Hej,b
Det er svært at forklare, hvordan det hænger sammen her via chat, det er derfor jeg vil præsentere det via en powerpoint, sammen med mine partnere.
Kort og præcis kan jeg sige, at det er verdens 21. største Network Marketing virksomhed som hedder ACN, som er en amerikansk virksomhed, der blev grundlagt i 1993 og har været i Danmark siden 1999. ACN er verdens største direkte sælger af telekommunikation og har en omsætning på over 1 mia. om året og har selveste Donal Trump som ambassadør. ACN er i øjebliket i 22 lande på 4 kontinenter, hvor man i nogle af disse lande også udbyder El og gas samt fjersynspakker og alarmsystemer. Dette er også noget man regner med vil komme til Danmark i løbet af den nærmeste fremtid.
Det fungerer sådan, at du melder dig ind i ACN som uafhængig repræsentant. Dette koster 3000 kr + moms. Det du så får til gengæld for dete beløb er retten til at drive virksomhed i de 22 lande hvor ACN er repræsenteret, ACN har deres egen kundeservice, hvor de behandler kunder, ACN klarer alle regninger og fakturer samt udvikler og markedføre nye produkter.. Alt du skal koncentrere dig om er at sælge ACN's produkter og formidle nye repræsentanter og lære dem det samme som du blev lært. At sælge ACN´s produkter er ikke svært da priserne på deres mobil - og fastnet løsninger er nogle af de aller billigste, hvis ikke de billigste på markedet. ACN har bla også et samarbejde med Call me her i danmark, hvor man kan sælge deres produkter. POW er bla. et af de mobilabonementer man sælger og så selvfølgelig Calmee mobiltelefoner.
Hvordan tjener man så penge som uafhængig repræsentant i ACN? Det gør man ved at sælge enten ACN´s produkter eller callme´s produkter. heraf tjener du en provision på 1-10 % afhængig af hvor meget du sælger, og hvor meget dine kunder snakker i telefon for.
Udover dette opbygger du også et netværk af andre repræsentanter som så formidler kunder og for deres kunder tjner du også en % andel af på dine repræsentanters kunder. Lidt i starten men meget på længere sigt hvis/når dit netværk bliver stort.
Desuden optjener du også bonusser ved at formidle nye repræsentar, disse bonusser kan række fra 1.250 kroner og helt op til 150.000 kroner om måneden afhængig af hvor mange repræsentanter du formidler og hvilken position du befinder dig i som uafhængig repræsentant.
Som sagt er det svært at forklare via chatten, men jeg vil med glæde vise dig det til et møde via en overskuelig powerpoint præsentation og en mere dybtegående forklaring.
Håber du har lyst til at høre nærmere og det kan vil ikke skade at høre om en forretningmulighed? så kan du altid bestemme om det er noget for dig eller om det ikke.
MVH
Torfin