Jeg tror han prøver at provokere til en saglig dialog omkring traditionel MLM - og indtil videre virker det da nogenlunde.
Man kan selvfølgelig argumentere for, at hvis det er rigtigt, at han tjente til sin bil på 6 måneder - så burde indlægget nok nærmere ligge under kategorien: Jante-Tæskeren 
Hør nu her, kære venner: For det første er en VW Polo en seriøs tøse-bil - den er ikke ret stor - og er heller ikke så forfærdelig dyr - ERGO er leasing-omkostningerne ej heller så dyr på den.
Uden at have studeret LR´s bilprogram, så vil jeg skyde på at det Mr. LR har gjort er, at at skabe en omsætning i sin LR forretning, som "udbetaler" det der svarer leasing-omkostningerne til en Polo - så når han har tjent sin bil hjem på 6 mdr., er det jo ikke nødvendigvis en bil han har fået forærende - og dermed en værdi på måske 200.000 eller hvor meget sådan en lille bil koster.
Langt de fleste bil-programmer i MLM selskaber basere sig på en bonus der udbetales UDOVER øvrige bonus til leasing-udgifter - så i dette tilfælde, kan det være der er optjent en ekstra månedsbonus på måske 3.000 or whatever.
NWA har jo osse der bilprogram, hvor bonussen der udbetales variere fra et SUPPLEMENT til en leasing-aftale eller måske så stor en bonus at man enten kan lease en bil som er lidt mere bil end en VW Polo...
Synes nu osse godt at vores LR-debattør ELLER måske en anden LR forhandler kan fortælle lidt mere om bil-programmet - måske lidt mere om hvad der kræves - nu da debatten er startet - debatten synes ihvertfald at kræve noget "damage control" ;-)
Iøvrigt var der en kommentar om at en bil-ordning ikke er noget værd, hvis ikke det er en bil man priotere eller hvis man ikke har kørekort... netop her er det at jeg er sikker på bilprogrammet handler om en ekstrabonus - man så KAN bruge på en bil... eller putte i lommen ;-)
I en lønforhandling i "alm. traditionelle virksomheder" er det faktisk meget mere interessant at tænke en bilordning ind i en lønforhandling, fremfor ekstra kroner - da en leasing-deal på en bil kan være mere værd for en familie med logistik-problemer frem for et par tusinde mere om måneden... sådan roughly set...
Lasse Burholt