange ting der skal indkøbes og vurderes i forhold til markedet. Og det er billigt at starte op, men for at have den personlige anbefaling med i hele paletten, skal der jo investeres et beløb der er lidt anderledes end de 75 kr. (ikke at der er noget galt i det) for at kunne tale med om de forskellige butikker i har under samme hat.
|
Martin Slot:Men det er vel mange ting der skal indkøbes og vurderes i forhold til markedet. Og det er billigt at starte op, men for at have den personlige anbefaling med i hele paletten, skal der jo investeres et beløb der er lidt anderledes end de 75 kr. (ikke at der er noget galt i det) for at kunne tale med om de forskellige butikker i har under samme hat.
Hvorfor insisterer du på, at man skal have den personlige anbefaling i HELE paletten?
Keld_J spurgte lidt om det samme. (hvad hvis nu der er nogen produkter, som ingen vil forhandle?) Måske er jeg bare blåøjet, men jeg kan ikke se problemet.
Hvis jeg starter folk op, udelukkende ved at anbefale Colostrum, så vil de jo sandsynligvis også starte op med at forhandle og anbefale Colostrum. Og på den måde vil det hele tiden være personlige anbefalinger + min downline kan kopiere mig, fordi vi fokuserer på samme produkt.
Hvis min downline så ønsker at fokusere på et andet produkt, så kan vedkommende jo finde en anden i teamet at kopiere. Hvis der så ikke er nogen at kopiere, fordi man er den eneste, der har valgt at fokusere på dette produkt, så må man jo købe det hjem, teste det, og begynde at anbefale det, hvis man kan stå inde for det. (det er sådan jeg selv startede med Colostrum).
Hvis man til gengæld primært bliver forhandler på grund af dropshipping/webshop muligheden - så er det jo blot en fordel med det store produktudvalg - og der er problematikken med personlige anbefalinger og kopering jo heller ikke aktuel.