Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til Counter-Strike-projekt

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har fået mig en lille idé:

Jeg vil oprette en Counter-Strike privatserver, hvor der bliver smidt noget password på. Meningen er så, at der skal kunne være plads til 10-14 spillere, som hver smider 25 kr. e.l.
   Lad os sige, at der er plads til 10 spillere, og prisen for at deltage er 25 kr., og så skal der spilles! Jeg holder 250 kr. indtil der er blevet spillet i en time e.l. Så skal der deles præmier ud:

1. Pladsen får 50 % af puljen, dvs. 125 kr.
  2. Pladsen får 20 % af puljen, dvs.   50 kr. 

- og så er der 75 kr. (30 %) til overs, og de ryger lige ned i min lomme :)

DET JEG SØGER er en samarbejdspartner til min idé. Så kan du programmere brugervenlige hjemmesider og har råd til et mindre startkapital, så er dette lige noget for dig. Vi splitter omsætning såvel som omkostning 50/50.

... Lad mig høre fra dig!

Mvh.

Mathias Jensen.

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 20:51

Hej Mathias,

Jeg tror der er noget lovgivningsmæssigt ved at udbyde spil på denne måde, som du skal have undersøgt først.

Det vil dog bestemt være muligt, og for en forholdsvis billig pris kan det nemt arrangeres, alt afhængigt af hvor automatisk du vil have det skal være.

Billigt logo - Professionelt logodesign

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 20:51

Hm.. hvor mange spil om dagen regner du med at der skal være?

hjemmesiden kan gratis bygges op i wordpress, det er forholdsvis simpelt!

har du prøvet at regne ud hvor mange spil der skal spilles, bare for at dække dine udgifter?

ifølge speedgamingpro.net koster det ca. 1500 kr. for en privat server med 14 spillere i et år..

Er det meningen at det hele skal arrangeres inde på hjemmesiden, og hvordan med udbetaling til vinderne?

Mvh Tobias.

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 21:04

Jeg vil først og fremmest gerne have det automatiseret lidt - evt. ved hjælp af SMS-betaling, hvor kode til serveren skal blive tilsendt etc.

Kender prisen på servere; regnede med at starte op med en enkelt server, hvor der måske ikke spilles så mange spil dagligt. Derefter vil jeg med tiden, som antallet af aktive brugere med tiden øges, udbyde flere spil om dagen, samt forskellige prisklasser. Spillerne skal nemlig også have muligheden for at vinde 2.000 kr. (eller mere!) for en 1. plads på et enkelt spil.

Med hensyn til udbetalingen, kunne det evt. gøres manuelt over PayPal, eller også skal hver bruger på min hjemmeside have en konto, som der også findes på mange betting-sites.

Til slut, vil jeg lige tilføje, at markedsføring skal primært foregå via Facebook - så vidt muligt mund-til-mund markedsføring, så disse omkostninger holdes mere eller mindre i bund.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 21:05
Lyder spændende smid lige en mail Morten@smsz.dk er gammel cs nørd :)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 21:17

Har lige smidt en mail, Morten :)

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 21:26

Morten Johansen:
Lyder spændende smid lige en mail Morten@smsz.dk er gammel cs nørd :)

n00b ;-)

Hvor oldschool er du? Jeg kan huske mig og et par gutter tævede TITAN (en af danmarks førende claner dengang) i en privat CW ;P så blev vi dog pludselig uvenner pga noget åndsvagt, det var trods alt 7-10 år siden haha :)

Gud de minder, det får mig helt lyst til at game CS igen ;P Det gode er at det sidder jo stadig i fingrene, kan huske for ca. 2 år siden hentede jeg det igen og efter få minutter kickede jeg ass igen på god gammeldags maner:) de_aztec!!

Billigt logo - Professionelt logodesign

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 21:34

Men jeg synes nu faktisk også at det lyder som en rigtig god ide!

Men har du prøvet at regne lidt på hvordan og hvorledes?

og har du forhørt dig hos nogle om hvorvidt de synes det er en god ide eller ej?

Tror du har fat i noget af det rigtige mht annoncering på facebook - evt. lave en fanside, eller diverse arrangementer..

Mvh Tobias.

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 21:46

Kanon idé uden tvivl.

Jeg ved ikke hvad lovgivningen siger til det, jeg kan huske for ca. et halvt år siden, var der nogle gutter der lavede et lign. system bare med spillet trackmania, med sms betaling osv. med stor succes så vidt jeg husker.

Dbh Peter.

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 21:52

Har ikke forhørt mig rigtigt endnu. Jeg vil mene et startkapital på 2-3.000 er rigeligt, da jeg vil spare på markedsføringen. Facebook er jo markedsføringshimlen! :)

Har ikke fået tjek på lovgivningen endnu... Det må jeg lige få undersøgt nærmere.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)