|
PostDanmark,s mand der har siddet og regnet på de nye takst priser - ja han kan umulligt være ansat i firmaet når der er gået et år ! Der vil alt andet lige komme en rimelig stor kundeflugt til alternativer som GLS, der efterhånden har fået opbygget et godt distributionsnet. På pakker op til 20 kg, går den da nogenlunde endnu, men kommer pakken over 20 kg og forsendelsen er til en privatkunde, så går den helt galt. Vi har fået opsat shoppen nu, så en privatkunde kan pakken sendt til fx sin arbejdsplads og dermed er det en ervervspakke til en billigere pris. mvh Hans Net2Skilte.dk & Top-Salg.dk |
Lasse Burholt:Helle - houseofkids.dk:Har du overvejet eller bestemt dig for om du vil ændre noget? og evt hvordan? Og hvordan vil dine nye leveringspriser blive ud til kunderne?Har du snakket med GLS... der system med levering via diverse lokale butikker fungere rigtig fint - og prislejet er meget lavere end PostDanmark...
Lasse Burholt
Jeg spurgte vores kunder på facebook i går aftes hvad de synes om GLS som alternativ - og de fleste var faktisk meget begejstrede. Det havde jeg ikke regnet med. Så nu har jeg lavet et møde med GLS på fredag - og er lidt spændt på hvad de kan tilbyde.
Dog stadig lidt usikker på om de er stabile nok. Vores postmand Albert - han er bare klasse - kommer altid til tiden, og en dag havde han endda kage med til os ;·) men nu er han desværre blevet fyret sammen med en masse andre pga nedskæringer fordi de ikke sender breve nok mere.
Bliv gratis medlem