Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er der Page Rank opdatering!

Side 4 ud af 11 (109 indlæg)
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg beholder bunden - 0

Gode jokes

.

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 17:05

Hej

Er der en fast dag for pagerank opdatering eller er det tilfældigt?

De bedste hilsner

Freelancerbasen.dk

FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED

- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 17:09

Tilfældigt

.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 17:10

Ved I hvor lang tid der cirka skal gå før en simpel blog rykker med sit pagerank?
Tag min twilight Danmark. Jeg er godt klar over, at der spiller en masse faktorer ind men den er nok snart 3 uger gammel og der er blevet oprettet omkring 42 indlæg + at der er en masse sider med skrift.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 17:19

Jonathan Hansen:

Tilfældigt

Det er ikke korrekt. Ifølge Wikipedia, opdateres Google PageRank 2 gange årligt. Nogle domæner opdateres oftere, afhængig af individuelle cyklusser. Tidligere, blev PageRank opdateret mere frekvent, men hyppigheden af PageRank-opdateringer er faldet med tiden.

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 17:21

Ja, det er korrekt.
Det sker selvfølgelig oftere end hvert 90 år.

Men du kan ikke sige det sker den 23 December 2059 

.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 17:25

Sikke en samligning. Alt jeg skrev var, at dette ikke opdateres tilfældigt, som du påstod.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rune Jensen:

Jonathan Hansen:

Tilfældigt

Det er ikke korrekt. Ifølge Wikipedia, opdateres Google PageRank 2 gange årligt. Nogle domæner opdateres oftere, afhængig af individuelle cyklusser. Tidligere, blev PageRank opdateret mere frekvent, men hyppigheden af PageRank-opdateringer er faldet med tiden.

Toolbar PageRank opdateres som oftest flere gange årligt - og den PageRank, som Google selv anvender, opdateres dagligt. Ja nærmest i realtid.

Wikipedia er et meget hyggeligt sted, men jeg tror ikke, du skal lægge alt for meget i det, der står der ;-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:16

Rune Jensen:

Det er jo så bare endnu et eksempel på, at man ikke blindt skal stole på Wikipedia. For de har ikke ret.

PageRank opdateres løbende. Toolbare PageRank - der er sådan en slags legetøj på linie med Ekstra Bladets stjernetegn, opdateres typisk 3-5 gange årligt. Men der er ikke helt faste intervaller.

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 19:53

Man skal overhovedet ikke stole på Wikipedia. Det er et åbent forum, hvor enhver kan skrive, hvad de vil, uden nogen effektiv kontrol. Jeg kan f.eks. skrive, at Hitler stadig lever og har slået sig ned på Samsø som økologisk landmand. Der er ingen som helst kildekritik - og enhver universitetsstuderende, der henviser til Wikipedia som kilde, vil automatisk blive dumpet.

Side 4 ud af 11 (109 indlæg)