Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Micro-Franchise: Start international virksomhed for 75,- kroner!

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Det bliver da spændende at se hvordan det går, for dette er jo i bund og grund helt anderledes end de øvrige "smalle". Keep it simple...den holder heller ikke rigtig her, for det er vel svært at være inde i alle genre samt følge med i de nye ting der kommer. Og det er jo ikke kun uplines der snakker om denne metode, men alle "eksperter" fra branchen. Og jeg hører rigtig ofte nogle af de knalddygtige fra branchen sige, at jo mere information man giver jo mere "forvirret" bliver personen man snakker med.

Og ligesom man normalt siger personlig anbefaling, så skal man vel bruge det hele for at anbefalingen er i orden.

Martin

Vi er helt enige Martin. Men jeg forstår dog ikke din og Lasse's bekymring.

Det hele handler om FOKUS.

Bare fordi der er 100 forskellige slags slik i bland-selv montren, så behøver man jo ikke kaste sig over dem alle sammen!

Jeg kan sagtens finde ud af at blande en pose, med kun 2 slags slik - men måske er der andre, som har lyst til noget andet en cola-vingummier og skumsvampe. Wink

Man kan jo sagtens holde sig til en enkelt produktgruppe. Og hvis jeg skulle sponsere en ny forhandler, som primært ville koncentrere sig om dyrefoderet, så ville jeg bare finde en anden person i min salgsorganisation, som vedkommende kunne kopiere, da jeg ikke fokuserer synderligt meget på denne kategori.

Kan "forvirringen" skyldes, at I ikke har med i betragningen, at hele provisionssytemet er lavet om - så der ikke er noget der hedder niveauer? 

Dermed kan jeg placere en ny forhandler et hvilket som helst sted i salgsorganisationen - og selvfølgelig vil man forsøge at placere nye forhandlere under forhandlere med samme fokusområde.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 08:56

Og her vil jeg oprette alle helt gratis :) bare jeg modtager en lab med 99,9 % ved hver salg :) 

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 09:15

Thomas Reberholt:

Og her vil jeg oprette alle helt gratis :) bare jeg modtager en lab med 99,9 % ved hver salg :) 

Jeg forstår ikke konceptet? Hvis du vil sælge mig en skijakke - og jeg googler den, så finder jeg jo ud af, at jeg bare kan oprette mig gratis, og købe skidtet selv.

Hvis mine kunder gør det - så får jeg stadig procenter af deres køb, vel at mærke lidt bedre procenter end LightInTheBox yder. Wink

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 09:58

Thomas Reberholt:

Dette her kan du gøres gratis og der bestemmer du selv hvor mange % du vil have :) 

Thomas, hvorfor blander du dette ind i snakken?

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 10:20

Allan I:

Vi er helt enige Martin. Men jeg forstår dog ikke din og Lasse's bekymring.

Det hele handler om FOKUS.

Bare fordi der er 100 forskellige slags slik i bland-selv montren, så behøver man jo ikke kaste sig over dem alle sammen!

Man kan jo sagtens holde sig til en enkelt produktgruppe. Og hvis jeg skulle sponsere en ny forhandler, som primært ville koncentrere sig om dyrefoderet, så ville jeg bare finde en anden person i min salgsorganisation, som vedkommende kunne kopiere, da jeg ikke fokuserer synderligt meget på denne kategori.

Kan "forvirringen" skyldes, at I ikke har med i betragningen, at hele provisionssytemet er lavet om - så der ikke er noget der hedder niveauer? 

Jamen selvfølgelig har du ikke bekymring, ellers var du vel ikke startet i det nye regi Wink

Jeg er godt klar over det handler om fokus, og her vil tiden jo vise om det har været muligt at "kopiere" nedad. Det handler vel om fokus i de fleste NM

En slikbutik er altid slik og vel mere i stil med traditionel NM, vil nok mere lave sammenligningen med Illum, her er jo ikke kun en sælger der styrer det hele.

"forvirringen" har intet med provision at gøre... Det korte svar er jo nok mere at den personlige anbefaling bliver helt anderledes. Det er ikke samme måde der bygges teams, fordi fokus er spredt ud på så mange områder. Det er muligt jeres opbygning så er anderledes og passer fint til dette, og det bliver jo spændende at se om det holder.

Som jeg ser det, så udvikler traditionelle NM firmaer produkter i deres vante kategorier, altså hvor de i forvejen er eksperter. Kigger man på en af de anerkendte branchevideoer, Tim Sales og Charles King, så snakker de bl.a. om unikke produkter. Og de mange forskellige og nye genre, så er det helt anderledes i mine øjne...

Martin

Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 10:22

Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 10:50

Oliver Winther:

Fungere dette som dropshipping, med levering direkte fra leverandøren?

vh Oliver

Ved ikke med NWA som tråden handler om, men der er flere af de andre firmaer hvor det foregår sådan, og jeg har set flere indlæg herinde, hvor der netop sammenlignes med dropshipping.

Men det er i hvert fald en af fordelene ved Network Marketing, at man ikke behøver have et lager selv.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 11:53

Oliver Winther:

Fungere dette som dropshipping, med levering direkte fra leverandøren?

vh Oliver

Ja, der er dog et lille problem i øjeblikket, da varerne bliver pakket fra lageret i Tyskland - og de lægger engrosfakturaen med i pakken. Det vil sige, at hvis man dropshipper ordren direkte til kunden, så får kunden både følgesedlen, men også fakturaen med engrospriserne på.

Men det er ved at blive fikset. ;-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:16

Martin Slot:

"forvirringen" har intet med provision at gøre... Det korte svar er jo nok mere at den personlige anbefaling bliver helt anderledes. Det er ikke samme måde der bygges teams, fordi fokus er spredt ud på så mange områder. Det er muligt jeres opbygning så er anderledes og passer fint til dette, og det bliver jo spændende at se om det holder.

Mener du, at I har et team, der decideret beskæftiger sig med cremer, og et andet team, der decideret beskæftiger sig med kosttilskud etc.? I så fald forstår jeg måske godt hvad du mener - men den opbygning kan vi jo også lave. Der bliver så bare flere teams i hver salgsorganisation - pga. de mange forskellige produkter.

Med hensyn til personlige anbefalinger - så benytter jeg jo både Colostrum, cremer, shampoo, parfume og vores kaffemaskine.

Så med hensyn til disse VIL der jo være tale om personlige anbefalinger fra min side. 3 af mine kollegaer benytter vandfiltrene, så hvis nogen vil have en personlig anbefaling af disse, så kan de få det fra mine kollegaer.

Martin Slot:

Som jeg ser det, så udvikler traditionelle NM firmaer produkter i deres vante kategorier, altså hvor de i forvejen er eksperter. Kigger man på en af de anerkendte branchevideoer, Tim Sales og Charles King, så snakker de bl.a. om unikke produkter. Og de mange forskellige og nye genre, så er det helt anderledes i mine øjne...

Martin

Alle firmaerne under NWA er jo traditionelle NM firmaer - som har ekspertise inden for hver deres felt. Nogen af dem udbyder måske hvad man kunne kalde standard-varer, mens andre har unikke produkter. (Colostrum, Microsilver, parfumekoncept etc.)

Igen ser jeg det som en styrke. Man kan lave dropshipping med standardprodukterne og NM med de unikke produkter.

Men - det er baseret på min personlige vurdering - og så det faktum, at Helmut Spikker, har kastet 15 milliarder i projektet. Han har været 25 år i branchen, og været med til at starte et af Europas største NM selskaber, så jeg tror på hans visioner. Wink

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)