Jeg beholder bunden - 0
Gode jokes |
Hej
Er der en fast dag for pagerank opdatering eller er det tilfældigt?
De bedste hilsner
Freelancerbasen.dk
Jeg beholder bunden - 0
Gode jokes |
.
Hej Er der en fast dag for pagerank opdatering eller er det tilfældigt? De bedste hilsner Freelancerbasen.dk |
FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED
- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.
Ved I hvor lang tid der cirka skal gå før en simpel blog rykker med sit pagerank? |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Det er ikke korrekt. Ifølge Wikipedia, opdateres Google PageRank 2 gange årligt. Nogle domæner opdateres oftere, afhængig af individuelle cyklusser. Tidligere, blev PageRank opdateret mere frekvent, men hyppigheden af PageRank-opdateringer er faldet med tiden. |
Ja, det er korrekt. |
.
Sikke en samligning. Alt jeg skrev var, at dette ikke opdateres tilfældigt, som du påstod. |
Toolbar PageRank opdateres som oftest flere gange årligt - og den PageRank, som Google selv anvender, opdateres dagligt. Ja nærmest i realtid. Wikipedia er et meget hyggeligt sted, men jeg tror ikke, du skal lægge alt for meget i det, der står der ;-) |
Det er jo så bare endnu et eksempel på, at man ikke blindt skal stole på Wikipedia. For de har ikke ret. PageRank opdateres løbende. Toolbare PageRank - der er sådan en slags legetøj på linie med Ekstra Bladets stjernetegn, opdateres typisk 3-5 gange årligt. Men der er ikke helt faste intervaller. |
Man skal overhovedet ikke stole på Wikipedia. Det er et åbent forum, hvor enhver kan skrive, hvad de vil, uden nogen effektiv kontrol. Jeg kan f.eks. skrive, at Hitler stadig lever og har slået sig ned på Samsø som økologisk landmand. Der er ingen som helst kildekritik - og enhver universitetsstuderende, der henviser til Wikipedia som kilde, vil automatisk blive dumpet. |